abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160544061
Zo'n site als chaturbate is volgens mij het bewijs dat de mens (man zo je wilt) wereldwijd een voorkeur heeft voor jonge vrouwen rond 20 jaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna alle jongedames die bovenaan de lijst staan (bovenaan = meeste kijkers) zijn namelijk tussen de 18 en 22 . ouderen kom je bijna niet tegen op pagina 1, maar des te meer in de lagere regionen.

Kortom, ook Henk van 48 die op zich gelukkig getrouwd is met Ingrid van 46 kijkt graag naar Jenniferangelxx18...
Als Jen daar haar hele appartement en inboedel mee binnenharkt in een jaar of twee, gewoon door haar benen wijdt te doen en een beetje geil te lachen, zal ik dat niet veroordelen. Slimme meid!
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_160544518
Moeilijk gedoe altijd. Mannen vallen nou eenmaal op jongere dames. Het enige waar je je zorgen over zou moeten maken is of ze legaal is. Als jij straks 60 bent, ga je dan ook alleen maar op grannies masturberen om je geen viespeuk te voelen?

Maak je niet zo'n zorgen. Het beschamen van aantrekkingskracht jegens jongere dames is gewoon een trucje van de overrijpe variant om hunzelf relevant te houden.
pi_160545393
Mannen willen gewoon een strak en vrouwelijk lichaam. Dat vind je het meest in de leeftijdscategorie 18-25.

Ik heb weleens cams gezien van vrouwen die bv. 30 zijn. Gadverdamme. die hadden echt een ranzige uitgewoonde kut, terwijl ze nog relatief jong zijn. Natuurlijk speelt het een rol dat ze camhoertjes zijn en geen 'normale' vrouwen, maar bij die camhoertjes zie je wel dat de jongere vrouwen er gewoon minder verlept uitzien.
  woensdag 9 maart 2016 @ 18:15:36 #94
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_160546827
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:08 schreef Sander166 het volgende:
Mannen willen gewoon een strak en vrouwelijk lichaam. Dat vind je het meest in de leeftijdscategorie 18-25.

Ik heb weleens cams gezien van vrouwen die bv. 30 zijn. Gadverdamme. die hadden echt een ranzige uitgewoonde kut, terwijl ze nog relatief jong zijn. Natuurlijk speelt het een rol dat ze camhoertjes zijn en geen 'normale' vrouwen, maar bij die camhoertjes zie je wel dat de jongere vrouwen er gewoon minder verlept uitzien.
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')