Is het uit met je denkbeeldige vriend?quote:Op maandag 7 maart 2016 16:43 schreef Oberkullie het volgende:
Hoi ik hoop wel dat jullie hier positief doen
Waaromheb jij zon grappige en aantrekkelijke naam? xDquote:
Graagquote:Op maandag 7 maart 2016 16:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal ik dan binnenkort in een niets verdwijnen?
Ik ben ook heel grappig en aantrekkelijk.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:45 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Waaromheb jij zon grappige en aantrekkelijke naam? xD
Zou een huidskleurige hemd eronder dragen zoals dat vrouwtje van zalando dat ook heeft op de foto'squote:Op maandag 7 maart 2016 16:38 schreef Neverknown het volgende:
[..]
kotsbeu aanxD
[..]
hey dametje, opso wat zou jij hier onder dragen https://www.zalando.nl/bi(...)e-bh921d00z-q11.html
gewoon bh? je ziet wel zitten dan...
heb ze allebei bestel in grijs en zwart beniewdddddd
Andere account?quote:Op maandag 7 maart 2016 16:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vond de andere account leuker. Ik heb het niet zo op Donald Duck namen.
Heeft ze serieus iets eronder?quote:Op maandag 7 maart 2016 16:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou een huidskleurige hemd eronder dragen zoals dat vrouwtje van zalando dat ook heeft op de foto's
wat een lelijk vrouwtjequote:Op maandag 7 maart 2016 16:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou een huidskleurige hemd eronder dragen zoals dat vrouwtje van zalando dat ook heeft op de foto's
Oh op derde foto leeg dat schaduwplekje rand van hemdquote:Op maandag 7 maart 2016 16:47 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Heeft ze serieus iets eronder?niets toch?
eh okquote:Op maandag 7 maart 2016 16:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
tr
Maar vind het wel spannend als je zo met mij praat, rawr ;$
Jongen, 21, Amsterdamquote:Op maandag 7 maart 2016 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hallo Karel de Kever!
Leuk dat je hier meepost
Vertel eens wat meer over jezelf.
j/m?
leeftijd?
woonplaats?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |