Panty's of maillots kunnen prima met dit weer. Is niet koud aan je benen.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het is nog geen voorjaar hèmaar ik zou dat meer voor 's avonds houden zeg maar. Niet overdag dragen,vooral de combi hemdje en hoge vallen
maar ja studenten die trots zijn op hun lichaam..
Maar goed, blijkbaar normaal dat de halve UB er zo bij loopt..quote:Op maandag 7 maart 2016 17:13 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Panty's of maillots kunnen prima met dit weer. Is niet koud.
Ja, dit is een westers land.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar goed, blijkbaar normaal dat de halve UB er zo bij loopt..
quote:Op maandag 7 maart 2016 17:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar goed, blijkbaar normaal dat de halve UB er zo bij loopt..
Doe ik ook, maar ik ben liever degene voor wie ze t aanheeft.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Ga je bezig houden met belangrijke dingen en geniet van het uitzicht.
quote:Op maandag 7 maart 2016 17:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar ik ben liever degene voor wie ze t aanheeft.
De kans is groot dat ze het voor zichzelf aan heeft, en niet voor welke kerel dan ook.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze draagt het voor zichzelf, omdat ze het zelf mooi vindt.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
[..]
Gidverdomme nog aan toe man.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja hey, als ze er zo bijloopt weet ze dat ze blikken/meningen kan verwachten toch?quote:
Lieverd, je flikflooit niet. Je bekijkt het van een afstandje met een vooringenomen, op je eigen onvermogen gebaseerde, mening.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:33 schreef Deezertje het volgende:
Ja hey, als ze er zo bijloopt weet ze dat ze blikken/meningen kan verwachten toch?En ik ben met 25 nog jong volgens jullie dus wil als het kan nog ff flikflooien net als de helft van Nederland
Wat jij doet is geen flikflooien, maar staren of gluren.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja hey, als ze er zo bijloopt weet ze dat ze blikken/meningen kan verwachten toch?En ik ben met 25 nog jong volgens jullie dus wil als het kan nog ff flikflooien net als de helft van Nederland
Inderdaad. Maar een 'normaal' persoon heeft minstens 1x per jaar wel sexy time toch. En zeker als je er zo bijloopt voel je je lekker in je vel denk ik..quote:Op maandag 7 maart 2016 18:36 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Wat jij doet is geen flikflooien, maar staren of gluren.
Zullen we het dan nu weer over jou en jouw vel hebben?quote:Op maandag 7 maart 2016 18:38 schreef Deezertje het volgende:
Inderdaad. Maar een 'normaal' persoon heeft minstens 1x per jaar wel sexy time toch. En zeker als je er zo bijloopt voel je je lekker in je vel denk ik..
Ook je situatie uitgelegd als het gaat om je liefdesleven en dat je problemen hebt met het vinden van een vriendin?quote:Op maandag 7 maart 2016 10:40 schreef Deezertje het volgende:
Net met mijn ASS-begeleider gesproken en komt er op neer:
- naar huisarts om mijn situatie aan te geven en met de praktijkondersteuner te praten (en evt. doorverwijzen)
- begeleid wonen overwegen maar daar is een indicatie voor nodig en een (flinke) wachtlijst. Dus die optie is zeker niet snel realistisch, daar gaan wat maanden of jaren overheen.
- afspraak met gemeente gemaakt om meer pgb te krijgen
Begeleider kan mij iig niet helpen met depressie geeft ze aan.
Neen.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
[..]
Dat doet er toch helemaal niets toe.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je niet normaal. Als je dat wilt veranderen, doe er dan wat aan. Het gebeurt niet vanzelf.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar een 'normaal' persoon heeft minstens 1x per jaar wel sexy time toch. En zeker als je er zo bijloopt voel je je lekker in je vel denk ik..
Heb jij toevallig (te) veel naar de mannelijke Kees van Flodder gekeken?quote:Op maandag 7 maart 2016 17:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat soort dingen hoor je niet te vragen of er moet alcohol in het spel zijn dan is alles geoorloofdquote:Op maandag 7 maart 2016 20:52 schreef Koral het volgende:
[..]
Heb jij toevallig (te) veel naar de mannelijke Kees van Flodder gekeken?![]()
Valt me nog mee dat je je niet af vroeg of ze naast haar sokken nog meer dingen niet aan heeft getrokken vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |