quote:Ik mis optie: Alles.
Op maandag 25 november 2002 12:28 schreef ThE_ED het volgende:
Ik ben nu gestopt met mijn studie (dus niet afgerond) en ga dan nu maar op zoek naar werk. Waar kan ik het beste beginnen? Tot nu toe gingen bijna al mijn bijbaantjes via het uitzendbureau, maar hoe moet ik het nu doen? Ik kan nu natuurlijk fulltime gaan werken. Gewoon weer naar het uitzendbureau, eens rondvragen, naar het arbeidsbureau? Of gewoon op advertenties reageren? Ik ben me wel bewust van de mogelijkheden, maar wat is volgens jullie een goede (de beste?) optie?
en succes Ed
quote:CWI/ Arbeidsbureau eerst bezoeken. Schrijf je verder bij zoveel mogelijk uitzendbureaus in en check regelmatig het internet.
Op maandag 25 november 2002 12:28 schreef ThE_ED het volgende:
Ik ben nu gestopt met mijn studie (dus niet afgerond) en ga dan nu maar op zoek naar werk. Waar kan ik het beste beginnen? Tot nu toe gingen bijna al mijn bijbaantjes via het uitzendbureau, maar hoe moet ik het nu doen? Ik kan nu natuurlijk fulltime gaan werken. Gewoon weer naar het uitzendbureau, eens rondvragen, naar het arbeidsbureau? Of gewoon op advertenties reageren? Ik ben me wel bewust van de mogelijkheden, maar wat is volgens jullie een goede (de beste?) optie?
http://www.werk.nl
http://vacature.pagina.nl
und so weiter
proberen veel verschillende opties open te houden
fake-gesprekken houden waarbij je gaat kijken hoeveel je waard bent op de markt.
(werkt goed man, bij eenserieus gesprek waar je echt voor de baan gaat is het vaak wat moeilijk om over loon te beginnen , vind ik dan.
met zo'n gesprek waar je jezelf wilt peilen is dat veel makkelijker)
headhunters, kun je ook laten werken voor je
quote:Ja inderdaad, daarom dachtikal: misschien is dat niet de beste optie.
Op maandag 25 november 2002 12:33 schreef badclown het volgende:
Je kan het beste denk ik op advertenties reageren... via uitzendbureau loop je namelijk veel geld mis!!
quote:Mja, en ik zal alle contacten weer eens nalopen. voordeel is dat ik nu fulltime kan gaan werken. Tot nu toe hadden ze vaak wel direct werk, maar alleen fulltime. (Zeggen dat je goed met computers bent helpt
Op maandag 25 november 2002 12:34 schreef zwijntje het volgende:
De beste optie is alles tegelijk.
De banen liggen nou niet bepaald voor het oprapen, dus kun je maar beter alle manieren aanpakken.
quote:verklaar dat eens nader? ik werk nl. via een uitzendbureau en krijg MEER dan het CAO loon.
via uitzendbureau loop je namelijk veel geld mis!!
Kom aub niet met die onzinverhalen aanzetten dat zij een deel van je loon zouden krijgen voor hun werk.................
quote:Uitzendbureaus doen veel extra voor je en idd, je staat iets meer af, maar je hoeft ook minder zelf te regelen. En dat bemiddelen kost je natuurlijk ook geld.
Op maandag 25 november 2002 12:57 schreef Innisdemon het volgende:[..]
verklaar dat eens nader? ik werk nl. via een uitzendbureau en krijg MEER dan het CAO loon.
Kom aub niet met die onzinverhalen aanzetten dat zij een deel van je loon zouden krijgen voor hun werk.................
quote:Natuurlijk wel....hoe moeten ze die bureau's anders draaiende houden, al hun personeel betalen, al hun advertenties betalen?
Op maandag 25 november 2002 12:57 schreef Innisdemon het volgende:
verklaar dat eens nader? ik werk nl. via een uitzendbureau en krijg MEER dan het CAO loon.Kom aub niet met die onzinverhalen aanzetten dat zij een deel van je loon zouden krijgen voor hun werk.................
mzzl
Wendigo (intercedent )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |