Ach... ik ben de komende 60 jaar toch nog loonslaaf. Dus veel veranderd er niet. En het is niet dat ik vrijdagavond veel zin heb om nog keidik te gaan stappen en zo.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En, heb je er zin in?
Ik nog 3.5 jaar
OP checkenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh grutjes, kom ik tot de ontdekking dat ik niet meer in de op sta. hemeltjelief waar heb ik dat aan te danken
Is het je leeeeeftijd?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh grutjes, kom ik tot de ontdekking dat ik niet meer in de op sta. hemeltjelief waar heb ik dat aan te danken
En terechtquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:00 schreef NoelGallagher het volgende:
stuur een mail naar danny, duidelijk racismequote:Op woensdag 9 maart 2016 20:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, komt bekend voorquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach... ik ben de komende 60 jaar toch nog loonslaaf. Dus veel veranderd er niet. En het is niet dat ik vrijdagavond veel zin heb om nog keidik te gaan stappen en zo.
voelt iemand er dan ooit wat van?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou m'n piemeltje zit anders wel errug diep, maar kwenie of jij er iets van voelt?
Het blauw van m'n UI valt nogal op vind ik. Zie het altijd standaard als ik naar beneden scrollquote:
Vrijdagavond wil ik niet meer. Val ik dood neer. Zaterdag kán maar dan ben ik maandag nog brakquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, komt bekend voor![]()
Zo nu en dan is het nog wel leuk maar vrijdag en zaterdagavond uitgaan, joooo he
Ik was 14 toen ik mijn eerste account opende hierquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hij was 12 toen ik mijn eerste account opende hier
Zaterdagavond lekker thuis chillen enzo. Bestequote:Op woensdag 9 maart 2016 20:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vrijdagavond wil ik niet meer. Val ik dood neer. Zaterdag kán maar dan ben ik maandag nog brak
toen was het 1990...en had ik geen internetquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik was 14 toen ik mijn eerste account opende hier
Goeie smoes, MMG zou trots op je zijnquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het blauw van m'n UI valt nogal op vind ik. Zie het altijd standaard als ik naar beneden scroll
Wat doe je hier, kleinkinderen hozzelen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
toen was het 1990...en had ik geen internet
Ja. Tot 23:30 en dan naar bed like.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zaterdagavond lekker thuis chillen enzo. Beste
etsu vooralquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat doe je hier, kleinkinderen hozzelen?
hoe is de penis van etsu?quote:
Is dat een restaurant in Londen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Chelsea - PSG, zeg het maar jongens
2-2
1-2 PSGquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:03 schreef NoelGallagher het volgende:
2-2
hahahaha dan nietquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goeie smoes, MMG zou trots op je zijn
Ik ook, 2-2.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:03 schreef NoelGallagher het volgende:
2-2
Die houdt van nog net natte jongetjes uit de kast.quote:
ja, ik dus ookquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die houdt van nog net natte jongetjes uit de kast.
Ik zou er niet ontevreden mee zijn maar ik hoop dat Barca eerste team wordt die het twee keer op rij wintquote:
Dat strookt niet met wensenpakketjes.quote:
Man, het maakt me niet uit wie voetbal speelt, als ze maar hun shirtjes uitdoenquote:
Kans is wel groot ja. MSN is ongenaakbaar.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou er niet ontevreden mee zijn maar ik hoop dat Barca eerste team wordt die het twee keer op rij wint
Nu bezig met de derdequote:Op woensdag 9 maart 2016 20:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die houdt van nog net natte jongetjes uit de kast.
laat me, ik ben bijna dood manquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat strookt niet met wensenpakketjes.
U srs?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat strookt niet met wensenpakketjes.
[..]
Man, het maakt me niet uit wie voetbal speelt, als ze maar hun shirtjes uitdoen
Sinds vorige week?!quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu bezig met de derde
driemaal is scheepsrecht eh
Geelquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:05 schreef Renesite het volgende:
Man, het maakt me niet uit wie voetbal speelt, als ze maar hun shirtjes uitdoen
beetje povere omschrijvingquote:
Roep even wanneer het eindelijk zo ver isquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
laat me, ik ben bijna dood man
In homojaren ben je net bezig met reïncarnatie.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
laat me, ik ben bijna dood man
Ja. Of nou, misschien niet. Ik wil me hier een beetje blenden. Weet jij het nog?quote:
okquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Roep even wanneer het eindelijk zo ver is
wmb ben je welkomquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
In homojaren ben je net bezig met reïncarnatie.
[..]
Ja. Of nou, misschien niet. Ik wil me hier een beetje blenden. Weet jij het nog?
ik djoek je als je dat doetquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
volgende TT 'ETSU', wordt n groter knallend feest
2-2 straalt gewoon van die opstellingen af.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
CHELSEA: Courtois; Azpilicueta, Cahill, Ivanovic, Kenedy; Mikel, Fàbregas; Pedro, Willian, Hazard; Diego Costa.
PSG: Trapp; Marquinhos, Silva, David Luiz, Maxwell; Motta, Rabiot, Matuidi; Di María, Ibrahimovic, Lucas Moura.
Kon je laatst niet vinden. Was even weer aan het orriënteren.quote:
zou wel uniek zijn, als je eindelijk eens wat bentquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:09 schreef HPLC het volgende:
Ik ga zo een heterotest doen, voordat ik homo word
Ik draag m'n voetbalshirts bijna nooitquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ok. Doe jij wel eens je voetbalshirtje uit?
Voor mij toch wel?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik draag m'n voetbalshirts bijna nooit
Ik ben toch een downie en tievusdom?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zou wel uniek zijn, als je eindelijk eens wat bent
Fakeprofiel en alles.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kon je laatst niet vinden. Was even weer aan het orriënteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |