SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe ik ook... 6:30 tot 16:00 en dan vrijdag een kort dagje, maar elke vrijdag zit ik daar tot 16:30quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
4x9. 36u. Welliswaar 7:30-17 maar enfin.
Lekker overuren laten uitbetalen tochquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe ik ook... 6:30 tot 16:00 en dan vrijdag een kort dagje, maar elke vrijdag zit ik daar tot 16:30
fml
Ik kan maar max 36u pw werken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe ik ook... 6:30 tot 16:00 en dan vrijdag een kort dagje, maar elke vrijdag zit ik daar tot 16:30
fml
Nu voel ik me nog slechterquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik was ook een keer TS hier hoor
Beschermingsbewindvoerder.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar wel 4 dagen. Wat doe je als ik vragen mag
Hij is toch echt een factor femto ergerquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik was ook een keer TS hier hoor
In mijn functie heb je geen overuren meer...quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker overuren laten uitbetalen toch
een plancklengte verschil?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij is toch echt een factor femto erger
ja jij ook, blowen ook, drugs ook, junkies ook, hou je bek NG dit dat zus zo bladieblablalquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:32 schreef NoelGallagher het volgende:
ja jij ook, blowen ook, drugs ook, junkies ook, hou je bek NG dit dat zus zo bladieblablal
wat vind jij niet sneu? Wees dan ook verdomme ook op tijd met je dikke vingersquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:32 schreef NoelGallagher het volgende:
maar ff serieus, die skye geilerij is sneuuuuu
inb4 ja jij ook, blowen ook, drugs ook, junkies ook, hou je bek NG dit dat zus zo bladieblablal
W-watquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
een plancklengte verschil?
quote:Onze samenleving wordt steeds complexer
Door de vele wettelijke ontwikkelingen, verschuivingen en bezuinigingen binnen het sociale domein wordt onze samenleving steeds complexer. Sociaal zwakkeren zijn extra kwetsbaar doordat ze een hoog risico lopen op:
financiële chaos en financiële kwetsbaarheid
niet gebruik van allerlei regelingen
financieel misbruik of uitbuiting
oplichting
hoge schulden
Deze mensen moet u tegen anderen beschermen, en soms tegen zichzelf.
Als beschermingsbewindvoerder bent u een financieel expert. Doordat u op de hoogte bent van wet- en regelgeving kunt u:
uw cliënt financieel stabiliseren
erger voorkomen
naar vooruitgang werken
Laat me, is KLBquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat vind jij niet sneu? Wees dan ook verdomme ook op tijd met je dikke vingers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |