abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160567010
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:52 schreef misxxx het volgende:

[..]

Een coke snuivende alcohol drinkende voetbalsupporter? die maar niet volwassen wil worden?
KOEKOEK. Wat weet jij daar nou van. Nogmaals je suggereert zomaar wat!
Ben juist daarom bij hem weggaan.. Rust reinheid en regelmaat heeft ze niet bij hem.
Het is dan ook een beetje koekoek als je hierboven stelt dat ze jammer genoeg niet bij hem kan wonen door de afstand. Wij moeten het ook maar doen met de informatie zoals jij die geeft hè..

quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:54 schreef misxxx het volgende:

[..]

Heb aangegeven dat hij alcoholisch was destijds. Dus vader is de oplossing niet.
Een oplossing ja, een advies. Wellicht iemand die instanties of fora's weet waar ik dit probleem kan voordragen.
Destijds impliceert verleden tijd. Wie weet had hij zijn shit nu wel op de rit en was het daadwerkelijk alleen de afstand.

Het vermelden van een regio zou kunnen helpen in het meekijken voor een instantie, net zoals een overzichtje van degene die je al hebt gesproken naast woningbouwverenigingen en mjd.
pi_160567019
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:54 schreef misxxx het volgende:

[..]

Heb aangegeven dat hij alcoholisch was destijds. Dus vader is de oplossing niet.
Een oplossing ja, een advies. Wellicht iemand die instanties of fora's weet waar ik dit probleem kan voordragen.
Nou ja weet je, als je overal deze attitude en eisenlijst heb vrees ik dat er geen enkele instantie is die je kan helpen. Niemand gaat je in deze situatie urgentie geven en een eensgezinswoning met behoud van beesten en weet ik wat, als je op de rand van de bijstand staat. Dan zal je toch eerst zelf ook wat goeie wil moeten tonen.
pi_160567023
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:55 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Simpel zat: dan moet je (minstens één van) die twee bijstellen. Sorry hoor, maar er komt helemaal niks uit je qua poging tot oplossingsgericht werken. Het is allemaal stervende zwaan en oh oh wat erg, maar bij ieder idee komen er tien redenen waarom dat toch écht niet kan. En de helft slaat dan weer nergens op. Je zit straks in de bijstand maar wil wel je beesten houden en zo even met urgentie een paleisje voor jou en je dochter.

Paleisje? Nee, een flat is goed, als mijn meisje maar haar bed & bureau kwijt kan.
Ik stel geen hoge eisen. Met de beesten komt het wel goed hoor. Dat is al opgelost.
Die redenen die ik geef is realiteit. Zo staat het er nu eemaal voor.

Face it, met die 'inkomsten' kom je gewoon op lokaties als de Schilderswijk. Maar dat is ook weer zoiets, komt ineens uit de hoge hoed als er commentaar op je initiele keuze komt. Het is allemaal weer zo typisch... het is vre-se-lijk, en iedereen MOET je helpen, maar zodra iemand met een oplossing komt kan het toch echt niet. Want je moet eigenlijk gewoon gratis held, een eurotje of 1500 netto per maand, zodat je je beesten kan houden, je dochter terug kan nemen, en een woning kan huren in een bepaalde wijk, toch? Want van GEEN ENKELE van die voorkeuren kan ook maar iets afgeweken worden :')
Huren is nog geen optie. Te weinig punten.
Ik ben destijds in die wijk gekomen vanwege scheiding partner, ook toen was er geen andere optie.
Dit huis moest ik nemen, vanwege verkregen urgentie. Dus heeft niks met inkomen te maken. Akelige aanname dit.
pi_160567046
Je wil teveel op de huidige markt.
pi_160567081
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 15:01 schreef misxxx het volgende:

[..]

Ik ben destijds in die wijk gekomen vanwege scheiding partner, ook toen was er geen andere optie.
Dit huis moest ik nemen, vanwege verkregen urgentie. Dus heeft niks met inkomen te maken. Akelige aanname dit.
Op bijstandniveau kun je niet verwachten dat je veel betere plekken terecht komt, tenzij je gewoon je biezen pakt en naar een dorp ver buiten de randstad gaat wonen. Aangezien je starks toch in de bijstand zit en geen werk hebt, wat let je. een bestaan opbouwen weg van je verleden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_160567092
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 15:01 schreef misxxx het volgende:

[..]

Particuliere huur? Ik heb ooit een tijdje (alleen) in zoiets gewoond (de iets grotere variant dan);
http://www.vormvastgoed.nl/media/aanbod/181/800/1500

Huurprijs ¤ 347,85
Servicekosten ¤ 52,00
Stookkosten ¤ 35,00
Huurprijs totaal ¤ 434,85

Voor 4 tientjes meer is er dus nog een wat grotere variant

Is niet heel geweldig nee, maar lage huur (PARTICULIER), recht op huurtoeslag, en je komt gewoon een beetje tot rust, kan je financien op orde krijgen en dan verder kijken. Het is er echt wel, jij wil het misschien niet zien, of het voldoet niet aan tig van je (enorm beperkende) eisen
pi_160567095
quote:
Met de beesten komt het wel goed hoor. Dat is al opgelost.
Zo lang je nog geen woonruimte hebt zijn ze een beperkende factor, want daardoor kun je op minder plekken terecht. En dieren kosten geld en je hebt geen werk.
pi_160567161
quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2016 15:05 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Particuliere huur? Ik heb ooit een tijdje (alleen) in zoiets gewoond (de iets grotere variant dan);
http://www.vormvastgoed.nl/media/aanbod/181/800/1500

Huurprijs ¤ 347,85
Servicekosten ¤ 52,00
Stookkosten ¤ 35,00
Huurprijs totaal ¤ 434,85

Voor 4 tientjes meer is er dus nog een wat grotere variant

Is niet heel geweldig nee, maar lage huur (PARTICULIER), recht op huurtoeslag, en je komt gewoon een beetje tot rust, kan je financien op orde krijgen en dan verder kijken. Het is er echt wel, jij wil het misschien niet zien, of het voldoet niet aan tig van je (enorm beperkende) eisen
Bedankt!
pi_160567176
quote:
Lijkt me leuk en dankbaar werk, top ik ga hier sws op reageren :)
pi_160567212
Bovendien heb je recht op huurtoeslag, kindgebonden budget en zorgtoeslag.

Met een huis van 675 kale huur, krijg je bijna 300 eu aan huurtoeslag.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_160567403
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 15:12 schreef Ticootje het volgende:
Bovendien heb je recht op huurtoeslag, kindgebonden budget en zorgtoeslag.

Met een huis van 675 kale huur, krijg je bijna 300 eu aan huurtoeslag.
pi_160567414
Ah omgeving Rotterdam, daar heb je ook Humanitas. Geen idee van je c.v. natuurlijk, maar er zijn mogelijkheden voor werkend leren (BBL) in de gezondheidszorg: http://www.stichtinghuman(...)bij/werken-en-leren/
pi_160567503
Nog meer BBL vacatures in Rotterdam: http://www.indeed.nl/vaca(...)yptssCFcluGwodp1cIbw
  Vis een optie? donderdag 10 maart 2016 @ 19:19:29 #91
70532 loveli
N
pi_160571963
Zo snel mogelijk weg en als je ooit een nieuwe vent tegenkomt, pas na 2 jaar samenwonen (pas dan heb je al z'n onhebbelijkheden leren kennen).

Je hebt al je beslissingen genomen met het idee dat je het beste voor je dochter deed, maar de resultaten zijn er niet naar. De vrienden die je indertijd had, hebben je erg goed geadviseerd. Misschien moet je weer contact met ze opnemen, het zou zo maar kunnen dat die vrienden weer goed avies voor je hebben.
crap in = crap out
  donderdag 10 maart 2016 @ 19:34:54 #92
31858 mrspoeZ
crazy catlady
  donderdag 10 maart 2016 @ 20:44:11 #93
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_160574599
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 13:21 schreef misxxx het volgende:
Alleen had hij een geschiedenis met foute vrouwen.
Typisch. Als de vrouwen fout waren waarom heeft hij dan een slechte naam eigenlijk gekregen?
Vanwege het maken van slechte keuzes? :P
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_160575356
''Voorkeuren'' (eisen?) opzij zetten en zoeken naar spoedwoningen.

Ik wou ook een veilige plek voor m'n kind en mezelf, had binnen een paar dagen de sleutels van m'n nieuwe woning in handen. En ja, het is een kuthuis in een kutdorp in de middle of fucking nowhere. Maar ik HEB een huis.
  donderdag 10 maart 2016 @ 21:35:30 #95
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_160576884
Zo lang jij niet in beweging komt zie je alleen redenen waarom dingen niet kunnen.

Accepteer dat de stap die je nu moet zijn niet ideaal zal worden. Grote problemen los je op in kleine stapjes. Een woning voor jezelf is geen eindstation maar een eerste en tijdelijke stap naar een nieuwe toekomst voor jezelf en je dochter.

Stop met excuses zoeken om in deze situatie te blijven zitten. Er is echt iets te kiezen, als je het maar echt wilt.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 09:02:18 #96
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_160584673
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')