quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:26 schreef LuDann het volgende:
Geen hamburger voor mij.Ik ga nu naar de operatiekamer.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:54 schreef Missladybug het volgende:
Heel veel sterkte en beterschap Ludann!!
Wat een narigheid met de borstontsteking Hupje
Wahhh dit moet ik echt even showen!! Kruipende Mies!
Oh en negeer mijn gehinnik, dat komt omdat de Viking me aan mijn voeten door de kamer sleurde.
https://vimeo.com/158221168
Hoe is het met jullie?quote:
Wil het best nog even aankijken, maar niet tot ze 2 is eigenlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:31 schreef kwakz0r het volgende:
Vplgens mij mogen ze nog geen tijmsiroop enzo toch? Tot twee jaar kun je bijna niks.
Voor overdag.... aangezien je nu denkt dat ze ook pijn heeft in het keeltje. Is waterijsjes geen optie naast gewoon drinken? Je zou er zelf een paar kunnen maken van vers fruit en water of kokoswater of iets in die geest. Misschien dat het wel even erbij bevalt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:37 schreef twist02 het volgende:
Shit zeg, sterkte LuDann!
[..]
Wil het best nog even aankijken, maar niet tot ze 2 is eigenlijk
Thijmsiroop gehaald, mag vanaf 6mnd volgens de verpakking gelukkig
Jammer genoeg doet het na 1x nog niet zoveelze valt steeds bijna in slaap en hoest zichzelf dan weer wakker waardoor ze ook flink moet huilen (vermoed dus dat het ook flink zeer doet...)
Even voor mijn begrip: die natte-hydrofiel-over-de-radiator-tip is bedoeld voor de luchtvochtigheid neem ik aan hč? Want wij hebben standaard al van die bakjes water aan de radiator hangen en zorgen altijd dat de verwarming nog even aan staat voordat ze naar bed gaat. Dus dat zal wel goed zitten dan toch?
Zo sneu dat gehoest met dat huiltje er achteraanhoop dat het snel weer voorbij is!
wat schattig! Mijnes snapt het hele concept van kiekeboe niet, maar vind het woord zo grappig dat hij er heel hard om moet lachen elke keer. Dus ik roep de hele dag kiekeboe, zodat hij maar lacht. Hij vind z'n eigen voeten ook de bomb, elke keer als hij ze ziet en voelt schaterlacht hij...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:50 schreef Stippelrientje het volgende:
Wurm doet aan kiekeboe![]()
Mijn meneer ging, als ik na het avondeten alles snel opruimde en afwaste, zich (al weken lang, iedere avond) op dezelfde plek verstoppen (in het gordijn gewikkeld van de voordeur). En zei dan steeds "Sssssttt verstoppen voor mama!" en dan bleven ze zo stil afwachtend staan * 100 tot ik het door had dat het weer zover was.
Dan zeg ik: "HEY Waar is L.ars nou?"
Zie dan armpjes en beentjes maaien en dan komt er een super blij ei kind uit de verstopplek.
"Kiekeboe" roep ik dan.
Nu enkele weken later doet hij het ook zelf. Trekt een stuk dekentje, lakentje, hydrofiel, draagdoek, T-shirt over zijn hoofd of begraaft zijn hoofd op een kussen of op de bank. En als ik dan vraag: "Waar is L.ars nou?" dan komt hij tevoorschijnmet het blij ei hoofd
![]()
Mijn hartje knalt dan uit elkaar
In het begin zeiden wij steeds PIEP PIEP ^^, kneiter hoogquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat schattig! Mijnes snapt het hele concept van kiekeboe niet, maar vind het woord zo grappig dat hij er heel hard om moet lachen elke keer. Dus ik roep de hele dag kiekeboe, zodat hij maar lacht. Hij vind z'n eigen voeten ook de bomb, elke keer als hij ze ziet en voelt schaterlacht hij...
ludann, sterkte. het zit je niet mee!
Lief dat je het vraagtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met Sjaak gaat alles goed, hij groeit, eet, ontwikkelt en is nog steeds vaak ziek, maar niet meer zoveel als eerst. Hij is bijna jarig! Bizar!!
Poging tot maken van foto voor uitnodiging:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nailed it...![]()
LuDann is een beetje de Sjaak van de moeders in dit topic volgens mij... Die heeft ook een bingokaart vol aan ongein...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:33 schreef lunapuella het volgende:
Jij krijgt ook echt alles over je heen he LuDann? Sterkte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |