Rustig maar.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:49 schreef j1nxnl het volgende:
[..]
Nu door zetten !!!
Bellen en direct een afspraak maken. Lukt bellen niet, nu direct op de fiets naar de praktijk gaan. Houd dit momentum vast om het daadwerkelijk ook direct te doen, want straks gaat je brein weer excuses verzinnen waarom, bla bla.
Kom op, je kan het. Uit dat FOK! en richting de huisarts.
NU.
NEE, NU !!!!!
quote:
Nee, want ik hoor zijn brein vanaf hier al in excuses modus schieten.quote:
Ja, mee eens inderdaad.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:23 schreef Bananenpap het volgende:
Ben het wel met j1nxnl eens, meteen actie ondernemen.
Manisch weet ik niet, wel met vlagen. Gisteren stond ik met rode ogen voor de spiegel dat ik lelijk was en nooit een vriendin zou krijgen, terwijl ik vandaag vind dat ik er best mag wezen (of iig accepteer dat ik altijd zo zal blijven). Ook weet ik dat mijn scriptie lang niet slecht is, maar als dat erop zit heb ik niet ineens 3 vrienden er bij. Da's een beetje mijn probleem, aan het eind van de dag sta ik weer alleen voor. Vanavond lekker sporten, er ff uit, maar daar los ik mijn problemen niet mee op. Ook merk ik dat ik wel oogcontact krijg zonder het zelf te starten, maar een gesprek starten is nog lastig. Zat net tegenover een meid die redelijk vaak mijn kant op keek en die had volgens mij geen sokken aan, ik zag ze niet. Maar dat vragen is misschien een beetje raar maar het zou wel een leuk gesprekje kunnen zijn om ff de sleur te breken: is dat niet koud, geen zweetvoeten? etc.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:59 schreef j1nxnl het volgende:
[..]
Nee, want ik hoor zijn brein vanaf hier al in excuses modus schieten.
Zoals ik al eerder zei. Zijn mogelijke depressie is manisch en nu kan hij de wereld weer aan, straks is het weer drie keer k*t.
Ook hier ga je weer de fout in, denk ik. Beetje bekritiseren. Dat moet je juist niet doen.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:18 schreef Deezertje het volgende:
Zat net tegenover een meid die redelijk vaak mijn kant op keek en die had volgens mij geen sokken aan, ik zag ze niet. Maar dat vragen is misschien een beetje raar maar het zou wel een leuk gesprekje kunnen zijn om ff de sleur te breken: is dat niet koud, geen zweetvoeten? etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2016 15:28:32 ]
quote:Op maandag 7 maart 2016 15:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook hier ga je weer de fout in, denk ik. Beetje bekritiseren. Dat moet je juist niet doen.
Je had kunnen vragen: "Zie ik het nou goed, of heb je nou geen sokken aan?"Het is ook meer een manier om een gesprek te starten, maar in de UB wordt je nagenoeg geacht stil te zijn (ook al mag je officieel wel praten want ik zit niet in de stilte zone). Maar ja andere locaties zijn nu niet voorhanden. Naar mijn eigen school is 2,5 uur reizen op een dag en daar ken ik niemand meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag vanmorgen ook een meid met handschoenen aan maar wel een mini-rokje en lange panty's en hoge hakken.. (die langs mij kwam zitten) maar dat zag er dus ook niet uit vind ik. Je wilt uitstralen dat je je benen durft te laten zien en echt een mini-mini-rokje dragen (was echt kort) maar wel met handschoenen aan...quote:Op maandag 7 maart 2016 15:27 schreef Etsu het volgende:
En sorry, maar waarom let je daarop überhaupt
Die doelen heb ik al zo vaak opgesteld: studie afmaken, RET-cursus volgen, werk zoeken, huisje zoeken.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:25 schreef Sarasi het volgende:
Normaal is het niet mijn ding en raad ik het ook niet echt aan, maar ik denk dat mindfulness jou best zou kunnen helpen. Bij alles wat je bedenkt, denk je direct heel veel stappen door vooruit. Je kunt x wel doen, maar dat lost y niet op, dat idee. Terwijl je dat eigenlijk niet kunt weten, want je hebt x meestal nog niet gedaan. Hooguit één of twee keer, maar je zult vast weten dat dat een veel te laag aantal is om een betrouwbare conclusie aan te verbinden. Alles bij jou lijkt gericht op een soort abstract toekomstdoel en je lijkt niet goed te weten hoe je daar moet komen, DUS doe je niks.
Misschien dat het je wat zou kunnen helpen om een aantal korte termijn doelen te stellen. Iets meer in het nu leven, zonder te bedenken wat voor effect iets heeft op van alles.
OMGquote:Op maandag 7 maart 2016 15:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Manisch weet ik niet, wel met vlagen......
Gast, dat is echt onwijs raar als je haar daar op aanspreekt.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Manisch weet ik niet, wel met vlagen. Gisteren stond ik met rode ogen voor de spiegel dat ik lelijk was en nooit een vriendin zou krijgen, terwijl ik vandaag vind dat ik er best mag wezen (of iig accepteer dat ik altijd zo zal blijven). Ook weet ik dat mijn scriptie lang niet slecht is, maar als dat erop zit heb ik niet ineens 3 vrienden er bij. Da's een beetje mijn probleem, aan het eind van de dag sta ik weer alleen voor. Vanavond lekker sporten, er ff uit, maar daar los ik mijn problemen niet mee op. Ook merk ik dat ik wel oogcontact krijg zonder het zelf te starten, maar een gesprek starten is nog lastig. Zat net tegenover een meid die redelijk vaak mijn kant op keek en die had volgens mij geen sokken aan, ik zag ze niet. Maar dat vragen is misschien een beetje raar maar het zou wel een leuk gesprekje kunnen zijn om ff de sleur te breken: is dat niet koud, geen zweetvoeten? etc.
Dit soort aparte treinobservaties heb je al honderden keren gepost op FoK!, denk niet dat het iets zal toevoegen aan de oplossing van je problemenquote:Op maandag 7 maart 2016 15:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen ook een meid met handschoenen aan maar wel een mini-rokje en lange panty's en hoge hakken.. (die langs mij kwam zitten) maar dat zag er dus ook niet uit vind ik. Je wilt uitstralen dat je je benen durft te laten zien en echt een mini-mini-rokje dragen (was echt kort) maar wel met handschoenen aan...
Beter dan de standaard: hey wat ben je aan het leren, wat doe je hier? vraag toch?quote:Op maandag 7 maart 2016 15:42 schreef Reliekrover het volgende:
[..]
Gast, dat is echt onwijs raar als je haar daar op aanspreekt.![]()
Ik moest er wel om lachen (niet om lullig te doen, maar dit lijkt me echt een autistisch trekje)
Maar het triggert mij wel degelijk waarom iemand zoiets aantrekt. Omdat ze daar zin in heeft waarschijnlijk. maar het kwam op mij raar/onzeker over. Superkort mini rokje wat niets aan de verbeelding overlaat, lange panty's aan, hakken aan, maar wel handschoenen aan.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:42 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dit soort aparte treinobservaties heb je al honderden keren gepost op FoK!, denk niet dat het iets zal toevoegen aan de oplossing van je problemen
Dat zijn amper kortetermijndoelen en ze zijn hopeloos geformuleerd.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die doelen heb ik al zo vaak opgesteld: studie afmaken, RET-cursus volgen, werk zoeken, huisje zoeken.
Elliott houd nou eens op...quote:Op maandag 7 maart 2016 15:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar het triggert mij wel degelijk waarom iemand zoiets aantrekt. Omdat ze daar zin in heeft waarschijnlijk. maar het kwam op mij raar/onzeker over. Superkort mini rokje wat niets aan de verbeelding overlaat, lange panty's aan, hakken aan, maar wel handschoenen aan.Sowieso, wie wilt er zo bijzitten de rest van de dag? Was wel lekker sexy hoor.
Spreekt de jongen die een blog bijhoudt over zijn huid.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ze daar zin in heeft waarschijnlijk. maar het kwam op mij raar/onzeker over..
Blog? Nee gewoon in het Roa-topic hier, daar is dat topic voor hé.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:55 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Spreekt de jongen die een blog bijhoudt over zijn huid.
Nee doe het nou gewoon niet. Het is awkward en je trekt er geen mensen mee aan. Eerder zorg je dat ze keihard wegrennen. Als dat je doel is heb ik natuurlijk niks gezegd.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Beter dan de standaard: hey wat ben je aan het leren, wat doe je hier? vraag toch?
Maar in de UB komen heel veel leeftijdsgenoten maar je wordt geacht je bek te houden (verkeerde locatie dus).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |