Oh nee, je hebt gelijk, dat is heel anders.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Blog? Nee gewoon in het Roa-topic hier, daar is dat topic voor hé.
Dan moet je wel echt gaan he. Ik had eigenlijk al in 2002 naar de huisarts/psycholoog gemoeten maar heb pas in 2005 aan de bel getrokken. Er had veel voorkomen kunnen worden als ik eerder was gegaan.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, morgenvroeg, gesprekje heb ik niks mee te verliezen.
Maar dat is zowat de enige plek waar ik leeftijdsgenoten tref en veelal dezelfde mensen. Als ik ze ook in de sportschool zie en ik zeg: hey, jij zit toch ook altijd in de UB is dat juist weer creepy?quote:Op maandag 7 maart 2016 15:57 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Nee doe het nou gewoon niet. Het is awkward en je trekt er geen mensen mee aan. Eerder zorg je dat ze keihard wegrennen. Als dat je doel is heb ik natuurlijk niks gezegd.
Afspraak plannen he. Dus met een beetje geluk nog deze week terecht. Daarom ook morgenvroeg: weet ik wanneer ik terecht kan.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:59 schreef Reliekrover het volgende:
[..]
Dan moet je wel echt gaan he. Ik had eigenlijk al in 2002 naar de huisarts/psycholoog gemoeten maar heb pas in 2005 aan de bel getrokken. Er had veel voorkomen kunnen worden als ik eerder was gegaan.
Je kan nog beter zeggen "wat een kutweer is het vandaag he" in plaats van dat je over haar sokken begint.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Beter dan de standaard: hey wat ben je aan het leren, wat doe je hier? vraag toch?
Maar in de UB komen heel veel leeftijdsgenoten maar je wordt geacht je bek te houden (verkeerde locatie dus).
Als je nu belt weet je toch ook wanneer je terecht kan?quote:Op maandag 7 maart 2016 16:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Afspraak plannen he. Dus met een beetje geluk nog deze week terecht. Daarom ook morgenvroeg: weet ik wanneer ik terecht kan.
Niet beter. Jij dénkt dat dat beter is, maar je moet intussen toch wel beseffen dat jouw idee van wat wel zou kunnen werken, niet correct is. De meisjes lopen nog niet in grote getalen achter je aan omdat ze je zo leuk origineel en interessant vinden.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Beter dan de standaard: hey wat ben je aan het leren, wat doe je hier? vraag toch?
Maar in de UB komen heel veel leeftijdsgenoten maar je wordt geacht je bek te houden (verkeerde locatie dus).
Nee, dat is vrij normaal.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar dat is zowat de enige plek waar ik leeftijdsgenoten tref en veelal dezelfde mensen. Als ik ze ook in de sportschool zie en ik zeg: hey, jij zit toch ook altijd in de UB is dat juist weer creepy?
Ik vraag me af of dat eigenlijk al geland is. Het is immers niet de eerste keer dat we zulke opmerkingen moeten horen.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:09 schreef Bananenpap het volgende:
Dat er hier ook weer honderd posts geplaatst moeten worden voordat het eens duidelijk is dat over haar zweetvoeten beginnen geen goed idee is.
Echt hequote:Op maandag 7 maart 2016 16:09 schreef Bananenpap het volgende:
Dat er hier ook weer honderd posts geplaatst moeten worden voordat het eens duidelijk is dat over haar zweetvoeten beginnen geen goed idee is.
Bestaan ze niet? Dan de normale maar dan ver doorgetrokken tot d'r middel zeg maar. Erg kort broekje had ze aanquote:Op maandag 7 maart 2016 16:47 schreef MrCookies het volgende:
[..]
Van die pippi langkous dingen lijkt mij.
quote:Op maandag 7 maart 2016 16:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Bestaan ze niet? Dan de normale maar dan ver doorgetrokken tot d'r middel zeg maar. Erg kort broekje had ze aan
Wat is daar nou in fuck's naam raar of onzeker aan?quote:Op maandag 7 maart 2016 15:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar het triggert mij wel degelijk waarom iemand zoiets aantrekt. Omdat ze daar zin in heeft waarschijnlijk. maar het kwam op mij raar/onzeker over. Superkort mini rokje wat niets aan de verbeelding overlaat, lange panty's aan, hakken aan, maar wel handschoenen aan.Sowieso, wie wilt er zo bijzitten de rest van de dag? Was wel lekker sexy hoor.
Pantykousjes. Van die bruine. 20 denier.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:
En anders zijn het gewoon sokken of kniekousen
Het is nog geen voorjaar hèquote:Op maandag 7 maart 2016 16:59 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Wat is daar nou in fuck's naam raar of onzeker aan?
En wat zijn lange panty's? Voor zover ik weet bestaat er geen korte variant.
Ze waren ietwat doorzichtig, wit/grijsquote:Op maandag 7 maart 2016 17:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pantykousjes. Van die bruine. 20 denier.
![]()
Het is in ieder geval opgehelderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |