Ja, gelukkig wel. Het begint ook steeds beter weer te wordenquote:Op maandag 7 maart 2016 17:01 schreef Neverknown het volgende:
Is wel lekker lang licht al he jongens en meiden
house of cards is alleen interessant voor mensen die nog nooit een pak aan hebben gehadquote:Op maandag 7 maart 2016 17:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik ben house of cards aan het kijken seizoen 1, maar man, lijkt wel of ik een uur naar een vergadering zit te kijken.... wat is dat een kutserie zeg
haha twee linkerhandenquote:Op maandag 7 maart 2016 17:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb fittie met de blikopener godverdomme waarom zijn die blikken nooit vrouwvriendelijk
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat helaas niet doorquote:Op maandag 7 maart 2016 17:00 schreef Chai het volgende:
Trein vertragingNu heb ik minder dan een half uur om te eten en de hont uit te laten en dan op de fiets naar een kutcursus.
gewoon vriendje regelen dan.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb fittie met de blikopener godverdomme waarom zijn die blikken nooit vrouwvriendelijk
Precies, ben zelf ook nog nooit in Amerika geweest, dus Nashville vind ik ook wel leukquote:Op maandag 7 maart 2016 17:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
house of cards is alleen interessant voor mensen die nog nooit een pak aan hebben gehad
net als dat ik nog nooit piraat ben geweest en dus black sails wel leuk vind
weeniequote:Op maandag 7 maart 2016 17:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat is er nu echt gebeurd. Waarom ben je zo bozig.
Geniet er maar van. De hoeveelheid lesbische seks keldert gestaag.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vind 't nu al leuk hoor
max en guthrie zijn wel cute
ah zo, vond het al net zo saai als mijn werk... kon me niet voorstellen dat iemand dit echt kan boeien...quote:Op maandag 7 maart 2016 17:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
house of cards is alleen interessant voor mensen die nog nooit een pak aan hebben gehad
net als dat ik nog nooit piraat ben geweest en dus black sails wel leuk vind
Ik ben licht, net een veertje.quote:
ja heerlijk, jammer dat ik de hele winter in bed gelegen heb en gevreten, hierdoor heb ik geen summerproof body.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. Het begint ook steeds beter weer te worden
gewoon op bed gaan liggen met de beentjes gespreid, heb je toch geen cursus voor nodig?quote:Op maandag 7 maart 2016 17:00 schreef Chai het volgende:
Trein vertragingNu heb ik minder dan een half uur om te eten en de hont uit te laten en dan op de fiets naar een kutcursus.
arriva heeft ook van die slome boemeltreintjes, dat schiet niet opquote:Op maandag 7 maart 2016 17:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Worden geblokkeerd door een defecte trein. Kan ook van Arriva zijn.
waar je geen drol aan hebt met 5 graden boven nul.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:01 schreef Neverknown het volgende:
Is wel lekker lang licht al he jongens en meiden
Ach, je hebt in ieder geval een earthquake proof body nuquote:Op maandag 7 maart 2016 17:03 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ben licht, net een veertje.
[..]
ja heerlijk, jammer dat ik de hele winter in bed gelegen heb en gevreten, hierdoor heb ik geen summerproof body.
heb jij sws wel ervaring mee tochquote:Op maandag 7 maart 2016 17:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah zo, vond het al net zo saai als mijn werk... kon me niet voorstellen dat iemand dit echt kan boeien...
doe normaal joh, mijn gevoelens, wat doe jequote:Op maandag 7 maart 2016 17:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb jij sws wel ervaring mee toch
ik heb spijtquote:Op maandag 7 maart 2016 17:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe normaal joh, mijn gevoelens, wat doe je
jeetje
Wel als je binnen zit en je kijkt naar buiten en de zon schijnt, de verwarming staat en dan doe je gewoon of zomer is xdquote:Op maandag 7 maart 2016 17:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waar je geen drol aan hebt met 5 graden boven nul.
Ach ja, de varkenspoten komen weer vol in de korte broekjes. NL schaamt zich sowieso niet dus waarom ik wel xdquote:Op maandag 7 maart 2016 17:05 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ach, je hebt in ieder geval een earthquake proof body nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |