quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:27 schreef Fok-it het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2047365
Voor de mensen met KPD-toegang,
dit is gewoon smerigEn dan als TT ass-lovers. Nou ik ben ook een asslover hoor
maar dit niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:28 schreef Divje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dit vind ik ook echt wel overdreven groot al
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ligt aan de anglequote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja dit vind ik ook echt wel overdreven groot al
Komt dat ook niet door hoe het gefilmd is?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja dit vind ik ook echt wel overdreven groot al
Klopt inderdaadquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komt dat ook niet door hoe het gefilmd is?
Te kieskeurig deze man.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt inderdaad
Maar denk dat het vanaf de zijkant of van voor ook wel groot is
Valt allemaal wel meequote:
geen van beidequote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:33 schreef Amarantha het volgende:
Welke zal ik straks maken/eten?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb alleen deze 2.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
geen van beide
beter maak je die bacon shit die is goeie
Kont kan er toch evengoed toe doen als borsten?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Zolang je niet aan rimmen doet maakt de kont toch niet uit?
Zolang je niet..quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kont kan er toch evengoed toe doen als borsten?
Nee, dan moet je ook b zeggen ookquote:
Bedankt.quote:
Maarvergeleken met de gemiddelde fokker heb ik qua body type wel een aparte smaak ja dat kloptquote:
je wilt gewoon speciaal zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maarvergeleken met de gemiddelde fokker heb ik qua body type wel een aparte smaak ja dat klopt
voortaan baconsmaak halenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik kan serieus niet kiezen, die ik wou hadden ze niet dus snel deze 2 mee genomen zodat ik thuis kon gaan kiezen
Fokker's hebben geen smaak. Als het nou 1, 2 of 84 gaten heeft maakt ze nog niet uitquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maarvergeleken met de gemiddelde fokker heb ik qua body type wel een aparte smaak ja dat klopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |