Ik heb er onwijs veel zin in iig. Ben nog nooit in tivoli geweest is het wat qua zaal?
En wat vind je/verwacht je van het concert zelf? Ik denk dat het erg heftig gaat worden, en heb dan ook maar de dag erna vrij genomen om van de verwondingen te herstellen
Tot vorige week kon ik de band niet. Ik hoorde/zag toevallig Prayer op TMF en heb meteen een cd van ze gedownl... euh... gekocht...
Vooral Prayer, Believe en Awaken zijn erg goed...
ik ga ook
quote:Cool!
Op maandag 25 november 2002 11:50 schreef BAZZA het volgende:
HeatWave ga jij met de auto?![]()
ik ga ook
nee ik zit nu in Baarn voor mijn werk en ga meteen door, erg grappig dat jij ook gaat.
Maar helaas kan je niet meerijden dus.
We kunnen wel samen een biertje drinken natuurlijk
quote:Jah da's wel toevallig
Op maandag 25 november 2002 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Cool!nee ik zit nu in Baarn voor mijn werk en ga meteen door, erg grappig dat jij ook gaat.
quote:Jammer, maar hoorde net al dat we 50% kans een auto kunnen lenen dus not all is lost
Maar helaas kan je niet meerijden dus.
quote:Wel je Tweakers.Net T-shirt aandoen hoor anders herkennen we mekaar niet
We kunnen wel samen een biertje drinken natuurlijk
quote:Erg grappig iig. Ik hoop dat je die auto kan regelen, is wel altijd makkelijk, al vind ik het samen terug reizen mat de trein met mede concert gangers altijd wel leuk.
Op maandag 25 november 2002 12:32 schreef BAZZA het volgende:[..]
Jah da's wel toevallig
[..]Jammer, maar hoorde net al dat we 50% kans een auto kunnen lenen dus not all is lost
[..]Wel je Tweakers.Net T-shirt aandoen hoor anders herkennen we mekaar niet
Enne, mijn t.net shirt? Moet ik dat ff snel kopen
quote:Ik heb het al gevonden op www.tivoli.nl, tis lekker dichtbij CS. Dat komt goed uit, ik ga meteen vanuit mijn werk (baarn) en daarna weer met de trein terug naar Amsterdam. Zo zie je nog eens iets van Nederland
Op maandag 25 november 2002 16:00 schreef wendydependie het volgende:
ja ik ga ook, ben 1x in tivoli geweest maar dat is alweer een paar jr geleden, weet dan ook niet meer hoe je er komen moetmaar mag met iemand meelopen als het goed is
Fok! meet!!!
quote:Geen idee eerlijk gezegd. Zullen we wel zien he?
Op maandag 25 november 2002 19:24 schreef BAZZA het volgende:
Is die band in het voorprogramma eigenlijk "wat" ?
Als het in de zelfde categorie valt zal het iig redelijk aan te horen zijn.
quote:Ben benieuwt
Op maandag 25 november 2002 19:31 schreef HeatWave het volgende:Geen idee eerlijk gezegd. Zullen we wel zien he?
Als het in de zelfde categorie valt zal het iig redelijk aan te horen zijn.
Wat is het eigenlijk voor zaal? een zaal met 40 duizend hossende mensen is niet zo "gezellig" als bv de Melkweg
quote:kan ongeveer 1000 man in, beetje vergelijkbaar met paradiso denk ik? wat wel ongelofelijk stom is: ik woon er 50 meter vandaan en ik wist niet dat disturbed kwam haha
Op maandag 25 november 2002 20:49 schreef BAZZA het volgende:[..]
Ben benieuwt
![]()
Wat is het eigenlijk voor zaal? een zaal met 40 duizend hossende mensen is niet zo "gezellig" als bv de Melkweg
ga ik zeker even kijken als er nog kaarten zijn
Maar in ieder geval, ik ga dus ook, ik heb een Dimmu Borgir girlie shirt aan met achter op "Satanic Femininity".
Alleen, ik ben nog nooit eerder naar een concert geweest, heeft iemand enig idee hoelaat het ongeveer afgelopen is?????? Ivm openbaar vervoer regelen en kijken hoelaat mijn papa mij op moet halen!
quote:het gaat nog een grote fok! meeting worden
Op maandag 25 november 2002 22:34 schreef YvonnePonne het volgende:
Was al een topic over, deugniet!:p Disturbed in Patronaat Haarlem?
Maar in ieder geval, ik ga dus ook, ik heb een Dimmu Borgir girlie shirt aan met achter op "Satanic Femininity".
Alleen, ik ben nog nooit eerder naar een concert geweest, heeft iemand enig idee hoelaat het ongeveer afgelopen is?????? Ivm openbaar vervoer regelen en kijken hoelaat mijn papa mij op moet halen!
Ik denk inderdaad dat het tussen 23:00 en 23:30 afgelopen zal zijn. Je eerste concert? Meisje toch, wel een lekker begin!
Wij fokkers steunen je wel hoor
De eerste fokker die me herkent krijgt gratis drank!!
quote:Hoe moet ik je nou herkennen ?
Op maandag 25 november 2002 23:00 schreef HeatWave het volgende:
De eerste fokker die me herkent krijgt gratis drank!!
beetje alle figuren daar aanspreken: "Ben jij HeatWave?" en dan jij vrolijk "nee" zeggen en een biertje besparen en mij de hele avond voor niks een zaal vol mensen lastig te laten vallen
quote:ga je alleen dan??
Op maandag 25 november 2002 22:34 schreef YvonnePonne het volgende:
Was al een topic over, deugniet!:p Disturbed in Patronaat Haarlem?
en heatwave moet wel te herkennen zijn lijkt me
quote:Ik heb een shirt aan met HardRock Cafe SamSam op de rug en borst...groene broek.
Op maandag 25 november 2002 23:09 schreef -Dalai- het volgende:[..]
ga je alleen dan??
en heatwave moet wel te herkennen zijn lijkt me
quote:nou als het dan nog niet lukt...
Op maandag 25 november 2002 23:13 schreef HeatWave het volgende:[..]
Ik heb een shirt aan met HardRock Cafe SamSam op de rug en borst...groene broek.
quote:precies, moet geen probleem zijn. Rondje van mij!!!
Op maandag 25 november 2002 23:15 schreef -Dalai- het volgende:[..]
nou als het dan nog niet lukt...
* HeatWave is niet zo moeilijk
quote:nou ik zeg wel even hoi als ik iemand in een satanogiets feministisch t-shirt zie (geintje, ik ken het t-shirt wel dat je noemde
Op maandag 25 november 2002 23:21 schreef YvonnePonne het volgende:
Nee, ik ga met een aantal vage kennissen... Boeien, kga voor me eigen plezier...
Oja, wel mn eerste concert, maar ben ook wel naar Lowlands geweest dit jaar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |