SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Ik moet toch iets als jij ook online bent.quote:
Ik win toch niet van een abo-houderquote:Op zondag 6 maart 2016 19:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik moet toch iets als jij ook online bent.
Je overschat me.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik win toch niet van een abo-houder
maar kun je zonder abo niet direct een nieuw deel openen dan?quote:Op zondag 6 maart 2016 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen als je te veel Pitt op hebt is het fifty fifty
Nope, zelfde vertraging als met posten.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar kun je zonder abo niet direct een nieuw deel openen dan?
Jawel maar ik weet niet wanneer topic dicht gaat terwijl jij als lapo direct volgende deel kan openenquote:Op zondag 6 maart 2016 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar kun je zonder abo niet direct een nieuw deel openen dan?
hoe kan hermann dan zo vaak binnen een seconde een nieuw deel openenquote:
wat een schandequote:Op zondag 6 maart 2016 19:54 schreef Montelly het volgende:
Een OP met users die allang niet meer postenop een paar na.
Sowieso al die userfoto's, niemand daarvan behalve Chai post hier nogquote:Op zondag 6 maart 2016 19:54 schreef Montelly het volgende:
Een OP met users die allang niet meer postenop een paar na.
nu ben ik in de warquote:
Als je kaapt heb je die vertraging niet heh, dan heb je niet net een andere post gepost.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe kan hermann dan zo vaak binnen een seconde een nieuw deel openen
oh zoquote:Op zondag 6 maart 2016 19:56 schreef zeer het volgende:
[..]
Als je kaapt heb je die vertraging niet heh, dan heb je niet net een andere post gepost.
dwc is er nogquote:Op zondag 6 maart 2016 19:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sowieso al die userfoto's, niemand daarvan behalve Chai post hier nog
mja vraag me sws af of het nog wel open gaatquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |