Nee joh, gewoon benieuwd naar de persoon achter. 0 verwachtingen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
Dus, je wilt dat strawb arti voor je dumpt, of wat? Alleen maar afspreken omdat je een kans maakt/denkt te maken om met je unoxworst in haar mosterdpot te wroeten?
Is wel exemplarisch hoor, dat je nooit in situaties wenst te komen waarop je moet reageren (bv uitgaan op een uitnodiging of advies ter harte nemen) maar alleen dingen doet waar je zelf initiatief toe neemt.quote:
Waarom ben je niet benieuwd naar yats? Naar de persoon achter de user die je een heel genereus aanbod heeft gedaan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon benieuwd naar de persoon achter. 0 verwachtingen.
Omdat Yats geen meisje is, en Deezer meisjes nodig heeft om hem te leren hoe met meisjes om te gaan, volgens Deezer.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom ben je niet benieuwd naar yats? Naar de persoon achter de user die je een heel genereus aanbod heeft gedaan.
Misschien had je stiekem allemaal aannames, maar als het een of ander triest figuur is die niet leuk is om te meeten had Strawberry hem toch niet aanbevolen?
En Deezer kan het weten want hij weet hoe het werkt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Omdat Yats geen meisje is, en Deezer meisjes nodig heeft om hem te leren hoe met meisjes om te gaan, volgens Deezer.
Volle kaart! Of nou ja ik praat makkelijker met girls dan met boys..quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Omdat Yats geen meisje is, en Deezer meisjes nodig heeft om hem te leren hoe met meisjes om te gaan, volgens Deezer.
Hoezo?quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Volle kaart! Of nou ja ik praat makkelijker met girls dan met boys..
Ik heb sowieso niks met bier, auto's en voetbal. Dan val je bij 80% van de mannen al af want die praten daar over.quote:
Als je aan girls vraagt hoe het zit met hun zweetvoeten en rode haar vraag ik mij dan toch echt af hoe je boys aanspreekt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee!quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:43 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb sowieso niks met bier, auto's en voetbal. Dan val je bij 80% van de mannen al af want die praten daar over.
En waar praat je dan wel graag over?quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niks met bier, auto's en voetbal. Dan val je bij 80% van de mannen al af want die praten daar over.
En waarom zou yats niet die ene manspersoon kunnen zijn waarmee je wel goed zou kunnen praten?quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klopt en vrouwen praten alleen over wijn, paarden en Pretty Little Liars.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Alsof er niet meer onderwerpen zijn dan alleen bier, auto's en voetbal.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die hoort, net als de vrienden van Copycat en hopelijk net als yats, bij de 20% die het daar niet over heeft natuurlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:45 schreef gebakken-koekje het volgende:
Mijn beste vriend praat niet over auto's, bier en voetbal "In een auto moet je rijden, voetbal moet je doen en bier moet je drinken"
Waar praten ze dan over? Lekkere wijven? Het leven? Hun vrouw, kinderen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:52 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Die hoort, net als de vrienden van Copycat en hopelijk net als yats, bij de 20% die het daar niet over heeft natuurlijk.
Geheim.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waar praten ze dan over? Lekkere wijven? Het leven? Hun vrouw, kinderen?
In een gesprek praat je met elkaar he, dat gaat gewoon vanzelf er zijn geen vaste onderwerpenquote:Op woensdag 9 maart 2016 14:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je dat echt had willen weten had je die vraag al lang gesteld?quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En wat zijn de gesprekken die je van strawberry verwacht te hebben?quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Krijg ik een heel wetboek naar mijn kop geslingerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |