12k zelfs.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:59 schreef Ludachrist het volgende:
Deezertje, je hebt toch 10k op de bank ofzo? Daar kun je best wel 500,- van missen voor een paar jaar hulp.
Gesloten karakter, gesloten portemonnee maar geen gesloten mondquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:02 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
12k zelfs.En geen huur enzo dus nauwelijks kosten.
Je moet wel blond haar hebben, 18 jaar zijn en blauwe ogen hebben. Anders was het een leuke poging geweest.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:56 schreef gebakken-koekje het volgende:
Hey Deezertje, ik ben een vrouw, ik ben heel erg leuk! Die negeer je toch niet? En die leuke vrouw stelt je nog een vraag ook!
Wat is dan de reden dat je hier 75% van de reacties negeert?
Ik ben van het tastbare. Psychische zorg is lastig waar te nemen. Een auto zie je iedere dag voor de deur staan en mag je gebruiken wanneer je wilt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:02 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
12k zelfs.En geen huur enzo dus nauwelijks kosten.
Liefde/relatie hebben is ook ontastbaar. Wilde je toch ook zo graag?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ben van het tastbare. Psychische zorg is lastig waar te nemen. Een auto zie je iedere dag voor de deur staan en mag je gebruiken wanneer je wilt.
Wat een klinklare nonsens. En zo tegenstrijdig met deze reeks. Maar, als je er inderdaad zo over denkt, is deze reeks ook niets waard. Stoppen maar na dit deel?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:15 schreef Deezertje het volgende:
Ik ben van het tastbare. Psychische zorg is lastig waar te nemen. Een auto zie je iedere dag voor de deur staan en mag je gebruiken wanneer je wilt.
Als je het zo brengt heb jij geen enkel probleem toch? Het is immers niet tastbaar. Opgelost!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
he verdorie, alleen de leeftijd klopt nietquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moet wel blond haar hebben, 18 jaar zijn en blauwe ogen hebben. Anders was het een leuke poging geweest.
Ik heb meer aan een goede vriendschap met iemand waarmee het klikt dan een traject van zelfreflectie e.d.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Liefde/relatie hebben is ook ontastbaar. Wilde je toch ook zo graag?
Smoesjes.
Fixed.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb minder aan een goede vriendschap met iemand waarmee het klikt dan een traject van zelfreflectie e.d.
Verkeerde volgorde lijkt me.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb meer aan een goede vriendschap met iemand waarmee het klikt dan een traject van zelfreflectie e.d.
Als je van het tastbare bent zou je wel wat meer ondernemen en wat minder op een ontastbaar forum rondhangen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit is een post van jou van eerder vandaag uit een ander topic:quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb meer aan een goede vriendschap met iemand waarmee het klikt dan een traject van zelfreflectie e.d.
Jij accepteert jezelf nog geen eens man. Jij schaamt je voor wie je bent en wat je doet. Je kunt niet van andere mensen verwachten dat ze jou niet raar vinden, als jij jezelf al raar vindt. Laat staan dat mensen een vriendschap met je zouden willen. Je bent een hele slechte verkoper die tegen iedereen zegt "Hey, wat ik te koop heb is kut, je hebt er niks aan, en kost je bakken energie, maar wil je het misschien toch kopen?"quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ben altijd bang dat ze vragen waar ik vandaan kwam of naar toe ga en dan zo eerlijk als ik ben antwoord dat ik naar de bios ga.. in mijn uppie. Want die vraag stellen ze 99% altijd. ''Oh leuk, met wie?!''.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:24 schreef gebakken-koekje het volgende:
Zeker verkeerde volgorde. Deezer zie je niet in dat je op dit moment gewoon geen leuk persoon bent om een vriendschap/relatie mee aan te gaan en dat een traject je daar juist mee kan helpen en je dat heel veel voordeel geeft voor de toekomst?
Dan heb ik slecht nieuws voor je, want als je een echte (en dus eerlijke) vriendschap opbouwt krijg je nog veel te verduren. Als jij mijn vriend was had ik je al lang voor je bek geslagen en eens flink de waarheid verteld. Ik zou echt niet kunnen aanzien hoe jij je leven vergooit.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Misschien moet hij alle topics maar uitprinten en tastbaar in de deuropening van zijn slaapkamertje leggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een klinklare nonsens. En zo tegenstrijdig met deze reeks. Maar, als je er inderdaad zo over denkt, is deze reeks ook niets waard. Stoppen maar na dit deel?
Denk dat de slaapkamer dan niet meer te zien is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien moet hij alle topics maar uitprinten en tastbaar in de deuropening van zijn slaapkamertje leggen.
Waarom heb je het altijd over 'ik'? Je kunt toch ook voor een ander wat betekenen zonder daar voordeel aan te hebben?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien moet hij alle topics maar uitprinten en tastbaar in de deuropening van zijn slaapkamertje leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |