haha stfu hij is 26.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ach het is een broekie meer, Crip kennende, dus hij kan het vast wel handelen.
DAT IS HET NIET, ik durf gwn niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Zulke meisjes als jou haat ik.. eerst die gast hoop geven.. heeft hij eindelijk de ballen gekweekt om je uit te vragen laat je hem op blauw...![]()
![]()
sryquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vond het al vreemd dat mn berichten opeens niet meer aankwamen..
All by myselfquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent echt een soort Bridget Jones of niet.
DUS GEEF JE HEM VALSE HOOPquote:
Gasten geven zichzelf hoop omdat ze alleen met hun piemol denkenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:35 schreef defokkingfoker het volgende:
Waarom hoop geven als je al weet dat je niks met die gast gaat doen
Als jullie echt lang praten dan heeft die boy alles moeten geven om jou te vragen voor een drankje.. je beseft niet hoe moeilijk het was voor die boy.. en je laat hem op blauw staanquote:
Jij hakt ze er toch gewoon af?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gasten geven zichzelf hoop omdat ze alleen met hun piemol denken
Sommige.. sommige weer niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Luisterend naar Whitney Houstons I Will Always Love You natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Vanavond in je eentje dronken worden op zolder.
Heb geen hersenen, dus moet iets anders voor me denkenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hij is verslaafd aan FOK! en eten voor zijn dopaminekicks.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:36 schreef HPLC het volgende:
BRADDIE DOE NOU EENS NORMAAL MAN. God jezus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |