Dat was ik en elke dag word ik hier ook steeds zekerder van. Deezertje weet niet meer hoe het is om positief te denken, negatieve gedachtes hebben hem echt over genomen. Hij moet echt hulp zoeken bij een professional anders pleegt hij vandaag of morgen nog zelfmoord.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:30 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik weet niet meer wie het zei hier maar die dacht dat je misschien depressief was, ga eens naar de huisarts en leg het voor
Heb je een plan?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik wil vooral uit de dagelijkse sleur komen en daar is een andere locatie voor nodig.
Kan ook gewoon zijn autisme zijn hè. De zgn intense world theory. Alles wat hij ervaart kan zo overweldigend voor hem zijn, dat hij daarom dicht slaat.quote:Op maandag 7 maart 2016 03:02 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dat was ik en elke dag word ik hier ook steeds zekerder van. Deezertje weet niet meer hoe het is om positief te denken, negatieve gedachtes hebben hem echt over genomen. Hij moet echt hulp zoeken bij een professional anders pleegt hij vandaag of morgen nog zelfmoord.
Verwacht je dat terug in Nederland alles automatisch op z'n plek valt na een tijdje op de vlucht geweest te zijn?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik wil vooral uit de dagelijkse sleur komen en daar is een andere locatie voor nodig.
Ik betwijfel of NLP, wat totaal geen wetenschappelijke onderbouwing of bewezen werking heeft, iemand met serieuze problematiek als Deezer kan helpen. Daarvoor zijn genoeg wel wettenschappelijk bewezen methodes beschikbaar. Hij weigert die echter te proberen.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:07 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Ik kan je aanraden om het boek "Je ongekende vermogens" van Anthony Robbins te lezen. Dit heeft mij geholpen om richting te geven aan m'n leven en te ontdekken wat ik echt wil. Daarnaast is dat boek voor mij de reden geweest om me verder te verdiepen in NLP en een NLP Practitioner & Master Practitioner opleiding te gaan volgen om een leuker en eenvoudiger leven voor mezelf te creëeren. Misschien heb je er ook wat aan.
En dan ben je weer terug. En dan?quote:Op zondag 6 maart 2016 23:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat gold vooral voor syndroom. In tegenstelling tot deezertje reageert hij namelijk wel op een aanbod van een man om je horizon te verbreden en hulp te accepteren. Ik woon niet meer in de regio Nijmegen, dus ik zie het excuus (afstand) al weer aan komen...quote:Op zondag 6 maart 2016 20:03 schreef DoubleDip het volgende:
Lees AL je vorige topics en deel 1 van de Datingreeks nog eens door. Misschien vind je dan het antwoord. En doe eens wat met de aanbiedingen van verschillende users, zoals yats. Zijn aanbod staat nog zegt hij, dus wat let je?
Wanneer gaan jullie meeten?quote:Op maandag 7 maart 2016 10:29 schreef yats het volgende:
[..]
Dat gold vooral voor syndroom. In tegenstelling tot deezertje reageert hij namelijk wel op een aanbod van een man om je horizon te verbreden en hulp te accepteren. Ik woon niet meer in de regio Nijmegen, dus ik zie het excuus (afstand) al weer aan komen...
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:45 schreef R-K het volgende:
[..]
Zijn ov is niet geldig op zondagGa je naar het voetbal die dag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Dat zijn iig al wat stappen die je maakt!quote:Op maandag 7 maart 2016 10:40 schreef Deezertje het volgende:
Net met mijn ASS-begeleider gesproken en komt er op neer:
- naar huisarts om mijn situatie aan te geven en met de praktijkondersteuner te praten (en evt. doorverwijzen)
- begeleid wonen overwegen maar daar is een indicatie voor nodig en een (flinke) wachtlijst. Dus die optie is zeker niet snel realistisch, daar gaan wat maanden of jaren overheen.
- afspraak met gemeente gemaakt om meer pgb te krijgen
Begeleider kan mij iig niet helpen met depressie geeft ze aan.
Nee, ik ga naar de sportschool op de uni aangezien de tatjana-clubs om 16 uur dicht zijn em ik tot 15 uur moet wetken.quote:
Dat is aan syndroom. Ik wilde jou net appen overigensquote:
Als je nu inschrijft voor begeleid wonen dan heb je sowieso sneller iets dan wanneer je probeert midden in de stad te komen maar op plek 200 staat. Hulp zoeken zeker doen, dat wordt je hier echt al tijden aangeraden. De huisarts kan je wss ook wel doorverwijzen naar een psycholoog voor je depressieve gevoelens.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:40 schreef Deezertje het volgende:
- naar huisarts om mijn situatie aan te geven en met de praktijkondersteuner te praten (en evt. doorverwijzen)
- begeleid wonen overwegen maar daar is een indicatie voor nodig en een (flinke) wachtlijst. Dus die optie is zeker niet snel realistisch, daar gaan wat maanden of jaren overheen.
Oke, tsja, jammer dan.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:29 schreef yats het volgende:
[..]
Dat gold vooral voor syndroom. In tegenstelling tot deezertje reageert hij namelijk wel op een aanbod van een man om je horizon te verbreden en hulp te accepteren. Ik woon niet meer in de regio Nijmegen, dus ik zie het excuus (afstand) al weer aan komen...
Dat begreep ik al, maar wellicht dat je daar moet werken? Dat is immers tot ongeveer 15.00 uur en in Arnhem.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:45 schreef R-K het volgende:
[..]
Nee, ik ga naar de sportschool op de uni aangezien de tatjana-clubs om 16 uur dicht zijn em ik tot 15 uur moet wetken.
Ik werk in een bibliotheek dus neequote:Op maandag 7 maart 2016 10:48 schreef yats het volgende:
[..]
Dat begreep ik al, maar wellicht dat je daar moet werken? Dat is immers tot ongeveer 15.00 uur en in Arnhem.
Nu ben je goed bezig! En voor je eventuele depressie kun je nog bij je huisarts aankloppen. Het is helemaal niet vreemd dat er dan van je scriptie weinig terecht komt, mocht dat het probleem zijn.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:40 schreef Deezertje het volgende:
toevalligquote:Op maandag 7 maart 2016 10:46 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is aan syndroom. Ik wilde jou net appen overigens
Goed dat je eindelijk stappen zetten! Is de afspraak met de huisarts al gemaakt? Het zal allemaal niet even makkelijk worden, maar die eerste stap is vaak het moeilijkst.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:40 schreef Deezertje het volgende:
Nee telefonische storing (geen grap).quote:Op maandag 7 maart 2016 11:51 schreef Bananenpap het volgende:
Neemt Deezertje eens stappen, gaan mensen hier lekker slowchatten.
[..]
Goed dat je eindelijk stappen zetten! Is de afspraak met de huisarts al gemaakt? Het zal allemaal niet even makkelijk worden, maar die eerste stap is vaak het moeilijkst.
Nu door zetten !!!quote:Op maandag 7 maart 2016 10:40 schreef Deezertje het volgende:
[...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |