trquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alleen bij jou zou ik t doen, bij de rest nooit
Vrijdag weerquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb Etsu wel gezien, hij zat in de metro.
nou gaat vooral om dat je je eigen naam topic opent dat is wel erg fyfyquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
hihi ja beetje gay praten, als t je niet bevalt, ga je toch naar de lesbeau sc
Aww, ik heb medelijden met je. Vergeet je je knuffeltje niet vanavond voor in je bed? Wellicht kan het je troosten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou gaat vooral om dat je je eigen naam topic opent dat is wel erg fyfy
tr, fobomoderatorbashquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou gaat vooral om dat je je eigen naam topic opent dat is wel erg fyfy
Hey WCHquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hey kijk allemaal homo'sik ga scoren, ik ga voor HPLC
Wtf :s waarom kies je mij niet?quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wil jij mijn knuffeltje zijn?quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Aww, ik heb medelijden met je. Vergeet je je knuffeltje niet vanavond voor in je bed? Wellicht kan het je troosten.
Relnicht, kaal, homo, Rotterdam. Pim ben jij het?quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
JAAAquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wil jij mijn knuffeltje zijn?
Aaaaah koetsiekoetsjiequote:Op woensdag 9 maart 2016 19:55 schreef pinman het volgende:
[..]
FOK!meet ?
Ik weet nog echt niet wanneer ik ga. Misschien als ik 18 ben.
Jeetje, weer zo'n kleuter hierquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:55 schreef pinman het volgende:
[..]
FOK!meet ?
Ik weet nog echt niet wanneer ik ga. Misschien als ik 18 ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |