okquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Roep even wanneer het eindelijk zo ver is
wmb ben je welkomquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
In homojaren ben je net bezig met reïncarnatie.
[..]
Ja. Of nou, misschien niet. Ik wil me hier een beetje blenden. Weet jij het nog?
ik djoek je als je dat doetquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
volgende TT 'ETSU', wordt n groter knallend feest
2-2 straalt gewoon van die opstellingen af.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
CHELSEA: Courtois; Azpilicueta, Cahill, Ivanovic, Kenedy; Mikel, Fàbregas; Pedro, Willian, Hazard; Diego Costa.
PSG: Trapp; Marquinhos, Silva, David Luiz, Maxwell; Motta, Rabiot, Matuidi; Di María, Ibrahimovic, Lucas Moura.
Kon je laatst niet vinden. Was even weer aan het orriënteren.quote:
zou wel uniek zijn, als je eindelijk eens wat bentquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:09 schreef HPLC het volgende:
Ik ga zo een heterotest doen, voordat ik homo word
Ik draag m'n voetbalshirts bijna nooitquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ok. Doe jij wel eens je voetbalshirtje uit?
Voor mij toch wel?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik draag m'n voetbalshirts bijna nooit
Ik ben toch een downie en tievusdom?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zou wel uniek zijn, als je eindelijk eens wat bent
Fakeprofiel en alles.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kon je laatst niet vinden. Was even weer aan het orriënteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |