Mag ik jouw lading dekken?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, dat dekt de lading niet pannekoek.
Eerst keer sinds 2007 dat ik het laatste woord heb op FOK!.quote:
Pikken... Slechte zaak.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik heb een trekhaak. jij een aanhanger?
Nee echt. Criminele activiteiten ben ik ansich niet op tegen mits er niemand benadeeld wordt.quote:
Hak je pik eraf. Heb je niks meer met homo/mannendingen te maken.quote:
Je denkt toch niet echt dat ik van plan was/ben om een reefer te stelen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee echt. Criminele activiteiten ben ik ansich niet op tegen mits er niemand benadeeld wordt.
Die op Netflix?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:11 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
zag laatst documentaire over die kelder van 'm, heb nog nooit zo'n harde erectie gehad
Ben ik je vriend?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:17 schreef Etsu het volgende:
Kijk Catkiller, dit is nou zo'n vriend die ik bedoelde.
[..]
Hey cachet.
zou die emma stone zo hard neuken hequote:
Dat weet ik toch niet? Wat ik wel weet is dat veel mensen niet zo'n moeite hebben met stelen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat ik van plan was/ben om een reefer te stelen?
Gast wtfquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:18 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
zou die emma stone zo hard neuken he
heb al eens me hoofdkussen dubbelgevouwt en dat geneukt terwijl ik aan emma stone dacht
Oke.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:18 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
zou die emma stone zo hard neuken he
heb al eens me hoofdkussen dubbelgevouwt en dat geneukt terwijl ik aan emma stone dacht
Ik steel alleen hartenquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet? Wat ik wel weet is dat veel mensen niet zo'n moeite hebben met stelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |