hoe is de penis van etsu?quote:
Is dat een restaurant in Londen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Chelsea - PSG, zeg het maar jongens
2-2
1-2 PSGquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:03 schreef NoelGallagher het volgende:
2-2
hahahaha dan nietquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goeie smoes, MMG zou trots op je zijn
Ik ook, 2-2.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:03 schreef NoelGallagher het volgende:
2-2
Die houdt van nog net natte jongetjes uit de kast.quote:
ja, ik dus ookquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die houdt van nog net natte jongetjes uit de kast.
Ik zou er niet ontevreden mee zijn maar ik hoop dat Barca eerste team wordt die het twee keer op rij wintquote:
Dat strookt niet met wensenpakketjes.quote:
Man, het maakt me niet uit wie voetbal speelt, als ze maar hun shirtjes uitdoenquote:
Kans is wel groot ja. MSN is ongenaakbaar.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou er niet ontevreden mee zijn maar ik hoop dat Barca eerste team wordt die het twee keer op rij wint
Nu bezig met de derdequote:Op woensdag 9 maart 2016 20:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die houdt van nog net natte jongetjes uit de kast.
laat me, ik ben bijna dood manquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat strookt niet met wensenpakketjes.
U srs?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat strookt niet met wensenpakketjes.
[..]
Man, het maakt me niet uit wie voetbal speelt, als ze maar hun shirtjes uitdoen
Sinds vorige week?!quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu bezig met de derde
driemaal is scheepsrecht eh
Geelquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:05 schreef Renesite het volgende:
Man, het maakt me niet uit wie voetbal speelt, als ze maar hun shirtjes uitdoen
beetje povere omschrijvingquote:
Roep even wanneer het eindelijk zo ver isquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
laat me, ik ben bijna dood man
In homojaren ben je net bezig met reïncarnatie.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
laat me, ik ben bijna dood man
Ja. Of nou, misschien niet. Ik wil me hier een beetje blenden. Weet jij het nog?quote:
okquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Roep even wanneer het eindelijk zo ver is
wmb ben je welkomquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
In homojaren ben je net bezig met reïncarnatie.
[..]
Ja. Of nou, misschien niet. Ik wil me hier een beetje blenden. Weet jij het nog?
ik djoek je als je dat doetquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
volgende TT 'ETSU', wordt n groter knallend feest
2-2 straalt gewoon van die opstellingen af.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
CHELSEA: Courtois; Azpilicueta, Cahill, Ivanovic, Kenedy; Mikel, Fàbregas; Pedro, Willian, Hazard; Diego Costa.
PSG: Trapp; Marquinhos, Silva, David Luiz, Maxwell; Motta, Rabiot, Matuidi; Di María, Ibrahimovic, Lucas Moura.
Kon je laatst niet vinden. Was even weer aan het orriënteren.quote:
zou wel uniek zijn, als je eindelijk eens wat bentquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:09 schreef HPLC het volgende:
Ik ga zo een heterotest doen, voordat ik homo word
Ik draag m'n voetbalshirts bijna nooitquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ok. Doe jij wel eens je voetbalshirtje uit?
Voor mij toch wel?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik draag m'n voetbalshirts bijna nooit
Ik ben toch een downie en tievusdom?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zou wel uniek zijn, als je eindelijk eens wat bent
Fakeprofiel en alles.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kon je laatst niet vinden. Was even weer aan het orriënteren.
alleen als jij je kunstgebit binnen houdtquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou die tranen binnen jong, je kan het
ja dagquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
alleen als jij je kunstgebit binnen houdt
2 van PSV en had er 1 van Juve. Wil nog wel vet voetbalshirt voor de zomer. Gewoon casual dragen tochquote:
Congratz je wordt oudquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:57 schreef Renesite het volgende:
Ik ben oud. Ik krijg morgen nieuwe kozijnen in huis en ik ben daar kei blij mee. Volwassen dingen. Ik ben oud
'Geil daddybottoompje, wie wil?' als profieltekstquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe profileer je je dan? Als een bear?
Ja toch.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
2 van PSV en had er 1 van Juve. Wil nog wel vet voetbalshirt voor de zomer. Gewoon casual dragen tochWel goede fit ofc
ben je bottom geworden?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Geil daddybottoompje, wie wil?' als profieltekst
En je pielemuis sprong spontaan omhoog toen ofniequote:Op woensdag 9 maart 2016 19:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb Etsu wel gezien, hij zat in de metro.
Je mag hem houden, ik wil HPLGayquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had jij Tardis niet al van me ingepikt?
Ophouwequote:
Je wilt het ook echt he.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Geil daddybottoompje, wie wil?' als profieltekst
Geworden? HAHA!quote:
wil jou wel kitten huehuheueheuhuehuehuehuequote:Op woensdag 9 maart 2016 20:13 schreef Chloroform het volgende:
Hier moeten de kitranden van de kozijnen vervangen worden en ik voel me ook opeens zo verantwoordelijk
Dan pak je toch shirt met v halsjequote:Op woensdag 9 maart 2016 20:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hete zomerdag, halve dag strand, halve dag chillen en bbqen. Perfect dan hoor
Ooooh.. En ik moet nog de tegels karcherenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:13 schreef Chloroform het volgende:
Hier moeten de kitranden van de kozijnen vervangen worden en ik voel me ook opeens zo verantwoordelijk
Ben niet levensmoequote:Op woensdag 9 maart 2016 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wil jou wel kitten huehuheueheuhuehuehuehue
Nee want die zijn bij jou volledig dichtgekit dat er echt niks doorheen komtquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ken al die kozijnstruggles niet hueheuehe
quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ken al die kozijnstruggles niet hueheuehe
Eng al die gehuehuehuehuequote:Op woensdag 9 maart 2016 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Beetje wel ja.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja toch.
Zijn wel superduur en zo!
Plus dat casual wordt heel snel pauper tho. (no offence)
TR geplaatstquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En je pielemuis sprong spontaan omhoog toen ofnie
[..]
Je mag hem houden, ik wil HPLGay
Ik weet niet wat dat is en nu vraag ik me af of mijn tegels dat ook moetenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ooooh.. En ik moet nog de tegels karcheren
Ik moet nog mn ramen lappen. Vraag pat of die er zin in heeftquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ooooh.. En ik moet nog de tegels karcheren
Etsu gaat je zo DM'enquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beetje wel ja.
Maar ik kan dat goed combineren, ben net een homo wat dat betreft
Jij.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee want die zijn bij jou volledig dichtgekit dat er echt niks doorheen komt
Huehuehuehue je krijgt hem niet eens omhoog als 't geen piemel heeft.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoiquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En je pielemuis sprong spontaan omhoog toen ofnie
[..]
Je mag hem houden, ik wil HPLGay
Als ik jou zou zijnquote:
Ja zijn ze groen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is en nu vraag ik me af of mijn tegels dat ook moeten
Hebben we een ramenwasser voor - buiten - en eens in de twee weken een schoonmaakster voor binnenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet nog mn ramen lappen. Vraag pat of die er zin in heeft
Kan ook. NIks mis met licht v-halsje hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan pak je toch shirt met v halsje
#dimastyle
Ja egt waar dat sgrijf je met een Gquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gromatografie schrijf je toch met een G?
nu zekerquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:16 schreef Kurovski het volgende:
Faggot-gehalte is toch eigenlijk wel ernstig hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |