oh zoquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:33 schreef zeer het volgende:
[..]
dat soort dom geredeneer is nou juist waarom die SC dicht is
zou graag een sc willen met jou, TARDIS. en diervriendelijke eco condoomsquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:34 schreef Crip het volgende:
Ik vind het wel grappig dat de sc dicht is.
Er is niet een elite clubje van users die hard genoeg zijn om op die manier met elkaar in een SC te zitten. Het is een groep kneuzen die een nog veel grotere kneus niet opnemen in dat SC groepje.quote:
Hoi ik ben een condoom, mag ik ook postenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:35 schreef zeer het volgende:
[..]
zou graag een sc willen met jou, TARDIS. en diervriendelijke eco condooms
ik zou het niet doen, beetje smakeloosquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:35 schreef Chai het volgende:
Zullen we nog collectieve excuses aan Pharkus aanbieden? Denk dat iedereen de gang van zaken wel betreurt toch.
denk dat nog lang niet iedereen zn les heeft geleerdquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:35 schreef Chai het volgende:
Zullen we nog collectieve excuses aan Pharkus aanbieden? Denk dat iedereen de gang van zaken wel betreurt toch.
Frozen-assasisn doet net alsof er niks gebeurd is, echt trieste pino die vent. Zou me werkelijk kapot schamen als ik hem was.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:35 schreef Chai het volgende:
Hoe wil je dat doen dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:35 schreef Chai het volgende:
Even een korte samenvatting aub.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:35 schreef Chai het volgende:
Nee, helemaal zelf. Op de doos staat 7-12 jaar dus dat lukt net.quote:
da's niet hoelang je er over doet hehquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, helemaal zelf. Op de doos staat 7-12 jaar dus dat lukt net.
haha jij had hem binnen een uur al af!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, helemaal zelf. Op de doos staat 7-12 jaar dus dat lukt net.
Het is een groep mensen die op een bepaalde manier met elkaar communiceert en een aspirant lid die eist dat iedereen anders gaat doen. Als hij niet steeds jankend wegrent en verhaal gaat halen maar of gewoon meedoet of gewoon wegblijft is er geen probleemquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:36 schreef zeer het volgende:
[..]
Er is niet een elite clubje van users die hard genoeg zijn om op die manier met elkaar in een SC te zitten. Het is een groep kneuzen die een nog veel grotere kneus niet opnemen in dat SC groepje.
En wat deed FA dan?quote:
aspirant lidquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het is een groep mensen die op een bepaalde manier met elkaar communiceert en een aspirant lid die eist dat iedereen anders gaat doen. Als hij niet steeds jankend wegrent en verhaal gaat halen maar of gewoon meedoet of gewoon wegblijft is er geen probleem
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:19 schreef zeer het volgende:
[..]
ben echt zo klaar met werken voor een organisatie eigenlijk, nu alWil een bouwval kopen en die opknappen en van daaruit steeds minder gaan werken en steeds meer m'n eigen ding gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |