quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:59 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb trouwens ook weer iets
Ik had op marktplaats op iets gebodenDeal getroffen etc. Wilde net geld overmaken, kreeg ik een email van marktplaats:
Ahhh gelukkig johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig net op tijd
Baby darling doll face honey
Ik twijfelde opzich al dat het account maar 1 dag bestond, maar in principe zou dat wel moeten kunnen toch?quote:
Waarvoor was je op de radio dan?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:56 schreef Crack_ het volgende:
Wat een avontuur weer zeg, sjongejongejonge. En ik ben totaal niet fan van bellen. Maar vind Frankje wel super leuk
broodje poep verhaalquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarvoor was je op de radio dan?
nee, dat zou ik nooit doenquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik twijfelde opzich al dat het account maar 1 dag bestond, maar in principe zou dat wel moeten kunnen toch?
quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarvoor was je op de radio dan?
Ik nu ook niet meerquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, dat zou ik nooit doen
[..]
wtfquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Weet ik veel wat ik dan doe, nee ik heb nooit natte billen op de wc wat denk je dat ik voor drollen leg zeg tering.
Duikbootjesquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Weet ik veel wat ik dan doe, nee ik heb nooit natte billen op de wc wat denk je dat ik voor drollen leg zeg tering.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was ook ooit op de radio, bij Vroege Vogels.
Toen mocht ik vertellen welke diertjes we allemaal gevonden hadden in de dam in Zeeland. Was leuk
Ik had ooit een topic geopend over Friese school tv op de npo toen kreeg ik een dm van Tumor ofzo van 3fm en ging hij mij bellen in de uitzending.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was ook ooit op de radio, bij Vroege Vogels.
Toen mocht ik vertellen welke diertjes we allemaal gevonden hadden in de dam in Zeeland. Was leuk
quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had ooit een topic geopend over Friese school tv op de npo toen kreeg ik een dm van Tumor ofzo van 3fm en ging hij mij bellen in de uitzending.
En natuurlijk mijn optreden bij fok radio voor de eckte eckte fokkers.
Zoveel beroemdheden hierquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had ooit een topic geopend over Friese school tv op de npo toen kreeg ik een dm van Tumor ofzo van 3fm en ging hij mij bellen in de uitzending.
En natuurlijk mijn optreden bij fok radio voor de eckte eckte fokkers.
Had oplossing van plonzen van poep gestuurd naar zequote:Op woensdag 9 maart 2016 17:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar zonder terug te lezen waarom was je op de radio crack?
Apart verhaal wel die Timor was lid op het forum struinde klaagbalk af opzoek naar mensen en ging ze dan bellen en deed dan alsof je zelf naar de studio belde. Toen hij mij belde was ik aan het werk in de Gameshop werd ik nog betrapt door mijn baas en moest ik snel ophangenquote:
Leuk! Wc papier eronder;) ?quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Had oplossing van plonzen van poep gestuurd naar ze
Rauwer ofzoquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:14 schreef Crack_ het volgende:
En hoe had je mijn stem voorgesteld dan Aldo
Ja dat is wel beetje triest.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Apart verhaal wel die Timor was lid op het forum struinde klaagbalk af opzoek naar mensen en ging ze dan bellen en deed dan alsof je zelf naar de studio belde. Toen hij mij belde was ik aan het werk in de Gameshop werd ik nog betrapt door mijn baas en moest ik snel ophangen
jaquote:
Je had mijn stem rauwer verwacht? Hoezo datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |