Omdat ik nog steeds geen like van je terug heb.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat? Hoe dat
[..]
Oh, nee..
Ik bedoel aan Etsu te vragen 'hoe gaat t met je kat'..
Aahhh, wat rot.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gaat goed met haar hoor. Sinds ze hier kwam wonen, heb ik haar verwend met snoepjes en nat voer enzo. Blijkt dus dat ze allergisch voor is en nu zit ze op week 4 aan hypoallergeendieet.
Oh.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds geen like van je terug heb.
Lief hequote:Op maandag 7 maart 2016 13:18 schreef Etsu het volgende:
Ik zag gister een mooie foto van Rodin, Crackie
Zou me niet eens verbazen.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is gewoon haribosnoep wat ze meeneemt inderdaad
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aahhh, wat rot.
Maar met speciaal voer gaat goed?
ff janken.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aahhh, wat rot.
[..]
Oh.
[..]grote kans dat je naar links geswiped bent
.
Ik zit niet op tinder om daadwerkelijk contact te zoeken met mensen. Ik zit wél op tinder om mensjes te kijken wanneer ik me verveel.
Soms heb ik wel iemand die ik wel zou willen liken, maar dan is het 'JA!!! kut te laat'.
En zelfs dit is misschien 1x in de week.
Ik heb liefdesverdriet ja!![]()
Vriendschapverdriet, whatevah. Verdriet
Ik zit ook op tinder om meisjes te kijkenquote:Op maandag 7 maart 2016 13:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aahhh, wat rot.
[..]
Oh.
[..]grote kans dat je naar links geswiped bent
.
Ik zit niet op tinder om daadwerkelijk contact te zoeken met mensen. Ik zit wél op tinder om mensjes te kijken wanneer ik me verveel.
Soms heb ik wel iemand die ik wel zou willen liken, maar dan is het 'JA!!! kut te laat'.
En zelfs dit is misschien 1x in de week.
Ik heb liefdesverdriet ja!![]()
Vriendschapverdriet, whatevah. Verdriet
Dit is wel een oude grap aangezijn zijn zusje al in de menopauze zit.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Als jij je vader pijpt kun je proeven of dat je zusje ongesteld is dus aub hjb.
Mijn vader is al 6 jaar dood en ik heb geen zusje.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Als jij je vader pijpt kun je proeven of dat je zusje ongesteld is dus aub hjb.
hahahaha, herkenbaar dat hamsteren. Heb hier ook nog 4 van die redelijk grote pakken whiskas natvoer en Rodin is er niet zo'n grote fan vanquote:Op maandag 7 maart 2016 13:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze vond het eerst niet leuk, maar volgens mij is ze het allemaal weer vergeten en vindt ze de snoepjes en brokjes die ze voorgeschreven kreeg van DA, wel lekker. Ze eet het wel iig.
Nog 4 weken te gaan, dan terug naar de DA. En geen idee hoe daarna verder, want ik heb hier nog heel veel snoepjes en nat voer die ze dus niet mag..(hamsteren jatoch).
Ik zit ook meisjes te kijken, maar de meisjes die open staan voor andere meisjes zijn echt ranzige wijvenquote:Op maandag 7 maart 2016 13:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zit ook op tinder om meisjes te kijken
En dan nog pijpen. Gastquote:
Gewoon wat tijd investeren met een vlooienkam. Verder vaak stofzuigen, zodat eitjes geen kans krijgen.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha, herkenbaar dat hamsteren. Heb hier ook nog 4 van die redelijk grote pakken whiskas natvoer en Rodin is er niet zo'n grote fan van. Geef nu 1x in de week zo'n zakje want hij is afgevallen
.
Ja, ik wilde 'm laten afvallen want hij kreeg hangbuikje maar nu te veel afgevallen. Maar hij heeft vlooien en krijg ze niet weg! Dus heb nu duur spul en anders ook maar dierenarts, schijt beesten zeg pff.
En kun je na deze vier weken wel naar normaler voer? Zal wel duur zijn DA?
[..]
Ik zit ook meisjes te kijken, maar de meisjes die open staan voor andere meisjes zijn echt ranzige wijven.
Yesquote:Op maandag 7 maart 2016 13:25 schreef Etsu het volgende:
Ik heb tinder ook verwijderd. Kutapp.
Toevallig had ik in januari een supermatch met iemand en na leuk appen enzo, zei die dat die geinteresseerd was in iemand anders en wilde ontdekken of ie iets voor hem voelde ofzo, toen zeiden we van; ja oke we houden nog wel contact, maar binnen 1 dag was het weer door.
MAARRRR
gisteravond appte die me ineens weer en het is weer vanoudsboh.
en hij is knapCRACK WIL JE PIC?
Hoezo ranzig?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha, herkenbaar dat hamsteren. Heb hier ook nog 4 van die redelijk grote pakken whiskas natvoer en Rodin is er niet zo'n grote fan van. Geef nu 1x in de week zo'n zakje want hij is afgevallen
.
Ja, ik wilde 'm laten afvallen want hij kreeg hangbuikje maar nu te veel afgevallen. Maar hij heeft vlooien en krijg ze niet weg! Dus heb nu duur spul en anders ook maar dierenarts, schijt beesten zeg pff.
En kun je na deze vier weken wel naar normaler voer? Zal wel duur zijn DA?
[..]
Ik zit ook meisjes te kijken, maar de meisjes die open staan voor andere meisjes zijn echt ranzige wijven.
Wel raar dat na zes jaar de lijkstijfheid nog niet is verdwenen.quote:
Waarom zo grof op deze maandag middag?quote:Op maandag 7 maart 2016 13:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel raar dat na zes jaar de lijkstijfheid nog niet is verdwenen.
Ik kam 'm iedere fucking dag en iedere dag stofzuigen.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon wat tijd investeren met een vlooienkam. Verder vaak stofzuigen, zodat eitjes geen kans krijgen.
Geen idee, dat is gewoon eerste wat ik denk hahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |