Altijd goedquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet binnenkort echt een keer een hier waak ik bordje kopen met een kat erop.
Leuk, de markt. Wil ik binnenkort ook weer heenquote:Op donderdag 10 maart 2016 15:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Over 2 weken maar even op de markt kijken
Ga er meestal met mooi weer heen om iets te eten. Vis ofzoquote:Op donderdag 10 maart 2016 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Leuk, de markt. Wil ik binnenkort ook weer heen.
Damnquote:Een bewoonster van zorgcentrum De Bolder in Lelystad heeft twee dagen dood in haar kamer gelegen, voordat ze werd gevonden. Dat bevestigt een woordvoerder van eigenaar Woonzorg Flevoland.
De Bolder is een beschermde woonvorm voor mensen met zowel psychische als lichamelijke problemen. De dode vrouw werd eind februari gevonden. Het is niet bekend hoe het kan dat de vrouw pas na twee dagen werd ontdekt.
Woonzorg Flevoland noemt het een ernstige calamiteit en heeft de zaak gemeld bij de Inspectie voor de Gezondheidszorg. Die doet onderzoek naar de gebeurtenis.
How come?quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo vrinden.
Ik ben enigszins gepikeerd. Sorry als ik daarvan iets op jullie afreageer.
Er komt straks familie langs (die ik 12 jaar niet heb gezien of gesproken) met mijn vader, en er is mij niet verteld wanneer.quote:
Ohja klinkt leuk, maak er wat leuks vanquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er komt straks familie langs (die ik 12 jaar niet heb gezien of gesproken) met mijn vader, en er is mij niet verteld wanneer.
Daarnaast is het op werk een chaos omdat de sectieleiders enorm hard falen, waardoor er last minute veel werk op mijn bordje komt dat morgen af moet zijn.
Is goedquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik ga stoppen met me opleiding denk ik kenissen!
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja klinkt leuk, maak er wat leuks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |