Waarom post je het hier?quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet, maar ik zie het wel vaker dus puur interesse omdat het mij helemaal niets kan schelen en ik ook geen plakkertje gebruik.
Begin nu eerst maar met dat aan jezelf werken. Die vraag die je stelt kunnen we wel beantwoorden als het eens een keer zover is.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar moet je juist open zijn of niet? Trekt geen volle zalen, of juist wel want je werkt aan jezelf en weet dus waar je tegenaan loopt..
1 alinea?quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb wel degelijk gewerkt aan mijn scriptie! Da's nog het hele enge ook lol.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:10 schreef Bananenpap het volgende:
Waar Deezer naar toe wil is hoe je die webcams hackt van de meisjes die niet zo'n plakker hebben.
Nee veel informatie gevonden, en op relevantie gesorteerd, wat ik morgen ga uit- en verwerken.quote:
En het trieste is dat hij zich dat waarschijnlijk serieus afgevraagd heeft.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:10 schreef Bananenpap het volgende:
Waar Deezer naar toe wil is hoe je die webcams hackt van de meisjes die niet zo'n plakker hebben.
Uh, nee.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:10 schreef Bananenpap het volgende:
Nou gefeliciteerd.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee veel informatie gevonden, en op relevantie gesorteerd, wat ik morgen ga uit- en verwerken.
Verdomme zeg. Wat loop je nou te zaniken man? Ik heb zelfs een document gemaakt, maar dat krijg je never nooit te lezen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:12 schreef Bananenpap het volgende:
Laten we het inderdaad gewoon over die huisarts hebben van morgenochtend. Heb je je een beetje voorbereid Deezer?
quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Verdomme zeg. Wat loop je nou te zaniken man? Ik heb zelfs een document gemaakt, maar dat krijg je never nooit te lezen.
Het ligt eraan hoe je de leuke of gevatte opmerkingen maakt. Tuurlijk kan je een leuke opmerking maken in een UB, maar het ligt eraan HOE je het doet. Bij jouw gaat dat dus helemaal mis. Ga morgen nou naar de HA, ik betwijfel ten zeerste of je dat wel gaat doen. Volgens mij ga je gewoon een leugen vertellen dat je er bent geweest.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat het deels door mijn eigen gedrag komt? Maar leuke of gevatte opmerkingen maken om een gesprek te starten is dan ook weer niet goed? Nee lekker over het weer mekkeren, lekker veilig en helemaal niet obvious hoor.
Ja zag, jij gooit je leven en problematiek toch als een Enzo Knol op het internet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Verdomme zeg. Wat loop je nou te zaniken man? Ik heb zelfs een document gemaakt, maar dat krijg je never nooit te lezen.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat roep je over jezelf af wanneer je zo selectief reageert. Je had ook gewoon kunnen reageren dat je een heel stuk hebt opgeschreven, maar dat je de inhoud te persoonlijk vindt om hier te delen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik deel mijn bier ook nooit.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat roep je over jezelf af wanneer je zo selectief reageert. Je had op gewoon kunnen reageren dat je een heel stuk hebt op geschreven, maar dat je de inhoud te persoonlijk vindt om bier te delen.
Emotioneel ben ik geen 25quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:17 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ja zag, jij gooit je leven en problematiek toch als een Enzo Knol op het internet.Gedraag je nou eens niet als een klein kind man, je bent 25.
Als je trouwens al je posts van dit forum op een hoop gooit krijg ik trouwens al een behoorlijke indruk van wat er in dat document staat. Maar daar gaat het niet om. Voel je bij elke persoonlijke vraag toch niet zo aangevallen man.
Ik wil eerst met de praktijkondersteuner praten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:18 schreef Etsu het volgende:
Ga eens in op m'n vraag, Deezertje. Ga je om een verwijzingsbriefje vragen?
Nee, maar wel 2. Sportze en doe de meisjes daar de groetjes! Oh wacht.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Emotioneel ben ik geen 25maar hey ik ga nu ook sporten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |