hoe is de penis van etsu?quote:
Is dat een restaurant in Londen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Chelsea - PSG, zeg het maar jongens
2-2
1-2 PSGquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:03 schreef NoelGallagher het volgende:
2-2
hahahaha dan nietquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goeie smoes, MMG zou trots op je zijn
Ik ook, 2-2.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:03 schreef NoelGallagher het volgende:
2-2
Die houdt van nog net natte jongetjes uit de kast.quote:
ja, ik dus ookquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die houdt van nog net natte jongetjes uit de kast.
Ik zou er niet ontevreden mee zijn maar ik hoop dat Barca eerste team wordt die het twee keer op rij wintquote:
Dat strookt niet met wensenpakketjes.quote:
Man, het maakt me niet uit wie voetbal speelt, als ze maar hun shirtjes uitdoenquote:
Kans is wel groot ja. MSN is ongenaakbaar.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou er niet ontevreden mee zijn maar ik hoop dat Barca eerste team wordt die het twee keer op rij wint
Nu bezig met de derdequote:Op woensdag 9 maart 2016 20:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die houdt van nog net natte jongetjes uit de kast.
laat me, ik ben bijna dood manquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat strookt niet met wensenpakketjes.
U srs?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat strookt niet met wensenpakketjes.
[..]
Man, het maakt me niet uit wie voetbal speelt, als ze maar hun shirtjes uitdoen
Sinds vorige week?!quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu bezig met de derde
driemaal is scheepsrecht eh
Geelquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:05 schreef Renesite het volgende:
Man, het maakt me niet uit wie voetbal speelt, als ze maar hun shirtjes uitdoen
beetje povere omschrijvingquote:
Roep even wanneer het eindelijk zo ver isquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
laat me, ik ben bijna dood man
In homojaren ben je net bezig met reïncarnatie.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
laat me, ik ben bijna dood man
Ja. Of nou, misschien niet. Ik wil me hier een beetje blenden. Weet jij het nog?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |