hou je bek over z'n moederquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:53 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
ja zal je moeder vragen me te pijpen, is een echte pro dat.
Ziet er niet verkeerd uit, alleen dat stoffe lijkt een beetje raar. Zal in het echt wel meevallen denk ikquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:52 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze gekocht. Moet relatief nette schoenen op het werk dragen en wil eens niet die leren Van Liertjes altijd aan.
Waren ook niet duur![]()
Heb je relatief niet gelezen?quote:
Prima toch. Zwart, altijd goed. Heb laatst mooie witte sneakers gekocht. Paul Smith beste smith <333quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:52 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze gekocht. Moet relatief nette schoenen op het werk dragen en wil eens niet die leren Van Liertjes altijd aan.
Waren ook niet duur![]()
haha kijk deze boy beetje kontlikkenquote:
hoiquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:54 schreef Etsu het volgende:
Ik zie dat mijn vrienden PeZu en Kurovski er ook zijn.
Waar zijn mijn gayvriendjes
ja snap dat zelf niet zo, hebben we nooit last van op de sociale werkplaatsquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je relatief niet gelezen?
Nikes en adidasjes vinden ze weer minder. Zoiets is wel okay.
wees blij dat ik het opneem voor je moederquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je switcht nog meer teams als een verliezer in een potje Fifa tegen de computer.
Nivea Rozevla, zeker een holmaat van je?quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:54 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
haha kijk deze boy beetje kontlikken
Noel Gallagher
No bellegen bedoel je
Achachach...quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:55 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
ja snap dat zelf niet zo, hebben we nooit last van op de sociale werkplaats
Ik neem je moeder op.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wees blij dat ik het opneem voor je moeder
dat vercrackte restaurentquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die kuilen daar op de parkeerplaats
niet onschuldig doen nu, zit hier in jouw sloppy seconds te dabben hoorquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wees blij dat ik het opneem voor je moeder
zeg wat negerquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:54 schreef Etsu het volgende:
Ik zie dat mijn vrienden PeZu en Kurovski er ook zijn.
Waar zijn mijn gayvriendjes
die kans is zeer aanwezig jaquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:55 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
niet onschuldig doen nu, zit hier in jouw sloppy seconds te dabben hoor
quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:50 schreef Karel_de_Kever het volgende:
[..]
jezelf associeren met enzo knol is wel heel sneu.
snap nu wel waarom iedereen hier je haat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |