abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160537600
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 10:41 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik weet dat je sommige dingen beter niet vragen. Jij hebt 't altijd over dat je vriend zo maagdloos en onervaren was toen je hem leerde kennen, Ik ben dan oprecht benieuwd wat voor meid er achter zit qua uiterlijk, want qua karakter zit 't wel goed want je schrijft hem niet meteen af, respect! Maar mensen zomaar een foto vragen (ook al staat heel insta/fb tegenwoordig vol met ongevraagde foto's, daar hebben ze dan geen problemen mee...) zomaar een foto van iemand vragen is in de volksmond raar.
Mensen zomaar ongevraagd foto's sturen is ook raar. Ik snap trouwens ook niet hoe iemands uiterlijk ineens relevant is.
  woensdag 9 maart 2016 @ 10:48:29 #127
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160537617
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 10:47 schreef DoubleDip het volgende:

Mensen zomaar ongevraagd foto's sturen is ook raar. Ik snap trouwens ook niet hoe iemands uiterlijk ineens relevant is.
Omdat hij wil bevestiging wil dat maagden ook lekkere vrouwen kunnen krijgen.....
pi_160537626
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2016 10:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Omdat hij wil bevestiging wil dat maagden ook lekkere vrouwen kunnen krijgen.....
En op die vraag heeft hij al heel vaak antwoord gekregen.
  woensdag 9 maart 2016 @ 10:49:45 #129
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160537633
quote:
9s.gif Op woensdag 9 maart 2016 10:49 schreef Chai het volgende:

En op die vraag heeft hij al heel vaak antwoord gekregen.
Op wel meerdere, dus daar kijk ik allang niet meer van op
pi_160537641
Deezertje, casanova. Zie je het even, 6 reacties van verschillende vrouwen achter elkaar. Zal niet elke man lukken :D
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  woensdag 9 maart 2016 @ 10:51:43 #131
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_160537666
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 10:50 schreef Koral het volgende:
Deezertje, casanova. Zie je het even 6 reacties van verschillende vrouwen achter elkaar. Zal niet elke man lukken :D
Maar wij zijn sociaal afwijkende foksters. Dus dat boeit hem niet
Nouja op Strawberry wss na dan :+
pi_160537722
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 10:50 schreef Koral het volgende:
Deezertje, casanova. Zie je het even 6 reacties van vrouwen achter elkaar. Zal niet elke man lukken :D
Ho ho ho, wij zijn donkerharig, dik, 22+ jaar oud, hebben een sociaal leven wat moeizaam voortkabbelt en een geen meisjesachtige studieachtergrond.
pi_160537729
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 10:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wanneer jij hot als een mofo blijkt te zijn, ziet hij dat als een bevestiging dat hij ook kan mikken op vrouwen in de topregionen.
Ik ben geen Natalie Portman, maar mijn vriend vind me zelfs in m'n PostNL outfit nog hot als een mofo. :7 En daar hecht ik toch eigenlijk wel iets meer waarde aan dan of één of andere anonieme gast op internet het daar mee eens is ja of nee. :)
pi_160537733
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2016 10:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar wij zijn sociaal afwijkende foksters. Dus dat boeit hem niet
Nouja op Strawberry wss na dan :+
Jullie hadden over dat deezers observaties nooit kloppen. Hij denkt dat de meesten hier net zo'n loser of indien normaal lelijk zijn.
pi_160537776
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 10:07 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het is geen probleem wat met medicijnen is op te lossen. Studie afronden, verhuizen, mensen aanspreken, zijn allemaal dingen die ik zelf moet doen en een pilletje niet voor mij oplossen.
Klopt een pilletje lost niet jou problemen op, echter is het wel een tool die jezelf in staat stellen om zelf je problemen aan te pakken.
pi_160537972
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 10:55 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Jullie hadden over dat deezers observaties nooit kloppen. Hij denkt dat de meesten hier net zo'n loser of indien normaal lelijk zijn.
Dan moet ik hem helaas toch teleurstellen. ;)
pi_160538061
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 09:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja dat weten ze. Maar ik ben niet depressief als in hele dagen op bed liggen, niemand onder ogen zien.. ik mis gewoon aansluiting (geen contact met medemensen) en voel mij nog niet echt klaar voor fulltime werk...
Zo diep zit je inderdaad (nog) niet. Maar stel, jij haalt je diploma en dan? De ub, jouw grootste dagbesteding naast FOK valt dan weg. Hoe denk jij dan je tijd in te vullen?

quote:
Gisteren een goede daad verricht, of nou ja was niet zo moeilijk. Hele dag storing met treinen en hoor meisje tegenover me zeggen of haar trein wel rijdt dus ik zoek het ff op en zeg 'oh zo en zo kan je er alsnog komen' zij bedankt me en zegt tegen de meid langs haar"oh, dan blijf ik vannacht ook wel bij *naam vriend* want ik vertrouw de treinen 's avonds niet. Ik ben dus ook best behulpzaam als ik iets hoor waar ik het antwoord op weet :P Je hebt mensen die zeggen gewoon helemaal niks :')
Had je dit ook gedaan als het geen meid was?

quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 10:02 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat ie wss zegt dat dit (overgang studie -> echte leven) voor iedereen een lastige fase is en daarmee het probleem ietwat gerelativeerd is ;)
Is dat echt zo? Is dit nou écht de reden van al je problemen. Wees nou eens even heel eerlijk naar jezelf toe.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 10:05 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja en dus is het geen verassing dat ik geen vrienden of een sociaal leven heb opgebouwd? :') Er zijn ook ASS'ers met een normaal sociaal leven hoor.
Die zijn er inderdaad, maar jij geeft al vijf topics aan dat jij niet tot die groep toe behoort.
quote:

[..]

Het is geen probleem wat met medicijnen is op te lossen. Studie afronden, verhuizen, mensen aanspreken, zijn allemaal dingen die ik zelf moet doen en een pilletje niet voor mij oplossen. Als je vrienden hebt kan je die eventueel nog inzetten als wingman of kan hij jou voorstellen aan iemand als je dat zelf niet doet.
Komen we wederom weer tot de volgende vraag waar jij waarschijnlijk geen antwoord op gaat geven. Wil jij nou vrienden omdat je behoefte hebt aan genegenheid of als opstapje naar een neukbeurt?
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 10:11 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat ik jullie niet ken :P Mijn beeld over FOK! weten jullie (platform voor alternatieve / sociaal afwijkende mensen) en ja daar ben ik zelf ook onderdeel van :P Ik verwacht hier geen SPH meisje van 22 met blonde lokken die een bruisend sociaal leven heeft die mij mee kan nemen in het normale leven. Die besteed geen tijd op FOK! wss.
Wat een ontzettend nare reactie. Jij hebt helemaal niemand in je leven. De enige mensen die nog een beetje het beste met je voor hebben zijn te vinden op dit forum, hoewel dat ook wel steeds minder begint te worden. Waar haal je eigenlijk het lef vandaan om de enige mensen die jouw goed advies geven te generaliseren als alternatief/sociaal afwijkend. Zeker als je zelf degene bent met de sociale vaardigheden van een trapleuning.
pi_160538213
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 10:14 schreef Deezertje het volgende:
Jullie gisteren dit item gezien toevallig? http://www.rtllatenight.n(...)_laat_ons_man_voelen Hij pleit voor 'laat mannen man zijn' en aan de overkant van de tafel zit een leuke zelfverzekerde meid waarvan haar vriend geen rijbewijs heeft en ze dat helemaal niet erg vind. Ook dat relativeert mijn status een beetje :)
Dat heeft dus echt geen fuck met elkaar te maken.
Wat hij bedoelt is dat een man de ruimte moet krijgen van een vrouw om zich als man te gedragen, en typisch mannelijk gedrag te vertonen in het algemeen, en naar de vrouw toe.

Of je als man dan een rijbewijs, een goedbetaalde baan, of een mooi huis hebt boeit niet. Het gaat over gedrag

quote:

[..]

Omdat ik jullie niet ken :P Mijn beeld over FOK! weten jullie (platform voor alternatieve / sociaal afwijkende mensen) en ja daar ben ik zelf ook onderdeel van :P Ik verwacht hier geen SPH meisje van 22 met blonde lokken die een bruisend sociaal leven heeft die mij mee kan nemen in het normale leven. Die besteed geen tijd op FOK! wss.
Dit is gewoon ronduit kwetsend. Je mag van me aannemen dat hier doodnormale mensen zitten die, net als alle andere mensen, een rugzakje hebben. Iedereen maakt shit mee in zijn of haar leven, en ik geloof dat de meeste Fok!ers de kennis en ervaring die ze hebben opgedaan gebruiken om andere Fok!ers te helpen die het op dit moment wat moeilijker hebben. Als je denkt dat iedereen hier net als jij dit platform gebruikt om te huilen en te klagen over hoe kut hun leven is, heb je het echt bij het verkeerde eind.

[ Bericht 18% gewijzigd door CyberTijn op 09-03-2016 11:32:29 ]
pi_160538217
quote:
Ik verwacht hier geen SPH meisje van 22 met blonde lokken die een bruisend sociaal leven heeft die mij mee kan nemen in het normale leven.
Waarom zou ze? :')

Er zitten trouwens best knappe meiden op FOK! hoor.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2016 11:32:49 ]
pi_160538268
quote:

[..]

Het is geen probleem wat met medicijnen is op te lossen. Studie afronden, verhuizen, mensen aanspreken, zijn allemaal dingen die ik zelf moet doen en een pilletje niet voor mij oplossen. Als je vrienden hebt kan je die eventueel nog inzetten als wingman of kan hij jou voorstellen aan iemand als je dat zelf niet doet.
Psychische hulp is dan ook veel meer dan alleen maar medicijnen.

Maar laten we er niet omheen draaien: Je wilt het gewoon geen kans geven.
"Pools are perfect for holding water"
pi_160538299
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 11:30 schreef probeer het volgende:

[..]

Psychische hulp is dan ook veel meer dan alleen maar medicijnen.

Maar laten we er niet omheen draaien: Je wilt het gewoon geen kans geven.
Dat wilt hij wel denk ik, maar hij acht het niet nodig want hij weet het beter.

Maar we zullen afwachten wat de HA morgen zegt. Wel hopen we dat Deezertje alles vertelt en binnen 10 minuten buiten staat met een verwijsbriefje naar de psycholoog.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2016 11:33:15 ]
pi_160538320
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 10:14 schreef Deezertje het volgende:
Jullie gisteren dit item gezien toevallig? http://www.rtllatenight.n(...)_laat_ons_man_voelen Hij pleit voor 'laat mannen man zijn' en aan de overkant van de tafel zit een leuke zelfverzekerde meid waarvan haar vriend geen rijbewijs heeft en ze dat helemaal niet erg vind. Ook dat relativeert mijn status een beetje :)
Je moet eens ophouden je geluk af te meten aan anderen door jezelf constant te vergelijken.

Maar och, je moet wel meer, maar dat doe je toch niet.
pi_160538373
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 11:32 schreef Etsu het volgende:

[..]

Maar we zullen afwachten wat de HA morgen zegt. Wel hopen we dat Deezertje alles vertelt en binnen 10 minuten buiten staat met een verwijsbriefje naar de psycholoog.
En dat is compleet tegenstrijdig. Weer een van die dingen die hij zich eens goed af moet vragen.
pi_160538390
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 11:32 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik denk dat er gewoon nog steeds sprake is van struisvogelgedrag en dat wordt mede mogelijk gemaakt door zijn veilige omgeving. Er is ook helemaal niks of niemand dat Deezertje kan aansporen om eens fatsoenlijke stappen te ondernemen. Hij zit momenteel nog op school, dus heeft hij min of meer nog een houvast. Thuis hoeft hij ook geen enkele verantwoording af te leggen.
pi_160538584
Ik hoop dat zijn ouders hem het huis uit trappen zodra de zomer er is. Misschien dat hij dan echt een keer wakker wordt.
  woensdag 9 maart 2016 @ 12:03:16 #146
416931 yats
(non) Average Joe
pi_160538835
quote:

[..]

Als je nu eerst eens begint met alle vooroordelen die je waar dan ook over hebt overboord te gooien en gewoon eens als een leeg doek mensen gaat bekijken zou dat je al iets helpen. Dit is weer een typisch voorbeeld van jouw starre blik. Iemand zit op fok, dus is hij/zij alternatief en niet sociaal. Nee deezer,dat klopt dus niet. Ze zullen er best zitten, maar er zitten hier meer normale mens en dan afwijkende mensen. Daarnaast, de persoon die hier momenteel het meest sociaal afwijkend is ben jij zelf. Dus ieder ander is sowieso een vooruitgang tov hoe je nu bent. Neem nu eens onze adviezen aan, zoek hulp en kijk dan verder. En ja, dat kost tijd en geld, maar uiteindelijk helpt het alleen als jij zelf bereid bent dingen te veranderen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 9 maart 2016 @ 12:07:09 #147
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_160538901
Waarom zou een SPH meisje van 22 met blonde lokken die een bruisend sociaal leven heeft jou moeten mee slepen in het sociale leven? Dat meisje ziet ook iemand die toch van niemand iets aan wil nemen
  woensdag 9 maart 2016 @ 12:09:21 #148
416931 yats
(non) Average Joe
pi_160538934
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2016 10:54 schreef Chai het volgende:

[..]

Ho ho ho, wij zijn donkerharig, dik, 22+ jaar oud, hebben een sociaal leven wat moeizaam voortkabbelt en een geen meisjesachtige studieachtergrond.
Ha! Busted! Altijd al gedacht dat die foto van jou stiekem gewoon een foto van een jonger zusje van je was en je eigenlijk alleen maar op zolder met magnetronmaaltijden en lege zakken chips zit.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_160538990
Uit alles blijkt ook gewoon weer dat hij iemand zoekt die perfect in die lege spot naast hem past. Meerdere mensen willen iets met hem gaan doen.

Maar nee, hij wil alleen maar activiteit x op tijdstip y doen. En als iemand dan PER SE wil, dan mag hij of zij, wel naast Deezertje komen zitten op dat tijdstip, maar stel vooral geen afwijking van de planning voor, want dan zijn de poppen aan het dansen.

Een "He, wat leuk! Iemand die tijd met mij wil doorbrengen! Anders dan wat ik altijd ben gewend en waar ik naar beweer te verlangen! Laten we samen afstemmen wat we mogelijk beiden leuk zouden kunnen vinden op een tijdstip dat ons beiden uitkomt!" is uit den boze.

Schromelijke zelfoverschatting als je denkt dat mensen daar in mee willen gaan, mensen hebben wel iets beters te doen.

Als je nou nog zou TOEGEVEN "Luister mensen, het is voor mij al eng genoeg. Ik wil dolgraag een stap maken, maar ik durf het niet onder jullie voorwaarden. Is er iemand die op mijn voorwaarden, op mijn terrein een stap met mij zou willen maken?" dan vraag je iig nog om hulp die iemand dan al dan niet kan aanbieden. Maar nee, je gaat vaag zitten doen en verheven lopen kunstelen omdat je nog te zwak bent je eigen zwaktes toe te geven.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_160539012
Vermakelijk weer allemaal :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')