SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon de natuur een handje helpen en zijn werk laten doen.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Gadverdamme zoveel groningers hier ga weg
aww wel zieligquote:Op zondag 6 maart 2016 14:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben geen groninger trouwens, woon er alleen
houd je smoel en ga erwtensoep makenquote:Op zondag 6 maart 2016 14:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wilde "gek op worst als TT"
het was mijn beurt
ik had de lapo
kutkaper
Wowowquote:Op zondag 6 maart 2016 14:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon de natuur een handje helpen en zijn werk laten doen.
I knowquote:Op zondag 6 maart 2016 14:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben geen groninger trouwens, woon er alleen
ik vond die broodjes rookworst van de hema altijd wel lekker jaquote:Op zondag 6 maart 2016 14:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wilde "gek op worst als TT"
het was mijn beurt
ik had de lapo
kutkaper
doelde erop dat hij alleen woontquote:Op zondag 6 maart 2016 14:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee niks zielig. Integreren zal hij, net zolang totdat hij zich een Groninger voelt.
wtf haten nog wel :s jij bent gekquote:Op zondag 6 maart 2016 14:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jeetje zeg... daarom haat ik dus homo's
jij sowieso altijdquote:Op zondag 6 maart 2016 14:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Wanneer zouden we mogen bungeejumpen van de V&D gebouw (rip) in Groningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |