Kijk deze man zonder UIquote:Op maandag 7 maart 2016 16:57 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Haha kijk deze internet ridder op zijn wit bevlekte bureaustoel
Heb jou mama al gedaan voor me nadat ze me had zitten baffen.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moet je je mama niet ff roepen om je anus te deppen?
Je bent een sjembek dat zeurt !! Heb jou? Zit je nektasje wel goed?quote:Op maandag 7 maart 2016 17:01 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Heb jou mama al gedaan voor me nadat ze me had zitten baffen.
JIJ BENT VOGELTJESDANS NIET EENS GODVERDOMMEquote:Op maandag 7 maart 2016 17:00 schreef matthias24 het volgende:
lieve mensen zullen we gewoon weer ontopic gaan inplaats van dat we elkaar verot gaan schelden?
dit was iets tussen mij een sjemmert. ik begrijp niet waarom jij en die andere gast er opeens bij komen.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je bent een sjembek dat zeurt !! Heb jou? Zit je nektasje wel goed?
Dan moeten ze niet aan Roosje komen ! Niemand komt aan Roosjequote:Op maandag 7 maart 2016 17:00 schreef matthias24 het volgende:
lieve mensen zullen we gewoon weer ontopic gaan inplaats van dat we elkaar verot gaan schelden?
JUISTquote:Op maandag 7 maart 2016 17:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet aan Roosje komen ! Niemand komt aan Roosje
Jij begon tegen mij ! door jou is dit topic volledig uit de hand gelopen nu.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:04 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dit was iets tussen mij een sjemmert. ik begrijp niet waarom jij en die andere gast er opeens bij komen.
Knokploeg word in stelling gebracht en sjemmert kan binnen anderhalf uur de voltalige knokploeg incl. braddie voor zijn deur verwachten!quote:Op maandag 7 maart 2016 16:57 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Haha kijk deze internet ridder op zijn wit bevlekte bureaustoel
Niemand komt aan Roosje inderdaad met haar jeukende stink anus.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet aan Roosje komen ! Niemand komt aan Roosje
ja sorry..... ik wist niet dat die andere gasten er opeens bij zouden komen.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:05 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Jij begon tegen mij ! door jou is dit topic volledig uit de hand gelopen nu.
Ik vergeef je mijn zoon. Dit topic was toch al kansloos.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:07 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja sorry..... ik wist niet dat die andere gasten er opeens bij zouden komen.
Ik zou jou eens een jeukende stink anus bezorgen, helemaal opensnijden en verrot vlees op smeren en dat de maden veest vieren kijken hoe dat jeukt !quote:Op maandag 7 maart 2016 17:07 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Niemand komt aan Roosje inderdaad met haar jeukende stink anus.
JE BENT ZELF KANSLOOS HAHquote:Op maandag 7 maart 2016 17:09 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik vergeef je mijn zoon. Dit topic was toch al kansloos.
Wajoquote:Op maandag 7 maart 2016 17:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zou jou eens een jeukende stink anus bezorgen, helemaal opensnijden en verrot vlees op smeren en dat de maden veest vieren kijken hoe dat jeukt !
eej hou nu maar weer op joh.....dit loopt nogal uit de hand vind je niet?quote:Op maandag 7 maart 2016 17:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zou jou eens een jeukende stink anus bezorgen, helemaal opensnijden en verrot vlees op smeren en dat de maden veest vieren kijken hoe dat jeukt !
quote:
Ik kan erom lachen, maarja die mods hequote:
Wow rustig mattiequote:Op maandag 7 maart 2016 17:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het ging alleen over de anus, was geen doodwensquote:Op maandag 7 maart 2016 17:10 schreef renwan het volgende:
[..]
[..]
Ik kan erom lachen, maarja die mods he
ja echt he.....wat is dit allemaal voor gekheid. op deze manier is het helemaal niet leuk meer zo.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |