abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160513204
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 11:29 schreef Etsu het volgende:

[..]

Geef je dan ook echt antwoorden op de vragen of lul je er maar een beetje omheen en kom je niet tot het punt? En klaag/zeur je ook veel?
Volgens broccoli wel, maar volgens Deezertje kwam dat doordat hij haar niet aantrekkelijk vond.
pi_160513230
Krijg net trouwens bericht dat ik 20 euro per maand eigen bijdrage betaal voor mijn pgb. Oftewel 240 euro per jaar. ;( Dubbele kosten voor filmpas ineens dus (ook 20). Ook al heb je geen inkomen, ze zijn wettelijk verplicht minimaal 20 euro per maand te vragen wegens de bezuinigingen.
pi_160513246
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 11:38 schreef Deezertje het volgende:
Krijg net trouwens bericht dat ik 20 euro per maand eigen bijdrage betaal voor mijn pgb. Oftewel 240 euro per jaar. ;( Dubbele kosten voor filmpas ineens dus (ook 20). Ook al heb je geen inkomen, ze zijn wettelijk verplicht minimaal 20 euro per maand te vragen wegens de bezuinigingen.
Oké. Boeiend.

quote:
4s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 11:19 schreef Etsu het volgende:

[..]

[..]

Ga er eens inhoudelijk op in.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 11:19 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Reageer nou eens niet alleen op de gesloten vragen. Wiskundenoob heeft namelijk wel gelijk, als je bij voorbaat al je probleem gaat downplayen en zo iets hebt van 'het valt allemaal wel mee' heeft het natuurlijk allemaal weinig zin en hou je alleen jezelf voor de gek.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 11:29 schreef Etsu het volgende:

[..]

Wat is een 'normaal gesprek'? Ik denk dat jij niet in staat bent om iets als normaal te kwalificeren.

[..]

Geef je dan ook echt antwoorden op de vragen of lul je er maar een beetje omheen en kom je niet tot het punt? En klaag/zeur je ook veel?
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 11:30 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Wat is dan de reden dat je hier 75% van de reacties negeert?
pi_160513251
Als ik terug ben van 't sporten, hoop ik dat er inhoudelijke antwoorden staan. Neem de tijd.
pi_160513311
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 11:38 schreef Deezertje het volgende:
Ja het leven is duur. Wees blij met je PGB trouwens, niet iedereen krijgt geld van de overheid.
pi_160513502
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 11:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee donderdag. Iedere huisarts heeft praktijkondersteuners waar je mogelijk met 1-2 gesprekken al geholpen bent ivm naar de 'echte' psycholoog. https://fontys.nl/Profess(...)isartsenpraktijk.htm
quote:

[..]

Nee donderdag. Iedere huisarts heeft praktijkondersteuners waar je mogelijk met 1-2 gesprekken al geholpen bent ivm naar de 'echte' psycholoog. https://fontys.nl/Profess(...)isartsenpraktijk.htm
quote:

[..]

Iemand met jouw problematiek is echt niet naar 1 - 2 gesprekken geholpen. Maak daar maar 1 - 2 jaar van.
pi_160513515
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 11:43 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ja het leven is duur. Wees blij met je PGB trouwens, niet iedereen krijgt geld van de overheid.
Ik heb volgende week een gesprek voor meer zorguren, maar daar zou ik haast vanaf zien als ik dan meer per maand moet betalen. Zorg is nu meer een praatuurtje dan daadwerkelijke ondersteuning.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 11:57:21 #258
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_160513545
Misschien dat Deezert maar eens flink zijn hoofd moet stoten zodat hij zo wanhopig is dat hij beseft dat hij problemen heeft. Het water staat hem nog niet hoog genoeg aan de lippen.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_160513575
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 11:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik heb volgende week een gesprek voor meer zorguren, maar daar zou ik haast vanaf zien als ik dan meer per maand moet betalen. Zorg is nu meer een praatuurtje dan daadwerkelijke ondersteuning.
Oh jeetje. Liever nog 50 jaar zo gesloten leven ipv per maand ietsje meer betalen.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 12:00:17 #260
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160513596
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 11:57 schreef Detroit het volgende:
Misschien dat Deezert maar eens flink zijn hoofd moet stoten zodat hij zo wanhopig is dat hij beseft dat hij problemen heeft. Het water staat hem nog niet hoog genoeg aan de lippen.
Het nare is dat 'Deezertjes' heel diep kunnen zinken. :(
The love you take is equal to the love you make.
pi_160513636
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 11:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Typisch weer dat je vooral kijkt naar wat het je kost en niet naar wat het je oplevert.

Vind je zo'n armzalig leven dan nog vreemd? Bloemen moet je water geven anders sterven ze af en houdt je vooral onkruid over. Zo ook jouw gesteldheid.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_160513638
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 11:58 schreef Etsu het volgende:

[..]

Oh jeetje. Liever nog 50 jaar zo gesloten leven ipv per maand ietsje meer betalen.
Heb nu de bevestiging dat het bedrag sowieso 19,40 blijft ongeacht meer uren. Dus dat is iig duidelijk en ik kom niet onder dat bedrag uit (wettelijk) of je moet afzien van je pgb...
pi_160513656
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 12:03 schreef Koral het volgende:

[..]

Typisch weer dat je vooral kijkt naar wat het je kost en niet naar wat het je oplevert.

Vind je zo'n armzalig leven dan nog vreemd? Bloemen moet je water geven anders sterven ze af en houdt je vooral onkruid over. Zo ook jouw gesteldheid.
Het is bedoeld als drempel, maar aangezien mijn ASS-begeleider niet kan helpen is het misschien slim om andere zorg aan te boren, want ik betaal dus 20 euro per maand voor zorg wat niet helpt.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 12:06:34 #264
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160513688
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 12:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het is bedoeld als drempel, maar aangezien mijn ASS-begeleider niet kan helpen is het misschien slim om andere zorg aan te boren, want ik betaal dus 20 euro per maand voor zorg wat niet helpt.
Een paar weken geleden was je nog heel positief na een constructief gesprek met je begeleider.

Misschien moet je eens wat realistischer tegen hulp en begeleiding aankijken.
pi_160513694
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 12:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Heb je aanvullende polis voor therapie enzo?

En wat verwacht je eigenlijk van je ASS-begeleider?
pi_160513698
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 12:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Een paar weken geleden was je nog heel positief na een constructief gesprek met je begeleider.
Ze geeft zelf aan dat ze mij niet kan helpen in deze fase.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 12:07:26 #267
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_160513704
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 12:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het nare is dat 'Deezertjes' heel diep kunnen zinken. :(
Deezertjes zijn tragisch. :'(.

Normaliter heb ik een hekel aan de uitspraak "zachte heelmeesters..." maar bij hem klopt het wel.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_160513712
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 12:06 schreef Koral het volgende:

[..]

Heb je aanvullende polis voor therapie enzo?

En wat verwacht je eigenlijk van je ASS-begeleider?
Nee, en goede vraag. Ben op zich zelfredzaam dus gaat meer over hoe ik dingen aan kan pakken qua hulpverlening als ik er zelf niet uitkom qua sociaal dingen doen.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 12:10:00 #269
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160513744
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 12:07 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ze geeft zelf aan dat ze mij niet kan helpen in deze fase.
Oh, dus ze helpt wel met andere dingen?
pi_160514033
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 11:30 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Wat is dan de reden dat je hier 75% van de reacties negeert?
pi_160514102
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 12:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Heb nu de bevestiging dat het bedrag sowieso 19,40 blijft ongeacht meer uren. Dus dat is iig duidelijk en ik kom niet onder dat bedrag uit (wettelijk) of je moet afzien van je pgb...
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
JIJ BENT ZO IRRITANT :')

Worden jouw ouders nou nooit gek van jou? Je reageert totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet op zijn post. Je blijft gewoon in je eigen gekke wereldje doorpraten. Jezus Christ Superstar.
pi_160514120
Kom bij mij in het hoekje staan
pi_160514136
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 12:08 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, en goede vraag. Ben op zich zelfredzaam dus gaat meer over hoe ik dingen aan kan pakken qua hulpverlening als ik er zelf niet uitkom qua sociaal dingen doen.
Ik dacht dat het probleem was dat je niet zelfredzaam bent?
pi_160514158
Wat de fuck maken die kosten nou uit? :') Was je alvast aan het sparen voor een eigen woning en je toekomstige bruiloft?

Ging je maar eens zo serieus op reacties in zoals je ook in dat roaccutane topic doet, dan was je probleem misschien al deels verholpen.
pi_160514407
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 12:08 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je komt je hele leven al niet uit sociale dingen. Omgaan met mensen is niet veel meer dan aanpassen en gedrag kopiëren.

Probleem is echter dat je aanpassen eng vindt. Als kind zijnde (mogelijk mede ingegeven door je stoornis) heb je geleerd om te vluchten en je af te zonderen in een veilige omgeving. Om diezelfde reden ben je denk ik nu zo selectief met reageren op vragen. Het wordt te eng voor je.

Je doet nu nog steeds dezelfde dingen die je als kind deed. Je maakt een woestijn van je mentale gesteldheid, omdat je een muur om je heen hebt gebouwd. Zodra je gevaar ruikt vlucht je weer terug.

Als ik je nu vertel dat kinderen bang kunnen zijn voor monsters of krokodillen onder hun bed? Later geloven ze dat niet meer. In jouw voorbeeld geloof je echter nog steeds dat contact maken eng is. En dat het zgn jaren duurt om dat te leren.

Dat is kortweg bullshit. Je bent geen kind meer. En zelfs kleine kinderen maken gemakkelijk oppervlakkig contact. Die zijn nauwelijks een jaar in staat om contact te maken. Het wordt tijd dat je inziet dat waar je bang voor bent een illusie is en geen werkelijkheid! Het is een makkelijk te leren trucje, en er is totaal geen reden om dit eng te vinden.

Gun jezelf wat bloei door je sociale vaardigheden wat water te geven. Begrijp dat een beetje regen niet zo erg is, maar uiterst nodig is. Stop met je illusie te geloven dat alleen zonneschijn (je veilige zone) voldoende is. Iedereen kan het dus jij ook (en niemand gaat er dood aan dus jij ook niet).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')