beejte hangend op de bank, dikke wijven pesten op een forum.quote:
Ik moet nu natuurlijk antwoorden dat ik niets heb gedaan vandaag zodat je +1 staat op social internet points xD Die komt altijd hard aan.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:56 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoe gaat je slaapkamer leef, ben je nog buiten geweest vandaag?
Ik denk dat fien nu iets anders in de mond heeftquote:Op zondag 6 maart 2016 18:58 schreef Willoow het volgende:
Inb4 iedereen die het woord fien in de mond genomen heeft ban.
I see what you did there.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:58 schreef Willoow het volgende:
Inb4 iedereen die het woord fien in de mond genomen heeft ban.
De fokstokquote:Op zondag 6 maart 2016 18:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat fien nu iets anders in de mond heeft
Aaih noh ai noh. Doe je ding braquote:Op zondag 6 maart 2016 18:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
beejte hangend op de bank, dikke wijven pesten op een forum.
Bij aankopen die jij ooit gedaan hebt zit er altijd een addertje onder het gras (ik noem een auto, telefoon), dus geen wonder dat mensen niks van jou willen hebben.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:57 schreef MrBradge het volgende:
[..]De troll poging van die vent en het daarmee verneuken van het ooit nog iets fatsoenlijk kunnen verkopen op FOK! Ja echt fantastisch
Heb je die liftmevrouw al gedaan????????????quote:Op zondag 6 maart 2016 18:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
beejte hangend op de bank, dikke wijven pesten op een forum.
Deze auto die ik nu rij niet. Telefoon? Ook niet. Laptop? Ding is nieuw, niks mee aan de hand, mocht er wat mis mee zijn heb je nog 14 maanden garantie. Wat lul je.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij aankopen die jij ooit gedaan hebt zit er altijd een addertje onder het gras (ik noem een auto, telefoon), dus geen wonder dat mensen niks van jou willen hebben.
Fien, ik wil je even erop attenderen dat mensen hier kei kinderachtig bezig zijn. Ik heb ook al tr's voor je gezet.quote:
Jij opent altijd achteraf topics over tegenvallers enz.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Deze auto die ik nu rij niet. Telefoon? Ook niet. Laptop? Ding is nieuw, niks mee aan de hand, mocht er wat mis mee zijn heb je nog 14 maanden garantie. Wat zeik je.
goed gehandeld cripquote:Op zondag 6 maart 2016 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Fien, ik wil je even erop attenderen dat mensen hier kei kinderachtig bezig zijn. Ik heb ook al tr's voor je gezet.
Nee hoor, elke keer als jij op een weegschaal gaat staan, dat komt pas hard aan.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik moet nu natuurlijk antwoorden dat ik niets heb gedaan vandaag zodat je +1 staat op social internet points xD Die komt altijd hard aan.
Typische Marokkaan deze.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Fien, ik wil je even erop attenderen dat mensen hier kei kinderachtig bezig zijn. Ik heb ook al tr's voor je gezet.
Zou versnipperenquote:Op zondag 6 maart 2016 19:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
dat heen en weer rijden voor die fokstok, kost dat niet veel benfiene
Wow, je slist. Doe daar eens wat aan.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
dat heen en weer rijden voor die fokstok, kost dat niet veel benfiene
quote:Op zondag 6 maart 2016 19:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Typische Marokkaan deze.
Leuk meedoen, maar als puntje bij paaltje komt gaat ze er andere mensen bijhalen en zelf zielig lopen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |