quote:Op maandag 7 maart 2016 05:24 schreef Geerd het volgende:
IK wil met Roosje wel even ketchup boogien grrrrr
Kun jij ook wel ,leg dat been gewoon op mijn schouder en die liflafjes eens van dichtbij likkenquote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 05:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kun jij ook wel ,leg dat been gewoon op mijn schouder en die liflafjes eens van dichtbij likken![]()
![]()
![]()
Wanneer ga je mee naar de motorcross?quote:Op maandag 7 maart 2016 06:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ow het heeft te maken met motors, daar heb ik niet echt verstand van.
Ik weet nog meer dan 10 jaar terug ging ik op andere fora obsessief plaatjes van hem posten.quote:Op maandag 7 maart 2016 06:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dat gevoel wanneer je iets jaren niet geluisterd heb en het nog steeds bijna helemaal kan meezingen.![]()
quote:Op maandag 7 maart 2016 06:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik weet nog meer dan 10 jaar terug ging ik op andere fora obsessief plaatjes van hem posten.Wat is die grijs geworden trouwens nu ik foto's opzoek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 maart 2016 06:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]Men are like wine!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwemmen vind je wel leuk toch?quote:Op maandag 7 maart 2016 06:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nouja, ik moet zeggen dat ik eigenlijk niet echt iets met motors heb.![]()
![]()
Ik ben er dol op al schaam ik me wel voor mijn lijf.quote:
Gaan we samen keer zwemmen?quote:Op maandag 7 maart 2016 06:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik ben er dol op al schaam ik me wel voor mijn lijf.Als het goed is komt mijn vader morgen om te zwemmen (als die niet weer eens afzegt) maar gelukkig zwemmen er dan vooral oudere pittige dames en heren. Dat voelt toch veel prettiger.
Heb je geen werk?quote:Op maandag 7 maart 2016 06:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nu ga ik toch echt even (proberen te) slapen.
Geen wajong hebben en de hele dag bier drinkenquote:
Zou haar snoeihard geven als dat naast me wakker werd!quote:
Welke diploma's heb je eigenlijk?quote:
Ik ook !!quote:Op maandag 7 maart 2016 14:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Welke diploma's heb je eigenlijk?Ik alleen A en B, ben er niet goed in maar vind het wel heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |