Volgens broccoli wel, maar volgens Deezertje kwam dat doordat hij haar niet aantrekkelijk vond.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geef je dan ook echt antwoorden op de vragen of lul je er maar een beetje omheen en kom je niet tot het punt? En klaag/zeur je ook veel?
Oké. Boeiend.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:38 schreef Deezertje het volgende:
Krijg net trouwens bericht dat ik 20 euro per maand eigen bijdrage betaal voor mijn pgb. Oftewel 240 euro per jaar.Dubbele kosten voor filmpas ineens dus (ook 20). Ook al heb je geen inkomen, ze zijn wettelijk verplicht minimaal 20 euro per maand te vragen wegens de bezuinigingen.
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:19 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Reageer nou eens niet alleen op de gesloten vragen. Wiskundenoob heeft namelijk wel gelijk, als je bij voorbaat al je probleem gaat downplayen en zo iets hebt van 'het valt allemaal wel mee' heeft het natuurlijk allemaal weinig zin en hou je alleen jezelf voor de gek.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is een 'normaal gesprek'? Ik denk dat jij niet in staat bent om iets als normaal te kwalificeren.
[..]
Geef je dan ook echt antwoorden op de vragen of lul je er maar een beetje omheen en kom je niet tot het punt? En klaag/zeur je ook veel?
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:30 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Wat is dan de reden dat je hier 75% van de reacties negeert?
Ja het leven is duur. Wees blij met je PGB trouwens, niet iedereen krijgt geld van de overheid.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:38 schreef Deezertje het volgende:
Krijg net trouwens bericht dat ik 20 euro per maand eigen bijdrage betaal voor mijn pgb. Oftewel 240 euro per jaar.Dubbele kosten voor filmpas ineens dus (ook 20). Ook al heb je geen inkomen, ze zijn wettelijk verplicht minimaal 20 euro per maand te vragen wegens de bezuinigingen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee donderdag. Iedere huisarts heeft praktijkondersteuners waar je mogelijk met 1-2 gesprekken al geholpen bent ivm naar de 'echte' psycholoog. https://fontys.nl/Profess(...)isartsenpraktijk.htm
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee donderdag. Iedere huisarts heeft praktijkondersteuners waar je mogelijk met 1-2 gesprekken al geholpen bent ivm naar de 'echte' psycholoog. https://fontys.nl/Profess(...)isartsenpraktijk.htm
Iemand met jouw problematiek is echt niet naar 1 - 2 gesprekken geholpen. Maak daar maar 1 - 2 jaar van.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb volgende week een gesprek voor meer zorguren, maar daar zou ik haast vanaf zien als ik dan meer per maand moet betalen. Zorg is nu meer een praatuurtje dan daadwerkelijke ondersteuning.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:43 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja het leven is duur. Wees blij met je PGB trouwens, niet iedereen krijgt geld van de overheid.
Oh jeetje. Liever nog 50 jaar zo gesloten leven ipv per maand ietsje meer betalen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb volgende week een gesprek voor meer zorguren, maar daar zou ik haast vanaf zien als ik dan meer per maand moet betalen. Zorg is nu meer een praatuurtje dan daadwerkelijke ondersteuning.
Het nare is dat 'Deezertjes' heel diep kunnen zinken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:57 schreef Detroit het volgende:
Misschien dat Deezert maar eens flink zijn hoofd moet stoten zodat hij zo wanhopig is dat hij beseft dat hij problemen heeft. Het water staat hem nog niet hoog genoeg aan de lippen.
Typisch weer dat je vooral kijkt naar wat het je kost en niet naar wat het je oplevert.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb volgende week een gesprek voor meer zorguren, maar daar zou ik haast vanaf zien als ik dan meer per maand moet betalen. Zorg is nu meer een praatuurtje dan daadwerkelijke ondersteuning.
Heb nu de bevestiging dat het bedrag sowieso 19,40 blijft ongeacht meer uren. Dus dat is iig duidelijk en ik kom niet onder dat bedrag uit (wettelijk) of je moet afzien van je pgb...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh jeetje. Liever nog 50 jaar zo gesloten leven ipv per maand ietsje meer betalen.
Het is bedoeld als drempel, maar aangezien mijn ASS-begeleider niet kan helpen is het misschien slim om andere zorg aan te boren, want ik betaal dus 20 euro per maand voor zorg wat niet helpt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:03 schreef Koral het volgende:
[..]
Typisch weer dat je vooral kijkt naar wat het je kost en niet naar wat het je oplevert.
Vind je zo'n armzalig leven dan nog vreemd? Bloemen moet je water geven anders sterven ze af en houdt je vooral onkruid over. Zo ook jouw gesteldheid.
Een paar weken geleden was je nog heel positief na een constructief gesprek met je begeleider.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het is bedoeld als drempel, maar aangezien mijn ASS-begeleider niet kan helpen is het misschien slim om andere zorg aan te boren, want ik betaal dus 20 euro per maand voor zorg wat niet helpt.
Heb je aanvullende polis voor therapie enzo?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het is bedoeld als drempel, maar aangezien mijn ASS-begeleider niet kan helpen is het misschien slim om andere zorg aan te boren, want ik betaal dus 20 euro per maand voor zorg wat niet helpt.
Ze geeft zelf aan dat ze mij niet kan helpen in deze fase.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een paar weken geleden was je nog heel positief na een constructief gesprek met je begeleider.
Deezertjes zijn tragisch.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het nare is dat 'Deezertjes' heel diep kunnen zinken.
Nee, en goede vraag. Ben op zich zelfredzaam dus gaat meer over hoe ik dingen aan kan pakken qua hulpverlening als ik er zelf niet uitkom qua sociaal dingen doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:06 schreef Koral het volgende:
[..]
Heb je aanvullende polis voor therapie enzo?
En wat verwacht je eigenlijk van je ASS-begeleider?
Oh, dus ze helpt wel met andere dingen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze geeft zelf aan dat ze mij niet kan helpen in deze fase.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:30 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Wat is dan de reden dat je hier 75% van de reacties negeert?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb nu de bevestiging dat het bedrag sowieso 19,40 blijft ongeacht meer uren. Dus dat is iig duidelijk en ik kom niet onder dat bedrag uit (wettelijk) of je moet afzien van je pgb...
Ik dacht dat het probleem was dat je niet zelfredzaam bent?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, en goede vraag. Ben op zich zelfredzaam dus gaat meer over hoe ik dingen aan kan pakken qua hulpverlening als ik er zelf niet uitkom qua sociaal dingen doen.
Je komt je hele leven al niet uit sociale dingen. Omgaan met mensen is niet veel meer dan aanpassen en gedrag kopiëren.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, en goede vraag. Ben op zich zelfredzaam dus gaat meer over hoe ik dingen aan kan pakken qua hulpverlening als ik er zelf niet uitkom qua sociaal dingen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |