Ik woon niet in Ede. Kost denk ik 4 euro retourtje naar de sportschool?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:17 schreef R-K het volgende:
[..]
Een retour Ede-Nijmegen kost ¤8,40 met korting en ¤14 vol tarief
Gooi nog een paar boomstammen de weg op. Ach in ieder geval weet je wel hoe je dit forum draaiende moet houden.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik woon niet in Ede. Kost denk ik 4 euro retourtje naar de sportschool?Maar da's het probleem niet. Meer dat 't doordeweeks ook kan.
En als je nu niks doet blijft dat zo. Wat ga je doen om dat te veranderen?quote:Op zondag 6 maart 2016 22:57 schreef Deezertje het volgende:
Ik kom er ook steeds meer achter dat ik geen flauw idee heb wat ik met mijn leven wil, waarvoor ik leef. Klinkt best depri, maar ik voel mij ook helemaal niet verbonden met het normale leven, zie mezelf niet 5 dagen in de week werken straks. Heb het gevoel de afgelopen 25 jaar niet echt geleefd te hebben, altijd op de automatische en vooral veilige piloot.
Geen idee. Ik heb geen vrienden, dus daar leef ik ook niet voor. Niemand mist mij nu. Studie is dan wel bijna klaar maar ik ga er zeer waarschijnlijk niet in verder, dus echt 100% ga ik er niet voor en het boeit mij ook niet zo merk ik helaas. Maar ja toch maar afmaken ivm studieschuld en weggegooide jaren.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:58 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
En als je nu niks doet blijft dat zo. Wat ga je doen om dat te veranderen?
Niet in verder? Goh, weer wat nieuws.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb geen vrienden, dus daar leef ik ook niet voor. Niemand mist mij nu. Studie is dan wel bijna klaar maar ik ga er zeer waarschijnlijk niet in verder, dus echt 100% ga ik er niet voor en het boeit mij ook niet zo merk ik helaas. Maar ja toch maar afmaken ivm studieschuld en weggegooide jaren.
Banenvooruitzicht is rondom kut en vastheid ook. In principe voor elke sector, maar 't trekt mij eigenlijk niet (meer). Wereldje hangt sowieso vast aan status, netwerken en vriendjespolitiek en dat is echt helemaal niks voor mij omdat ik daar niet tegen kan. Maar ik weet nu sowieso niet meer wat ik in het leven wil.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet in verder? Goh, weer wat nieuws.
Oh, ach ende wee.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Banenvooruitzicht is rondom kut en vastheid ook. In principe voor elke sector, maar 't trekt mij eigenlijk niet (meer). Wereldje hangt sowieso vast aan status, netwerken en vriendjespolitiek en dat is echt helemaal niks voor mij omdat ik daar niet tegen kan. Maar ik weet nu sowieso niet meer wat ik in het leven wil.
Klopt, maar dan moet eerst die klote studie af. Anders had ik allang wat geboekt. Opties zat tegenwoordig: couchsurfing, AirBnB, busreizen etc.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:03 schreef Mandéra het volgende:
Ideaal scenario om te gaan reizen wel. Wereldreisje maken is iets waar ik zelf ook aan zit te denken.
Nou wil je ineens reizen? Jeetje, nog niet zo lang geleden leek je dat echt niks.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet eerst die klote studie af. Anders had ik allang wat geboekt. Opties zat tegenwoordig: couchsurfing, AirBnB, busreizen etc.
Ik kan je aanraden om het boek "Je ongekende vermogens" van Anthony Robbins te lezen. Dit heeft mij geholpen om richting te geven aan m'n leven en te ontdekken wat ik echt wil. Daarnaast is dat boek voor mij de reden geweest om me verder te verdiepen in NLP en een NLP Practitioner & Master Practitioner opleiding te gaan volgen om een leuker en eenvoudiger leven voor mezelf te creëeren. Misschien heb je er ook wat aan.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:57 schreef Deezertje het volgende:
Ik kom er ook steeds meer achter dat ik geen flauw idee heb wat ik met mijn leven wil, waarvoor ik leef. Klinkt best depri, maar ik voel mij ook helemaal niet verbonden met het normale leven, zie mezelf niet 5 dagen in de week werken straks. Heb het gevoel de afgelopen 25 jaar niet echt geleefd te hebben, altijd op de automatische en vooral veilige piloot.
Daarom, maar dat is voor mij wel een grote drive geweest dat mijn scriptie nu ook zo goed als af is. Want ik kan binnenkort de koffers gaan pakken. Niemand vind een scriptie schrijven geweldig leuk. Maar je moet het wel doen.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet eerst die klote studie af. Anders had ik allang wat geboekt. Opties zat tegenwoordig: couchsurfing, AirBnB, busreizen etc.
Ik wil vooral uit de dagelijkse sleur komen en daar is een andere locatie voor nodig.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou wil je ineens reizen? Jeetje, nog niet zo lang geleden leek je dat echt niks.
Jij lult ook maar wat.
Ja joh, succes!quote:Op zondag 6 maart 2016 23:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik wil vooral uit de dagelijkse sleur komen en daar is een andere locatie voor nodig.
Vooral uit slijmen en kont kussen.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Banenvooruitzicht is rondom kut en vastheid ook. In principe voor elke sector, maar 't trekt mij eigenlijk niet (meer). Wereldje hangt sowieso vast aan status, netwerken en vriendjespolitiek en dat is echt helemaal niks voor mij omdat ik daar niet tegen kan. Maar ik weet nu sowieso niet meer wat ik in het leven wil.
quote:Op zondag 6 maart 2016 23:20 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ach Deezer wat lul je toch weer uit je nek, je durft nog niet met iemand hier af te spreken en dan wil je gaan couchsurfen??
Die 12k zijn dan zo op hoor. En dan zit je weer thuis maar dan ook nogeens zonder geld en nog steeds zonder plan in het leven.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Neen, dat werkt niet. Niet bij Deezertje, die gooit elke deur dicht. Die is ZEKER nog niet op het punt dat ie zichzelf kan helpen. Er zijn honderden (zelfhulp) boeken. Ze werken allemaal. als je eenmaal zover bent dat je zulk een boek of methode gaat lezen, uitproberen, volgen, dan maakt het verder niet uit wat, want dan wil je en begin je. En dat is wat Deezertje (voorlopig?) nog niet kan. Zichzelf daartoe aanzetten. Er leiden vele wegen naar Rome. Maar je moet wel beginnen met bewegen in die richting.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:07 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Ik kan je aanraden om het boek "Je ongekende vermogens" van Anthony Robbins te lezen. Dit heeft mij geholpen om richting te geven aan m'n leven en te ontdekken wat ik echt wil. Daarnaast is dat boek voor mij de reden geweest om me verder te verdiepen in NLP en een NLP Practitioner & Master Practitioner opleiding te gaan volgen om een leuker en eenvoudiger leven voor mezelf te creëeren. Misschien heb je er ook wat aan.
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:47 schreef Wimperkruller het volgende:
Waarom krijgt Deezer altijd zoveel aandacht en lukt mij dat nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |