abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160544807
Ieder deel een stapje vooruit ;)

Ik wil wel melden dat ik niet manisch depressief ben als in hele dagen op bed blijven liggen en niet meer naar buiten durven. Ik voel mij gewoon niet meer zo verbonden met mijn leeftijdsgenoten en daar baal ik van, soort buitengesloten. Deels zelf in de hand door locaties te bezoeken waar dat sociale contact niet altijd handig/vanzelfsprekend is, maar dat zijn voor mij wel de locaties nu.

--

Wie wel ontmoeten? SV, de leraar.
pi_160544980
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:50 schreef Chai het volgende:

[..]

Wat zou de logica hier achter zijn. SV is leraar, dus hij heeft coachingvaardigheden?

Of gewoon omdat het zo'n versierder is?
Hij lijkt me een toffe zelfverzekerde gast :) maar hij zal t wel te druk hebben met vrouwen versieren.. #prioriteiten
  woensdag 9 maart 2016 @ 16:57:36 #3
416931 yats
(non) Average Joe
pi_160545096
Grappig dat je mij blijkbaar niet wil of durft te ontmoeten deezer. Voor mijn eigen ontwikkeling als persoon vraag ik het even, waar ligt dat aan?

Oh, en nu the way, ja ik ga naar het voetbal, drink af en toe een biertje (of twee,drie) en heb enigszins verstand van auto's maar dat is zeker niet direct het eerste wat mijn aandacht heeft of waar ik veel over praat. Wat straw ook al zei, ik ben net zo goed een filmfanaat, heb een hele kast vol films en ga regelmatig naar de bioscoop (wanneer gingen we ook alweer straw?). Ik volg het dagelijkse nieuws en ben politiek betrokken. Goh, gek, dat had je niet gedacht zeker? Dat iemand op het eerste oog niet over dingen praat en daar dus vast geen interesse in heeft of in jouw gedachten niet in een plaatje past is niet DE waarheid, Dat is JOUW waarheid. Het zou je enorm helpen dat af te leren en gewoon eens ding en te doen ipv alleen maar te klagen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_160545188
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:57 schreef yats het volgende:
Grappig dat je mij blijkbaar niet wil of durft te ontmoeten deezer. Voor mijn eigen ontwikkeling als persoon vraag ik het even, waar ligt dat aan?

Oh, en nu the way, ja ik ga naar het voetbal, drink af en toe een biertje (of twee,drie) en heb enigszins verstand van auto's maar dat is zeker niet direct het eerste wat mijn aandacht heeft of waar ik veel over praat. Wat straw ook al zei, ik ben net zo goed een filmfanaat, heb een hele kast vol films en ga regelmatig naar de bioscoop (wanneer gingen we ook alweer straw?). Ik volg het dagelijkse nieuws en ben politiek betrokken. Goh, gek, dat had je niet gedacht zeker? Dat iemand op het eerste oog niet over dingen praat en daar dus vast geen interesse in heeft of in jouw gedachten niet in een plaatje past is niet DE waarheid, Dat is JOUW waarheid. Het zou je enorm helpen dat af te leren en gewoon eens ding en te doen ipv alleen maar te klagen.
Denk je inmiddels ook niet "voor geen gouuuuuuuuuud"?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:02:38 #5
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_160545230
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 16:57 schreef yats het volgende:

En ook ik wil even een referentietje plaatsen. Heb 'm immers meerdere keren gemeet.
yats is een toffe en veelzijdige gozer.

Zo.
Moge dat duidelijk zijn.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_160545245
Ik wil niemand ontmoedigen, maar wat voor zin heeft eigenlijk om op dit moment met Deezertje te meeten? Zoals Broccoli aangeeft staat hij ontzettend negatief in het leven, laat hem daar eerst maar aan werken.

Wat ga je de huisarts morgen vertellen Deezer?
pi_160545653
Sjezus, ik kijk ff niet en er is alweer een deel 6. Waar gaat het heen met deze wereld?

yats ik vind het heel aardig van je dat je Deezer wilt ontmoeten, als ik het verhaal van Deezer en broccoli zo lees was ik in jouw plaats al lang afgehaakt. Of heb je het toch opgegeven?
pi_160545684
Maar om terug te komen op dat verhaal van vanmorgen... Voelt toch gek. Hele dag tegenover iemand zitten en dan gaat ze er naar een paar uur vandoor zonder wat te zeggen (doeg!) ofzo en ik roep dan ook maar niets. Als ik haar morgen weer zie kan ik vragen of ze vandaag weer haar halve pen leegschrijft? :) Dat viel mij aan haar op, lekker oldskool pennen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Deezertje op 09-03-2016 17:30:02 ]
pi_160545718
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:21 schreef Deezertje het volgende:
Als ik haar morgen weer zie kan ik vragen of ze vandaag weer haar halve pen leegschrijft?
Yup.
pi_160545724
quote:
Maar om terug te komen op dat verhaal van vanmorgen... Voelt toch gek. Hele dag tegenover iemand zitten en dan gaat ze er naar een paar uur vandoor zonder wat te zeggen (doeg!) ofzo en ik roep dan ook maar niets. Als ik haar morgen weer zie kan ik vragen of ze vandaag weer haar halve pen leegschrijft? :) Dat viel mij aan haar op, lekker oldskool pennen.
Ja doe maar.
pi_160545792
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:20 schreef DoubleDip het volgende:
Sjezus, ik kijk ff niet en er is alweer een deel 6. Waar gaat het heen met deze wereld?

yats ik vind het heel aardig van je dat je Deezer wilt ontmoeten, als ik het verhaal van Deezer en broccoli zo lees was ik in jouw plaats al lang afgehaakt. Of heb je het toch opgegeven?
Het voorstel van yats werd aangehaald door andere users als voorbeeld. Die is daar verder niet actief mee bezig voor zover ik weet.
pi_160546230
Manman, ben ik even een middagje niet op FOK! en meteen deel 6 :') Zelfs vóórdat Deezertje de HA bezocht heeft.

quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, doe maar niet.
pi_160546328
quote:
SPOILER
Ja, geweldig idee. Dat kan ze vast waarderen. ;(
pi_160546387
quote:
SPOILER
Doen! En anders kun je misschien kun je vragen of ze wel genoeg geld heeft om een nieuwe pen te kopen. Of dat de inkt tegenwoordig wel erg duur is. Waarop jij aanbiedt om er een voor haar te scoren. En daarna reik je 'm aan terwijl je zegt: "niet teveel geluid maken he? *wink wink*"

Gaat ze tof vinden.
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:53:08 #15
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_160546404
Ach ja. Het is weer een andere openingszin dan "is jouw haarkleur echt?" of "heb je het niet koud met die kleren?".
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_160546503
quote:
SPOILER
Zucht. Je focust je ook echt op dingen die er totaal niet toe doen. Alsof je serieus actief je best doet om je echte problemen niet onder ogen te komen.

Maar he, blijf lekker in dat fantasiewereldje. Ik kan je alleen wel garanderen dat het op deze manier nooit meer zal worden dan een fantasie.
"Pools are perfect for holding water"
pi_160546533
quote:
14s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Doen! En anders kun je misschien kun je vragen of ze wel genoeg geld heeft om een nieuwe pen te kopen. Of dat de inkt tegenwoordig wel erg duur is. Waarop jij aanbiedt om er een voor haar te scoren. En daarna reik je 'm aan terwijl je zegt: "niet teveel geluid maken he? *wink wink*"

Gaat ze tof vinden.
lol, maar uren tegenover elkaar zonder één woord zeggen is wél normaal? Ik vind dat pas geforceerd. Maar goed veel gestresste mensen daar (deadlines studie) dus..
pi_160546569
Ja, dat is normaal.
Ja doei.
pi_160546583
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

lol, maar uren tegenover elkaar zonder één woord zeggen is wél normaal? Ik vind dat pas geforceerd. Maar goed veel gestresste mensen daar (deadlines studie) dus..
Als ze niks zegt is dat vaak een teken dat je veel tegen haar moet gaan praten.
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:03:21 #20
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_160546602
quote:

[..]

Ik kwam ook niet in de bibliotheek van de hogeschool/universiteit om een praatje aan te knopen met iemand. Ik hield mezelf bezig met leren of opdrachten maken. Ik vond het wel leuk om studiegenoten tegen te komen.
pi_160546633
quote:

[..]

Ja, in een bieb, waar je komt om in stilte en in je eentje te studeren, is dat heel normaal.

Maar nogmaals .. blijf fijn op leuke meisjes geilen, het zal toch elke keer weer op niets uitlopen zolang jij niets aan je onderliggende problematiek doet.
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:07:44 #22
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160546673
quote:

[..]

Hoeveel mensen moeten zeggen dat t normaal is voordat jij t geloofd?
pi_160546754
quote:

[..]

Ja, dat is normaal.
pi_160546758
quote:

[..]

Nee, is niet normaal. Gewoon op die meid aflopen en vragen waar ze nu allemaal mee bezig denkt te zijn en ze even normaal moet gaan doen. Als ze je awkward aankijkt moet je d'r even door elkaar schudden.
pi_160546768
quote:

[..]

Ik zit zovaak uren in de trein met onbekende mensen in een coupe. En dan wil ik gewoon met rust gelaten worden.

Dat meisje zal wsl er hetzelfde over denken. Net als de rest... Behalve jij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')