Kalm maar kleine renwan!quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:45 schreef renwan het volgende:
En nu ben ik in Maastricht, ik vind het eng
Sowww. Waar moet je allemaal heen?quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:45 schreef renwan het volgende:
En nu ben ik in Maastricht, ik vind het eng
quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:07 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Sowww. Waar moet je allemaal heen?
Ja dacht ook dat die aan het werk was hij is gewoon vrij op bezoek bij zijn omaquote:
Zuipen bij oma?quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
[..]
Ja dacht ook dat die aan het werk was hij is gewoon vrij op bezoek bij zijn oma
Roosje zou niet weten wat haar overkomt in de kelder van mijn groot oudersquote:Op donderdag 10 maart 2016 15:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ff die kelder leeg zuipen en weer naar huis ja toch !!!
Geld halen bij oma om te zuipen, net dus in Geleen geweest en nu terug naar Maastricht en zuipen met m'n broertjequote:
Je broertje keihard onder de tafel zuipen en hem laten zien hoe echte bazen zuipenquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:13 schreef renwan het volgende:
[..]
Geld halen bij oma om te zuipen, net dus in Geleen geweest en nu terug naar Maastricht en zuipen met m'n broertje
Zuip je altijd bier ?quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:32 schreef MrBradge het volgende:
NET ZOLANG ZUIPEN TOTDAT WE TED DE BRAAK HETEN!!
Oh, dan is het wel makkelijker idd.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:45 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Trekt mij totaal niet. Ga ook niet meer uit sinds November.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |