Hij lijkt me een toffe zelfverzekerde gastquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat zou de logica hier achter zijn. SV is leraar, dus hij heeft coachingvaardigheden?
Of gewoon omdat het zo'n versierder is?
Denk je inmiddels ook niet "voor geen gouuuuuuuuuud"?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:57 schreef yats het volgende:
Grappig dat je mij blijkbaar niet wil of durft te ontmoeten deezer. Voor mijn eigen ontwikkeling als persoon vraag ik het even, waar ligt dat aan?
Oh, en nu the way, ja ik ga naar het voetbal, drink af en toe een biertje (of twee,drie) en heb enigszins verstand van auto's maar dat is zeker niet direct het eerste wat mijn aandacht heeft of waar ik veel over praat. Wat straw ook al zei, ik ben net zo goed een filmfanaat, heb een hele kast vol films en ga regelmatig naar de bioscoop (wanneer gingen we ook alweer straw?). Ik volg het dagelijkse nieuws en ben politiek betrokken. Goh, gek, dat had je niet gedacht zeker? Dat iemand op het eerste oog niet over dingen praat en daar dus vast geen interesse in heeft of in jouw gedachten niet in een plaatje past is niet DE waarheid, Dat is JOUW waarheid. Het zou je enorm helpen dat af te leren en gewoon eens ding en te doen ipv alleen maar te klagen.
En ook ik wil even een referentietje plaatsen. Heb 'm immers meerdere keren gemeet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:57 schreef yats het volgende:
Grappig dat je mij blijkbaar niet wil of durft te ontmoeten deezer. Voor mijn eigen ontwikkeling als persoon vraag ik het even, waar ligt dat aan?
Oh, en nu the way, ja ik ga naar het voetbal, drink af en toe een biertje (of twee,drie) en heb enigszins verstand van auto's maar dat is zeker niet direct het eerste wat mijn aandacht heeft of waar ik veel over praat. Wat straw ook al zei, ik ben net zo goed een filmfanaat, heb een hele kast vol films en ga regelmatig naar de bioscoop (wanneer gingen we ook alweer straw?). Ik volg het dagelijkse nieuws en ben politiek betrokken. Goh, gek, dat had je niet gedacht zeker? Dat iemand op het eerste oog niet over dingen praat en daar dus vast geen interesse in heeft of in jouw gedachten niet in een plaatje past is niet DE waarheid, Dat is JOUW waarheid. Het zou je enorm helpen dat af te leren en gewoon eens ding en te doen ipv alleen maar te klagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Deezertje op 09-03-2016 17:30:02 ]
Yup.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:21 schreef Deezertje het volgende:
Als ik haar morgen weer zie kan ik vragen of ze vandaag weer haar halve pen leegschrijft?
Ja doe maar.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:21 schreef Deezertje het volgende:
Maar om terug te komen op dat verhaal van vanmorgen... Voelt toch gek. Hele dag tegenover iemand zitten en dan gaat ze er naar een paar uur vandoor zonder wat te zeggen (doeg!) ofzo en ik roep dan ook maar niets. Als ik haar morgen weer zie kan ik vragen of ze vandaag weer haar halve pen leegschrijft?Dat viel mij aan haar op, lekker oldskool pennen.
Het voorstel van yats werd aangehaald door andere users als voorbeeld. Die is daar verder niet actief mee bezig voor zover ik weet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:20 schreef DoubleDip het volgende:
Sjezus, ik kijk ff niet en er is alweer een deel 6. Waar gaat het heen met deze wereld?
yats ik vind het heel aardig van je dat je Deezer wilt ontmoeten, als ik het verhaal van Deezer en broccoli zo lees was ik in jouw plaats al lang afgehaakt. Of heb je het toch opgegeven?
quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:21 schreef Deezertje het volgende:
Maar om terug te komen op dat verhaal van vanmorgen... Voelt toch gek. Hele dag tegenover iemand zitten en dan gaat ze er naar een paar uur vandoor zonder wat te zeggen (doeg!) ofzo en ik roep dan ook maar niets. Als ik haar morgen weer zie kan ik vragen of ze vandaag weer haar halve pen leegschrijft?Dat viel mij aan haar op, lekker oldskool pennen.
Nee, doe maar niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, geweldig idee. Dat kan ze vast waarderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doen! En anders kun je misschien kun je vragen of ze wel genoeg geld heeft om een nieuwe pen te kopen. Of dat de inkt tegenwoordig wel erg duur is. Waarop jij aanbiedt om er een voor haar te scoren. En daarna reik je 'm aan terwijl je zegt: "niet teveel geluid maken he? *wink wink*"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat ze tof vinden.
Zucht. Je focust je ook echt op dingen die er totaal niet toe doen. Alsof je serieus actief je best doet om je echte problemen niet onder ogen te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar he, blijf lekker in dat fantasiewereldje. Ik kan je alleen wel garanderen dat het op deze manier nooit meer zal worden dan een fantasie."Pools are perfect for holding water"
lol, maar uren tegenover elkaar zonder één woord zeggen is wél normaal? Ik vind dat pas geforceerd. Maar goed veel gestresste mensen daar (deadlines studie) dus..quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Doen! En anders kun je misschien kun je vragen of ze wel genoeg geld heeft om een nieuwe pen te kopen. Of dat de inkt tegenwoordig wel erg duur is. Waarop jij aanbiedt om er een voor haar te scoren. En daarna reik je 'm aan terwijl je zegt: "niet teveel geluid maken he? *wink wink*"
Gaat ze tof vinden.
Als ze niks zegt is dat vaak een teken dat je veel tegen haar moet gaan praten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
lol, maar uren tegenover elkaar zonder één woord zeggen is wél normaal? Ik vind dat pas geforceerd. Maar goed veel gestresste mensen daar (deadlines studie) dus..
Ik kwam ook niet in de bibliotheek van de hogeschool/universiteit om een praatje aan te knopen met iemand. Ik hield mezelf bezig met leren of opdrachten maken. Ik vond het wel leuk om studiegenoten tegen te komen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
lol, maar uren tegenover elkaar zonder één woord zeggen is wél normaal? Ik vind dat pas geforceerd. Maar goed veel gestresste mensen daar (deadlines studie) dus..
Ja, in een bieb, waar je komt om in stilte en in je eentje te studeren, is dat heel normaal.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoeveel mensen moeten zeggen dat t normaal is voordat jij t geloofd?quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, dat is normaal.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, is niet normaal. Gewoon op die meid aflopen en vragen waar ze nu allemaal mee bezig denkt te zijn en ze even normaal moet gaan doen. Als ze je awkward aankijkt moet je d'r even door elkaar schudden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik zit zovaak uren in de trein met onbekende mensen in een coupe. En dan wil ik gewoon met rust gelaten worden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |