Hey Kaneel.quote:
Kom niet zo vaak meer hier. :$quote:Op maandag 7 maart 2016 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Feertje. Lang niet gesproken.
Hoe gaat het?
Ja, wel aardig.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Kom niet zo vaak meer hier. :$
Gaat wel redelijk goed. Gewoon z'n gangetje. Beetje saai, maar verder wel oké.
Met jou?
#burgerleefquote:Op maandag 7 maart 2016 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Kom niet zo vaak meer hier. :$
Gaat wel redelijk goed. Gewoon z'n gangetje. Beetje saai, maar verder wel oké.
Met jou?
Je hebt vaak ook niet door hoeveel dat soort dingen invloed kunnen hebben op je humeur. Zoiets simpels als extra vitaminen.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, wel aardig.
Zat er een tijdje een beetje doorheen omdat ik maar geen injectie zette. Wel gedaan laatst en voel me nu goed.
Contractje gekregen van werk.
Alleen was het afgelopen weekend beetje raar. Mijn hoofd leek nergens naar te staan. Bijvoorbeeld 10 minuten voor een vak diepvriesgroenten staan :$
Ja, ik vergeet dat altijd omdat het zo geleidelijk gaat.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt vaak ook niet door hoeveel dat soort dingen invloed kunnen hebben op je humeur. Zoiets simpels als extra vitaminen.
Wat voor contract heb je gekregen? Gewoon verlenging of nog iets meer?
Ik liep gisteren ook een beetje te spacen in de supermarkt. Overal naartoe lopen, maar niet weten waarom ik daar naartoe liep omdat ik daar niets nodig had. Dan maar even zoekend kijken naar een schap om niet op een idioot te lijken.
Datzelfde heb ik ongeveer met hormonen. Het duurt even voordat ik doorheb dat het die tijd van de maand is. Ik vraag me dan eerst altijd af waarom ik zo boos ben.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik vergeet dat altijd omdat het zo geleidelijk gaat.
Verlenging. Weer een jaar.
Ik was blij dat Lokje zoveel geduld met me had
quote:Op maandag 7 maart 2016 20:02 schreef Etsu het volgende:
Zo, Ama is net weg.We hebben echt heel lekker gegeten en gezellig gekletst over jullie.
Gekke kat haha.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nadat jij weg was, is Bella opgestaan en nu zit ze nog steeds te kijken rond de tafel
Roddelaars.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:02 schreef Etsu het volgende:
Zo, Ama is net weg.We hebben echt heel lekker gegeten en gezellig gekletst over jullie.
Jouw UIquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |