ja je kan de wereld op veel manieren ontleden. Heb je alleen vrij weinig aan als je deze energie steeds steekt in zaken die geen directe betrekking hebben op jouw leven. Ik analyseer bijvoorbeeld eerder (mogelijke) interacties met personen die ik wel ken (zowel vooraf als achteraf).quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb zeker oog voor detailMaar ik kan dus ook erg slecht tegen de 'niet eerlijke' wereld. Mensen roepen A maar bedoelen eigenlijk B. En dan vooral op 'sociaal' niveau. Roddel, macht en achterklap draait de wereld op voor mijn gevoel. Hachjes redden.
En wat ga jij daar aan doen?quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb zeker oog voor detailMaar ik kan dus ook erg slecht tegen de 'niet eerlijke' wereld. Mensen roepen A maar bedoelen eigenlijk B. En dan vooral op 'sociaal' niveau. Roddel, macht en achterklap draait de wereld op voor mijn gevoel. Hachjes redden.
Ik weet het, maar ik ben graag wél eerlijk. Als ik date houdt ik niet mensen aan het lijntje of geef ze een vage reden als ik niet meer wil afspreken. Ik ben mans genoeg om te zeggen dat de klik ontbreekt of wat dan ook. Ik schuif mijn mening op dit forum niet onder stoelen of banken en vraag veel dingen af waar ik minder of geen verstand van heb (Waarom roddelen mensen toch zoveel? Zijn panty's niet koud met 5 graden op de meter?) Ik stop 't niet weg.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:21 schreef Scuidward het volgende:
[..]
ja je kan de wereld op veel manieren ontleden. Heb je alleen vrij weinig aan als je deze energie steeds steekt in zaken die geen directe betrekking hebben op jouw leven. Ik analyseer bijvoorbeeld eerder (mogelijke) interacties met personen die ik wel ken (zowel vooraf als achteraf).
Mensen roddelen voor de binding. Raar maar waar.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik ben graag wél eerlijk. Als ik date houdt ik niet mensen aan het lijntje of geef ze een vage reden als ik niet meer wil afspreken. Ik ben mans genoeg om te zeggen dat de klik ontbreekt of wat dan ook. Ik schuif mijn mening op dit forum niet onder stoelen of banken en vraag veel dingen af waar ik minder of geen verstand van heb (Waarom roddelen mensen toch zoveel? Zijn panty's niet koud met 5 graden op de meter?) Ik stop 't niet weg.
Dat is nog wel een tip ook.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:30 schreef wiskundenoob het volgende:
Voor het socializen kan je naar de sportsbar gaan, waar mensen wel in zijn voor een praatje.
Blijf dan bij jezelf en blijf zelf eerlijk. Laat andere mensen doen wat ze doen, ook al is het in jouw ogen niet goed. Hou op met je druk maken over dingen die je niet kunt veranderen. Accepteer het voor wat het is. Als ik me druk moet gaan maken over waarom mensen roddelen, kan ik me ook wel druk gaan maken over waarom kindjes dood gaan aan kanker, of waarom er zoveel oorlog is in Afrika. Het is zinloos en haalt de focus van weg van wat echt belangrijk is.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik ben graag wél eerlijk. Als ik date houdt ik niet mensen aan het lijntje of geef ze een vage reden als ik niet meer wil afspreken. Ik ben mans genoeg om te zeggen dat de klik ontbreekt of wat dan ook. Ik schuif mijn mening op dit forum niet onder stoelen of banken en vraag veel dingen af waar ik minder of geen verstand van heb (Waarom roddelen mensen toch zoveel? Zijn panty's niet koud met 5 graden op de meter?) Ik stop 't niet weg.
Alleen JIJ kan daar wat aan doen. Geen hulpverlener of psycholoog die bij je een paar schakels omdraait dat er ineens verbetering optreed.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ben bang om afgewezen te worden, daarom start ik vaak geen gesprekje als ik niet 100% weet of het gelegen komt etc.
Ander punt is dat ik mij niet 25 voel en ook niet qua uiterlijk. Als ik meiden (of vrouwen zijn het dan) van 26 zie op die apps/sites zijn ze al zoveel verder/volwassener of zo presenteren zij zich ten minste.
Natuurlijk moet hij het zelf doen. En natuurlijk zal er niet 'ineens' verbetering zijn. Het is een psycholoog, geen tovenaar.quote:Op donderdag 10 maart 2016 02:03 schreef syndroom het volgende:
[..]
Alleen JIJ kan daar wat aan doen. Geen hulpverlener of psycholoog die bij je een paar schakels omdraait dat er ineens verbetering optreed.
En jij bent wat dat betreft geen haar beter, heb je gisteren laten zien.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik vind jou op het forum helemaal niet zo eerlijk. Je vraagt zogenaamd advies, maar eigenlijk houd je alle users die steeds blijven antwoorden maar een beetje aan het lijntje omdat dit je enige vorm van contact is. Je ziet ons niet face-to-face, dus daarom doet het je weinig, zei je ooit.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Reacties hier zijn echt een substituut voor vrienden voor hem. Hier een dag iedereen aan de praat houden is beter dan helemaal niemand aan de praat houden.quote:Op donderdag 10 maart 2016 07:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind jou op het forum helemaal niet zo eerlijk. Je vraagt zogenaamd advies, maar eigenlijk houd je alle users die steeds blijven antwoorden maar een beetje aan het lijntje omdat dit je enige vorm van contact is. Je ziet ons niet face-to-face, dus daarom doet het je weinig, zei je ooit.
En je gaat zelden echt in op wat mensen tegen je zeggen. Ik zie niet wat daar 'eerlijk' aan is.
SPOILER: Beste DeezertjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent je eigen succes..
[ Bericht 1% gewijzigd door _I op 10-03-2016 08:21:21 ]
quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:10 schreef Jopie78 het volgende:
Het is lastig uitleggen hoe blauw eruit zien aan iemand die blind is.Thanks! Vergeet niet dat ik al persoonlijke begeleiding heb voor mijn ASS, maar dat is misschien íets te persoonlijk want het is meer een wekelijks uitlaatklepuurtje geworden wat je normaal met een vriend zou doen, meer dan je ei kwijt heb ik er niet echt aan eerlijk gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent je eigen succes..
Dit is gewoon zo'n leeftijd dat je van 'zorgeloos' naar 'verantwoord' gaat en overal lees je ook dat vriendschappen verwateren en als je geen relatie hebt , geen trouwplannen, geen kinderen wilt krijgen etc. je al bij heel veel mensen niet meer meedoet omdat je niet meer relevant voor ze bent. Niet dat ik daar nu wat aan heb want ik heb helemaal niemand, maar indirect heb ik wel last van dit probleem want degene waar ik op het hbo het meest mee omging gaat dat pad nu ook al op wat niet onbedenkelijk is voor 26 jaar: samenwonen, verloofd en dus binnenkort trouwen, steeds een stapje naar een betere baan etc. Overigens woont ie ook aan de andere kant van het laan en een fulltime baan dus daar moet ik ook niks meer van verwachten. Ik kijk als het ware alles af en van een afstandje maar doe zelf niet mee. Intimiteit etc. kijk ik af op chatsites als chaturbate waar een deel 'echt' is als geile stelletjes en een deel alleen maar voor het geld zit.
Persoonlijke begeleiding is wat anders dan hulp bij een centrum. Hier zijn groepen van lotgenoten waarbij je gaat mediteren, mindfulness kan doen, kan gaan hardlopen, ervaringen uitwisselen. Het is dus veel meer dan een uurtje praten.quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Thanks! Vergeet niet dat ik al persoonlijke begeleiding heb voor mijn ASS, maar dat is misschien íets te persoonlijk want het is meer een wekelijks uitlaatklepuurtje geworden wat je normaal met een vriend zou doen, meer dan je ei kwijt heb ik er niet echt aan eerlijk gezegd.
Dit is gewoon zo'n leeftijd dat je van 'zorgeloos' naar 'verantwoord' gaat en overal lees je ook dat vriendschappen verwateren en als je geen relatie hebt , geen trouwplannen, geen kinderen wilt krijgen etc. je al bij heel veel mensen niet meer meedoet omdat je niet meer relevant voor ze bent. Niet dat ik daar nu wat aan heb want ik heb helemaal niemand, maar indirect heb ik wel last van dit probleem want degene waar ik op het hbo het meest mee omging gaat dat pad nu ook al op wat niet onbedenkelijk is voor 26 jaar: samenwonen, verloofd en dus binnenkort trouwen, steeds een stapje naar een betere baan etc. Overigens woont ie ook aan de andere kant van het laan en een fulltime baan dus daar moet ik ook niks meer van verwachten. Ik kijk als het ware alles af en van een afstandje maar doe zelf niet mee. Intimiteit etc. kijk ik af op chatsites als chaturbate waar een deel 'echt' is als geile stelletjes en een deel alleen maar voor het geld zit.
Je vraagt wel, maar luistert niet....quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:28 schreef Deezertje het volgende:
vraag veel dingen af waar ik minder of geen verstand van heb
Als autist weet je het ook altijd beter, of denkt dat iigquote:Op donderdag 10 maart 2016 08:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je vraagt wel, maar luistert niet....
Als je het toch beter weet, vraag het dan niet.quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:39 schreef Deezertje het volgende:
Als autist weet je het ook altijd beter, of denkt dat iig
Holy shit, deze is sterk!quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:33 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.
[..]
Nogmaals, succes Deezertje. We horen het wel zodra je terug bent van de HA. Ik hoop niet dat je een lekke band krijgt, de bussen staken of de brug beschadigd is.quote:insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results
"If you want something you have never had, you must be willing to do something you have never done."quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:43 schreef j1nxnl het volgende:
[..]
Holy shit, deze is sterk!
Een betere nederlandse versie van;
[..]
Nogmaals, succes Deezertje. We horen het wel zodra je terug bent van de HA. Ik hoop niet dat je een lekke band krijgt, de bussen staken of de brug beschadigd is.
Niet zo gek natuurlijk. Maar als het enkel te doen is om aandacht dan haken ook virtuele vrienden uiteindelijk af.quote:Op donderdag 10 maart 2016 07:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Reacties hier zijn echt een substituut voor vrienden voor hem. Hier een dag iedereen aan de praat houden is beter dan helemaal niemand aan de praat houden.
Het is twee minuten lopenquote:Op donderdag 10 maart 2016 08:43 schreef j1nxnl het volgende:
[..]
Holy shit, deze is sterk!
Een betere nederlandse versie van;
[..]
Nogmaals, succes Deezertje. We horen het wel zodra je terug bent van de HA. Ik hoop niet dat je een lekke band krijgt, de bussen staken of de brug beschadigd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |