hehe wtfquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik had appje gestuurd via siteecht super droog gewoon. En toen gebeld door privénummer.. Dus ik wist eigenlijk METEEN dat t 3fm was. Zooo raar, het gaat echt MEGA snel. En ze knippen gewoon
Want dat 'Fijne poepdag Maartje!' daar praatte ik doorheen, dus dan zegtie gewoon "Oh dat doen we overnieuw" en dan doe je t nog keer en klaar![]()
Ah zo gaat dat waarschijnlijk ook als mensen iets winnen met spelshow ofzoquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:51 schreef Crack_ het volgende:
Gaat echt bizar snel gewoon.
Het gaat écht zo "Heee Maartje van 3FM, echt SUPER herkenbaar dat verhaal van je ghihi, doe je dat vaker?" dus ik 'nee doe ik zelf niet maar was tip van vriendinnen' en hij nog wat lullen, volgens mij was dat letterlijk mij even ana de lijn houden. Toen was het 'wil je even blijven hangen? Krijg je Frank even' dus ik 'ja ok' en dan 'Heee Maartje met Frank' en dan volgt de rest. Dan Frank weg, mannetje terug 'Maartje, bedankt!'
Ja, al snap ik niet hoe mensen hun radio nog aan kunnen hebben als ze op de radio zijn want word je gewoon verteldquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ah zo gaat dat waarschijnlijk ook als mensen iets winnen met spelshow ofzoDat eindigt dan ook altijd zo raar
Mensen die luisteren gewoon nietquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, al snap ik niet hoe mensen hun radio nog aan kunnen hebben als ze op de radio zijn want word je gewoon verteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig net op tijd![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |