Nou nou, in een wagon.quote:Op woensdag 9 maart 2016 09:47 schreef Heilwasser het volgende:
Althans, hij zei dat het een 'complete capitulatie' was, en 'nog net niet getekend in een wagon'.
Oftewel z'n achterban snapt niet wat hij hiermee bedoelt, maar wij wel.
Jawel johquote:Op woensdag 9 maart 2016 10:04 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Waar deed ie dat? Deze keer niet op Twitter.
Hehe, ik heb vanochtend de 55km/h aangetikt. Zonder te crashenquote:Op woensdag 9 maart 2016 10:24 schreef Perrin het volgende:
Held! Helaas geen 88 mph gehaald, of zijn flux capacitor was kapot:
Bijzondere auto op middenberm beland op de N44
Interview met NOS. Was op het journaal vanochtend.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:04 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Waar deed ie dat? Deze keer niet op Twitter.
En maar boos zijn dat men niet met hem wil samenwerkenquote:Op woensdag 9 maart 2016 10:30 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Interview met NOS. Was op het journaal vanochtend.
Thanks.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
https://twitter.com/ErnstLissauer/status/707231905381552128
Ik luister altijd naar Radio 1 's ochtends maar daar heb ik het niet voorbij horen komen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:30 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Interview met NOS. Was op het journaal vanochtend.
Ok.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:34 schreef Kaas- het volgende:
Gvd geile snol in m'n bed die natuurlijk net vlak voor ik de tram moet halen begint te klooien. Maar ik was sterk en ben gewoon naar college gegaan. Laat zichzelf maar uit.
Had 'm meegesmokkeld.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:34 schreef Kaas- het volgende:
Gvd geile snol in m'n bed die natuurlijk net vlak voor ik de tram moet halen begint te klooien. Maar ik was sterk en ben gewoon naar college gegaan. Laat zichzelf maar uit.
Bedoel je niet "vriendin", Gigi?quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:34 schreef Kaas- het volgende:
Waarschijnlijk neemt ie nog wat souvenirs mee als herinnering aan afgelopen nacht.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:34 schreef Kaas- het volgende:
Bij een arme sloeber als ik valt niks te jatten behalve allemaal spullen aan de muur die ik zelf al eens uit cafe's heb gejat.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk neemt ie nog wat souvenirs mee als herinnering aan afgelopen nacht.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bij een arme sloeber als ik valt niks te jatten behalve allemaal spullen aan de muur die ik zelf al eens uit cafe's heb gejat.
Ik zat een keer met Aaf in één vliegtuig.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:43 schreef Disana het volgende:
Mooi interview met zoon Jelle over vader Hugo Brandt Corstius
http://www.volkskrant.nl/(...)99b8a7fbf3f730100f71
Aardig mens. Een wonder dat die kinderen er zo goed af zijn gekomen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik zat een keer met Aaf in één vliegtuig.
Enkel in de hoofdstad.quote:
Spannond!quote:Op woensdag 9 maart 2016 10:55 schreef Gutmensch het volgende:
Het begint allemaal in maart 2012 in Antwerpen. Een groep Marokkaanse Amsterdammers laat 200 kilo cocaïne de Antwerpse haven binnenkomen. Ook Benaouf A. is erbij, een jonge crimineel die zich nog moet bewijzen in het wereldje. Als blijkt dat de cocaïne niet van boord is gesmokkeld, maar 'geript' door een rivaliserende groep onder leiding van de bekende crimineel Gwenette Martha, gaat Benaouf A. verhaal halen.
Gewelddadige aanslagen
Leden van de rivaliserende groepen worden door A. en consorten uitgehoord en gemarteld om de verdwenen coke te achterhalen. Dat schiet bij Martha in het verkeerde keelgat en hij zet een prijs op het hoofd van Benaouf A.
http://nos.nl/nieuwsuur/a(...)er-kaliber-crimineel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |