quote:
Op maandag 25 november 2002 12:09 schreef GWD het volgende:
Ik heb veeel gehoord over stackers, maar geeft dit echt zoveel energie en laat het jer echt zo snel afvallen en hoeveel moet je nemen, ik heb zitten kijken naar yellow stackers. zo veel mogelijk info aub
en hoe gaan ze samen met drank als ik ze bijv. gebruik bij een avondje uitgaan.
[Dit bericht is gewijzigd door VrolijkeFortunist op 25-11-2002 12:17]
Combinatie met alcohol is voor iedereen verschillend...
Maar goed. Hoeveel je moet innemen staat op de verpakking, dat is per product anders. Gezond zijn die dingen zeker niet, gezien de lading caffeine (of gerelateerde stoffen) je binnen krijgt. Meestal zit er ook chroom picolinaat in waarvan het vermoeden bestaat dat het kankerverwekkend is. Die dingen gooien je hartslag omhoog en beinvloeden je slaappatroon. En of het helpt. Nee. Tenminste niet op de lange termijn. Daarvoor is de enige oplossing, gezond eten en veel sporten.
quote:Jij gaat die stackers nemen voor af te vallen.... Er is bijna nix waar je zo goed van afvalt als van speed.... Dus toch best wel redelijk briljant ja
Op maandag 25 november 2002 12:16 schreef GWD het volgende:
dankje voor deze briljante reply ... zeg dan niks
quote:Caffeine of gerelateerde stoffen schrijf ik nog. Hangt van het product af. En je krijgt misschien wel meer energie en eet minder, maar vergeet niet dat wanneer je te snel gaat afvallen (omdat je dus niet eet) je lichaam niet vet maar spieren gaat afbreken. Afvallen doe je niet door te stoppen met eten.
Op maandag 25 november 2002 12:27 schreef realist_ik het volgende:
drijven wel het metabolisme op (je verbrandt meer caloriën) en werken eetlustremmend...
zit geen cafeïne in ... wel ephedra (in stacker2 en stacker3, in 4 zit iets vervangends volgens mij)
heb ook een keer zo'n potje van 25 caps gebruikt...
ik ging wel minder eten en dat was ook de bedoeling... afvallen doe je er niet mee ... wel als je ook meer gaat sporten natuurlijk... en dat doet dat spul ook wel... omdat je metabolisme wordt opgedreven, heb je meer energie en dus ook meer zin om iets (sport) te gaan doen...
[Dit bericht is gewijzigd door Skull op 25-11-2002 12:33]
Maar jij beweegt daarnaast genoeg, lees ik zo. Dan lijkt Stacker me een perfect middel om je vetpercentage omlaag te brengen. Let wel goed op de bijwerkingen en lees die voor je eraan begint.
quote:Kun je ze ook bij de Smartshop krijgen, want dan hoef ik ze niet meer te bestellen via i-net..
Op maandag 25 november 2002 12:33 schreef The_Real_Nosferatu het volgende:
Yep werken heel goed alleen niet voor het slapen in nemen kom je niet meer in slaap. Je hebt verschillende stackers en verschillende sterkten maar je kunt het zo bij de smartshop vragen want de ene is wat sterker dan de andere maar ik ben toen wel wat afgevallen maar dat kwam door het sporten en na het sporten voel je je nog steeds fit dat is wel relaxt
quote:Cool! Nooit geweten!
Op maandag 25 november 2002 12:36 schreef The_Real_Nosferatu het volgende:
Yep in alle verschillende "smaken"
quote:Ik zat meer te denken aan een hoeveelheid van bijv. 50 of zo
Op maandag 25 november 2002 12:39 schreef The_Real_Nosferatu het volgende:
Ja bij die Smartshop bij ons in de buurt kun je alles in kleine verpakkingen kopen van 3 per stuk en sommige in grote verpakkingen maar we hebben 3 shops dus waarschijnlijk wel alle ja
quote:Dat klinkt eerder als een of ander vaag pilletje dan de gele Stack II pillen. Die komen niet in verschillende smaakjes.
Op maandag 25 november 2002 12:36 schreef The_Real_Nosferatu het volgende:
Yep in alle verschillende "smaken"
quote:
Op maandag 25 november 2002 12:41 schreef Webby het volgende:
Op http://www.sportief.nl is er veel informatie te vinden over stacker (zie aanbieding onderaan) en het is daar ook te bestellen..
quote:Via www.sportief.nl heb je btw de nieuwste stacker 4, 100 caps voor 30 euro ...
Op maandag 25 november 2002 12:40 schreef Skull het volgende:[..]
Dat klinkt eerder als een of ander vaag pilletje dan de gele Stack II pillen. Die komen niet in verschillende smaakjes.
quote:Daarom staat smaken ook tussen haakjes ik bedoelde ECA stack 1 t/m 5 geloof ik en ze hebben allemaal andere kleuren zo heb je ook bijvoorbeeld geel met roze die ik trouwens altijd wel heel goed vond maar ja bij de smartshop kun je ze ook per 30 of 40 halen natuurlijk
Op maandag 25 november 2002 12:40 schreef Skull het volgende:[..]
Dat klinkt eerder als een of ander vaag pilletje dan de gele Stack II pillen. Die komen niet in verschillende smaakjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |