je mag zelfs met je vingertje in m'n poepertje roeren, vind ik errug lekkerquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mij boeit het echt niets... zolang ik ze maar mag pesten
Dacht dat we een klik hadden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik met jou zou moeten cammen
gvd dat is me wel een aanbod dat ik in die 16 jaar op fok nog niet heb gehad... even overleggen met mijn vrouwquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
je mag zelfs met je vingertje in m'n poepertje roeren, vind ik errug lekker
Als ze maar niet overdreven gay kukelekuuuuu roepenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Haantjes (met piemels dus) die doen als vrouwelijke haantjes.
Je kunt vandaag, de nationale poepdag, ook overdrijven natuurlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
je mag zelfs met je vingertje in m'n poepertje roeren, vind ik errug lekker
Onbegrijpelijk als ze nee gaat zeggen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gvd dat is me wel een aanbod dat ik in die 16 jaar op fok nog niet heb gehad... even overleggen met mijn vrouw
zij mag meedoenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gvd dat is me wel een aanbod dat ik in die 16 jaar op fok nog niet heb gehad... even overleggen met mijn vrouw
Lolquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:23 schreef Le_Professeur het volgende:
This is going to be a channel all about the things in my life. Music that i created, gigs i'm going to, jamsession i attend, roadtrips i take with friends, vlogging, long videos, short videos, and even some editted and uneditted dashcam footage! Everything is possible on this channel!
kun je 112 bellen voor me? ik heb een slagaderlijke bloeding uit mijn rechteroogquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk als ze nee gaat zeggen.
Wil jij ook? Mag wel hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je kunt vandaag, de nationale poepdag, ook overdrijven natuurlijk.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kun je 112 bellen voor me? ik heb een slagaderlijke bloeding uit mijn rechteroog
Of of of... houd je vast.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als ze maar niet overdreven gay kukelekuuuuu roepen
daar zit geen slagader inquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kun je 112 bellen voor me? ik heb een slagaderlijke bloeding uit mijn rechteroog
Thnxquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind pinman echt een schatje wil in zn wangetjes knijpen
Dat doe ik alquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Of of of... houd je vast.
Kakelen als kippen!!!!
quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Denk dat het wel wat wordt. Ik, jij, mijn nieuwe kunststof kozijnen, vrijdagavond op de bank, zaterdagavond op de bank chillen. Ja. Dat wordt wat. Nog 60 jaar tot ons pensioen. Ik zie het helemaal.quote:
Dat kan maar zo, want.. Everything is possible on this channel!quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol
Hoop dat de NoSense filmpjes ook weer online komen
Zolang jij de huishoudelijke taken op je neemtquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Denk dat het wel wat wordt. Ik, jij, mijn nieuwe kunststof kozijnen, vrijdagavond op de bank, zaterdagavond op de bank chillen. Ja. Dat wordt wat. Nog 60 jaar tot ons pensioen. Ik zie het helemaal.
Oke, bedankt voor de info. Wanneer is de toets?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:26 schreef NoelGallagher het volgende:
etsu, als die kerel in je UI met zn hoofd naar beneden en zn ogen omhoog kijkt vind ik hem net op Noel Gallagher lijken
Komt Noel Gallagher op lowlands ja?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
NOEL KOMT TOCH NAAR LOWLANDS
Valt dat niet samen met sziget
Ik werk 4 dagen in de week. Ik zie niet in waarom niet. En ik houd wel mn schoonmaakster een keer in de twee weken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zolang jij de huishoudelijke taken op je neemt
Bitchquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Komt Noel Gallagher op lowlands ja?
Dunno, maar ga toch lowlands want gratis
wattequote:Op woensdag 9 maart 2016 20:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor de info. Wanneer is de toets?
quote:
die gaat hij neuken, let op mijn woordenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik werk 4 dagen in de week. Ik zie niet in waarom niet. En ik houd wel mn schoonmaakster een keer in de twee weken.
4 dagen in de week werken? Lijkt me fucking relaxedquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik werk 4 dagen in de week. Ik zie niet in waarom niet. En ik houd wel mn schoonmaakster een keer in de twee weken.
Die is like 50. Maar oke.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die gaat hij neuken, let op mijn woorden
Ze?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Haha etsu grootste relnicht van fok hahaha ahahah
HEY REZANIA JIJ AUCH
Shit straks worden ze mad
4x9. 36u. Welliswaar 7:30-17 maar enfin.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
4 dagen in de week werken? Lijkt me fucking relaxed
Maar wel 4 dagen. Wat doe je als ik vragen magquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
4x9. 36u. Welliswaar 7:30-17 maar enfin.
Meervoudquote:
Huh hoe gratis kaartje danquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga mee. Gratis kaartje, shitload aan muntjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |