Ahw wat sneu dat hij 10 dagen later is overleden. Nee enigst kind zijn lijkt mij niets, heb dan wel af en toe ruzietjes maar enigste thuis zijn lijkt mij zo saaiquote:Op maandag 7 maart 2016 00:29 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mensen vragen mij altijd hoe dat nou is om wel een broer te hebben maar toch ook weer niet (Ik was een tweeling, broertje is 10 dagen na z`n geboorte overleden) En aan de ene kant vind ik het raar om te antwoorden want ik heb natuurlijk 0,0 idee over wie hij was.. En ik mis ook niks. Maar aan de andere kant heb ik zoiets van, misschien was het tóch wel leuk geweest om een broer te hebben.
Al is enigst kind zijn ook wel prettig
Door schade en schande, als oudste broer kijken ze toch tegen je op.quote:
Jij kon gewoon je jongere broertjes vastbinden aan palen enzo met ducktape en achterlaten.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:29 schreef Remqo het volgende:
Oudste van 3 jongens.
Maar dat was ook niet makkelijk
ja van werd je wel zonder bescherming genomen dan hahaquote:Op maandag 7 maart 2016 00:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb hier dus echt een hekel aan. Zeg gewoon, ben geen watje hoor
Hahaquote:Op maandag 7 maart 2016 00:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja van werd je wel zonder bescherming genomen dan haha
ahahaquote:Op maandag 7 maart 2016 00:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja van werd je wel zonder bescherming genomen dan haha
Gwoon jaloers dat wij alles konden flikkenquote:Op maandag 7 maart 2016 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben oudste, jongsten zijn altijd zo viesverwend
jaquote:Op maandag 7 maart 2016 00:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
het is toch gewoon "enig" kind en niet "enigst" kind?
Ja.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik weet ook niet hoe het is om een broertje te hebben dus voor mij is dit vrij normaal, mis er ook niets aan uiteraard want ja eh, je weet niet wat je mist totdat je het kwijt bent (of zoietsquote:Op maandag 7 maart 2016 00:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ahw wat sneu dat hij 10 dagen later is overleden. Nee enigst kind zijn lijkt mij niets, heb dan wel af en toe ruzietjes maar enigste thuis zijn lijkt mij zo saai
picsquote:Op maandag 7 maart 2016 00:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik niet meer dan mijn zusje hoor
Jaquote:Op maandag 7 maart 2016 00:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ja want wij als oudsten kregen altijd schuld ervan, al hadden wij niks gedaan.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gwoon jaloers dat wij alles konden flikken
zou jou als zus willen hebbenquote:Op maandag 7 maart 2016 00:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gwoon jaloers dat wij alles konden flikken
Zeker met de middelste, die kon ik echt in het beton gieten vroeger.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij kon gewoon je jongere broertjes vastbinden aan palen enzo met ducktape en achterlaten.
Enig kind is te ambiguquote:Op maandag 7 maart 2016 00:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Natuurlijk is het zo`n Alfa, verschillende gaten, onbetrouwbaar, en staat vaker wel dan niet overdekt in de garage terwijl er iemand onder ligt.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Door schade en schande, als oudste broer kijken ze toch tegen je op.
trustenquote:Op maandag 7 maart 2016 00:33 schreef HPLC het volgende:
maar ik ga naar bed, morgen weer arbeidleef
laters xo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |