abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160474401
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:17 schreef R-K het volgende:

[..]

Een retour Ede-Nijmegen kost ¤8,40 met korting en ¤14 vol tarief
Ik woon niet in Ede. Kost denk ik 4 euro retourtje naar de sportschool? :P Maar da's het probleem niet. Meer dat 't doordeweeks ook kan.
pi_160474501
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 21:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik woon niet in Ede. Kost denk ik 4 euro retourtje naar de sportschool? :P Maar da's het probleem niet. Meer dat 't doordeweeks ook kan.
Gooi nog een paar boomstammen de weg op. Ach in ieder geval weet je wel hoe je dit forum draaiende moet houden.
pi_160474744
-

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2016 10:37:32 ]
pi_160475111
Gewoon relaties niet zo ophemelen :)
pi_160477648
Ik kom er ook steeds meer achter dat ik geen flauw idee heb wat ik met mijn leven wil, waarvoor ik leef. Klinkt best depri, maar ik voel mij ook helemaal niet verbonden met het normale leven, zie mezelf niet 5 dagen in de week werken straks. Heb het gevoel de afgelopen 25 jaar niet echt geleefd te hebben, altijd op de automatische en vooral veilige piloot.
pi_160477697
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:57 schreef Deezertje het volgende:
Ik kom er ook steeds meer achter dat ik geen flauw idee heb wat ik met mijn leven wil, waarvoor ik leef. Klinkt best depri, maar ik voel mij ook helemaal niet verbonden met het normale leven, zie mezelf niet 5 dagen in de week werken straks. Heb het gevoel de afgelopen 25 jaar niet echt geleefd te hebben, altijd op de automatische en vooral veilige piloot.
En als je nu niks doet blijft dat zo. Wat ga je doen om dat te veranderen?
pi_160477771
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:58 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

En als je nu niks doet blijft dat zo. Wat ga je doen om dat te veranderen?
Geen idee. Ik heb geen vrienden, dus daar leef ik ook niet voor. Niemand mist mij nu. Studie is dan wel bijna klaar maar ik ga er zeer waarschijnlijk niet in verder, dus echt 100% ga ik er niet voor en het boeit mij ook niet zo merk ik helaas. Maar ja toch maar afmaken ivm studieschuld en weggegooide jaren.
  zondag 6 maart 2016 @ 23:01:24 #58
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160477792
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:00 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Geen idee. Ik heb geen vrienden, dus daar leef ik ook niet voor. Niemand mist mij nu. Studie is dan wel bijna klaar maar ik ga er zeer waarschijnlijk niet in verder, dus echt 100% ga ik er niet voor en het boeit mij ook niet zo merk ik helaas. Maar ja toch maar afmaken ivm studieschuld en weggegooide jaren.
Niet in verder? Goh, weer wat nieuws.
The love you take is equal to the love you make.
pi_160477838
Ideaal scenario om te gaan reizen wel. Wereldreisje maken is iets waar ik zelf ook aan zit te denken.
pi_160477873
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Niet in verder? Goh, weer wat nieuws.
Banenvooruitzicht is rondom kut en vastheid ook. In principe voor elke sector, maar 't trekt mij eigenlijk niet (meer). Wereldje hangt sowieso vast aan status, netwerken en vriendjespolitiek en dat is echt helemaal niks voor mij omdat ik daar niet tegen kan. Maar ik weet nu sowieso niet meer wat ik in het leven wil.
  zondag 6 maart 2016 @ 23:04:33 #61
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160477891
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Banenvooruitzicht is rondom kut en vastheid ook. In principe voor elke sector, maar 't trekt mij eigenlijk niet (meer). Wereldje hangt sowieso vast aan status, netwerken en vriendjespolitiek en dat is echt helemaal niks voor mij omdat ik daar niet tegen kan. Maar ik weet nu sowieso niet meer wat ik in het leven wil.
Oh, ach ende wee.
pi_160477906
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:03 schreef Mandéra het volgende:
Ideaal scenario om te gaan reizen wel. Wereldreisje maken is iets waar ik zelf ook aan zit te denken.
Klopt, maar dan moet eerst die klote studie af. Anders had ik allang wat geboekt. Opties zat tegenwoordig: couchsurfing, AirBnB, busreizen etc.
  zondag 6 maart 2016 @ 23:06:56 #63
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160477958
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Klopt, maar dan moet eerst die klote studie af. Anders had ik allang wat geboekt. Opties zat tegenwoordig: couchsurfing, AirBnB, busreizen etc.
Nou wil je ineens reizen? Jeetje, nog niet zo lang geleden leek je dat echt niks.

Jij lult ook maar wat.
pi_160477965
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 22:57 schreef Deezertje het volgende:
Ik kan je aanraden om het boek "Je ongekende vermogens" van Anthony Robbins te lezen. Dit heeft mij geholpen om richting te geven aan m'n leven en te ontdekken wat ik echt wil. Daarnaast is dat boek voor mij de reden geweest om me verder te verdiepen in NLP en een NLP Practitioner & Master Practitioner opleiding te gaan volgen om een leuker en eenvoudiger leven voor mezelf te creëeren. Misschien heb je er ook wat aan.
pi_160477978
quote:

[..]

Daarom, maar dat is voor mij wel een grote drive geweest dat mijn scriptie nu ook zo goed als af is. Want ik kan binnenkort de koffers gaan pakken. Niemand vind een scriptie schrijven geweldig leuk. Maar je moet het wel doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mandéra op 07-03-2016 08:48:49 ]
pi_160477981
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou wil je ineens reizen? Jeetje, nog niet zo lang geleden leek je dat echt niks.

Jij lult ook maar wat.
Ik wil vooral uit de dagelijkse sleur komen en daar is een andere locatie voor nodig.
  zondag 6 maart 2016 @ 23:08:43 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160478004
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:07 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik wil vooral uit de dagelijkse sleur komen en daar is een andere locatie voor nodig.
Ja joh, succes!
pi_160478050
Boek een vlucht naar Griekenland zou ik haast zeggen.
pi_160478301
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Vooral uit slijmen en kont kussen.

Of retegoed en gemotiveerd zijn.
  zondag 6 maart 2016 @ 23:20:58 #70
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_160478325
Ach Deezer wat lul je toch weer uit je nek, je durft nog niet met iemand hier af te spreken en dan wil je gaan couchsurfen??
pi_160478426
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:20 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ach Deezer wat lul je toch weer uit je nek, je durft nog niet met iemand hier af te spreken en dan wil je gaan couchsurfen??
_O-
  zondag 6 maart 2016 @ 23:30:15 #72
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_160478553
Ik weet niet meer wie het zei hier maar die dacht dat je misschien depressief was, ga eens naar de huisarts en leg het voor
pi_160478959
quote:

[..]

Die 12k zijn dan zo op hoor. En dan zit je weer thuis maar dan ook nogeens zonder geld en nog steeds zonder plan in het leven.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 7 maart 2016 @ 01:56:26 #74
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_160480731
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 23:07 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Ik kan je aanraden om het boek "Je ongekende vermogens" van Anthony Robbins te lezen. Dit heeft mij geholpen om richting te geven aan m'n leven en te ontdekken wat ik echt wil. Daarnaast is dat boek voor mij de reden geweest om me verder te verdiepen in NLP en een NLP Practitioner & Master Practitioner opleiding te gaan volgen om een leuker en eenvoudiger leven voor mezelf te creëeren. Misschien heb je er ook wat aan.
Neen, dat werkt niet. Niet bij Deezertje, die gooit elke deur dicht. Die is ZEKER nog niet op het punt dat ie zichzelf kan helpen. Er zijn honderden (zelfhulp) boeken. Ze werken allemaal. als je eenmaal zover bent dat je zulk een boek of methode gaat lezen, uitproberen, volgen, dan maakt het verder niet uit wat, want dan wil je en begin je. En dat is wat Deezertje (voorlopig?) nog niet kan. Zichzelf daartoe aanzetten. Er leiden vele wegen naar Rome. Maar je moet wel beginnen met bewegen in die richting.
Jij (Cybertijn) hebt "iets" als ongewenst, als een probleem, bij jezelf ervaren. Je bent op zoek gegaan. Een boek gevonden, gelezen, ermee aan de slag gegaan. Begrijp je, je hebt het aangepakt, aktief geworden. En daar gaat het om. Deezertje is nog niet zover.

Dus naar Deezertje, ga maar door zo, maakt verder niet uit, zorg dat je je studie in ieder geval voltooit. Want als je je "probleem" ooit echt gaat aanpakken dan zou dat best wel eens een heel enerverende periode kunnen worden waardoor je studie in het gedrang zou komen. En die diploma´s zul je straks nog heel blij voor zijn.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_160481132
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 20:47 schreef Wimperkruller het volgende:
Waarom krijgt Deezer altijd zoveel aandacht en lukt mij dat nooit :'(.
:*

En verder: :') ! Doeniekaniewilniedurfnie boehoe :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')