Ik doe nooit gemeen tegen hermann.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar onze hele dynamiek bestaat uit gemeen doen tegen elkaar
Dan ga ik vast wel voor de 2de.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wacht 8 jaar, kunnen we samen zeuren over ochtendmisselijkheid en zwangerschapsyoga
Heb 3 broers, wil je er eentje?quote:Op maandag 7 maart 2016 00:26 schreef Amarantha het volgende:
Zou willen dat ik een broer of zus had.
ik hou je wakker omdat ik nog niet zonder je kanquote:Op maandag 7 maart 2016 00:23 schreef Chloroform het volgende:
Echt no way dat ik nu nog kan slapen eh
Broers > zussenquote:Op maandag 7 maart 2016 00:26 schreef Amarantha het volgende:
Zou willen dat ik een broer of zus had.
Aww, gefeliciteerdquote:Op maandag 7 maart 2016 00:22 schreef Chloroform het volgende:
Ik had het er vanavond nog over en gvd ik ben zojuist tante geworden
broertje ookquote:Op maandag 7 maart 2016 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Zusje hebben lijkt mij echt vreselijk
Ik zeg zoveel. Ene dag ben ik hetero, en de volgende dag ben ik gay.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Viespeuk, je zei gisteren dat je 100% gay was
Zou nachten wakker blijven voor jouquote:Op maandag 7 maart 2016 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hou je wakker omdat ik nog niet zonder je kan
quote:Op maandag 7 maart 2016 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zeg zoveel. Ene dag ben ik hetero, en de volgende dag ben ik gay.
Mij ook.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Soms.quote:
Broertje ook echt waarquote:Op maandag 7 maart 2016 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Dank je :$quote:
[..]
hij speelt met je gevoelensquote:
Mensen vragen mij altijd hoe dat nou is om wel een broer te hebben maar toch ook weer niet (Ik was een tweeling, broertje is 10 dagen na z`n geboorte overleden) En aan de ene kant vind ik het raar om te antwoorden want ik heb natuurlijk 0,0 idee over wie hij was.. En ik mis ook niks. Maar aan de andere kant heb ik zoiets van, misschien was het tóch wel leuk geweest om een broer te hebben.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Jah.quote:
pikkenquote:Op maandag 7 maart 2016 00:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij speelt met je gevoelens
zou niet pikken
Daarom ben je nu zo'n alfa.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:29 schreef Remqo het volgende:
Oudste van 3 jongens.
Maar dat was ook niet makkelijk
Ik kan hier wel wat over zeggen maar ik doe het nietquote:Op maandag 7 maart 2016 00:29 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik vond het wel fijn dat ik als enige kind en dochter niet enorm in bescherming werd genomen
quote:
Dan maar skeer, laat me niet naaienquote:Op maandag 7 maart 2016 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou zeg.
Mijn erfenis kun je op je buik schrijven dan.
Ik heb hier dus echt een hekel aan. Zeg gewoon, ben geen watje hoorquote:Op maandag 7 maart 2016 00:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kan hier wel wat over zeggen maar ik doe het niet
echt nietquote:Op maandag 7 maart 2016 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben oudste, jongsten zijn altijd zo viesverwend
We kunnen het ook wel doen zonder bescherming hoorquote:Op maandag 7 maart 2016 00:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb hier dus echt een hekel aan. Zeg gewoon, ben geen watje hoor
Dat is wat je wou zeggen? Had erger verwacht haha.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We kunnen het ook wel doen zonder bescherming hoor
Oh jezusquote:Op maandag 7 maart 2016 00:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We kunnen het ook wel doen zonder bescherming hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |