Hebben we het nu over songfestival?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:38 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond het écht geweldig. Dat gejank van sommige mensen, zo nep . En die dansjes en die lul verhalen en die pasjes en de tekst en OMG. Fantastisch.
Golden boy enzo
Jaaaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hebben we het nu over songfestival?
Ik ga altijd in het songfestivaltopic commentaar geven op ieder landquote:
Same here.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het echt jammer dat ik niemand heb omdat mee te kijken. 3 jaar terug gingen paar huisgenoten en vrienden mee kijken omdat ik het alleen zat te kijken en ze het wel grappig vonden. Was meteen de enige keer dat ik het in gezelschap heb gekeken![]()
Wel om 3 uur 's nachts hequote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het op een vrijdag is, kan ik sowieso.
Dat lukt me wel hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel om 3 uur 's nachts he
OMG DAT INTRO ALS DAT WEER BEGINT AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Wel een beetje saai hoor. Ik ben nog niet overtuigd voor een finaleplaats.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
What the fuck, wat schattig omg omg omg.
Nee, ja maar die uitslagen zijn ook verneukt saai. En ik heb vorig jaar enkel finale gezien en vorig jaar kwam ik er ook pas achter dat t zo stom is dat het leuk is.
Echt? Hahaha gekkie. Nou ok, wat vind je van het nummer van Douwe Bob?
Jaaaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:40 schreef Crack_ het volgende:
Wel om 3 uur 's nachts he
OMG DAT INTRO ALS DAT WEER BEGINT AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Was dat beetje te doen met de kwaliteit?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:43 schreef Lokasenna het volgende:
Vorig jaar heb ik nog eens 's nachts op een stream GoT gekeken met fylax omdat ik me verveelde.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat lukt me wel hoor.
Helemaal omdat ik als oude man een middagdutje doe.
Ja, ik vind het heel erg saai. Er is niet veel aan.. Maar kan nog wel finaleplaats voorstellen, het is namelijk ook gewoon niet slecht of irritant of weet ik het.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel een beetje saai hoor. Ik ben nog niet overtuigd voor een finaleplaats.
Draakiesquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:42 schreef Amarantha het volgende:
Finale kijk ik alleen bijna nooit trouwens.. kijk alleen 2 halve finales. Dan heb ik de acts ook wel gezien.
Was een beetje bagger, gelukkig keek ik toch maar met een half oog.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was dat beetje te doen met de kwaliteit?
Eerste beelden van aflevering waren wel tofquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:51 schreef Crack_ het volgende:
Er moet zo veel gebeuren, denk dat eerste aflevering niet veel voldoening gaat geven. Enkel meer MOET WETEN MOET MEER MOET MOET MOET maar ja, dit is onzin wat ik nu zeg want ik heb geen idee wat ze gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |