SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom zou ik die shit anders kijkenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:11 schreef Crip het volgende:
kijk je standaard samen met je dinnetje? zo schattig
heb laatst al het hele huis hardcore schoon gemaaktquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga eens stofzuigen ofzo, je verveelt je
ik heb ook nergens gezegd dat je nu pitje hebt, alleen frass probeert je te beledigen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:11 schreef Crip het volgende:
[..]
een boblijn is niet kort pittig, mijn haar is curly dus sws langer als het stijl is.
[ afbeelding ]
heeft 'ie wel een handje van de laatste tijd zeg pffffquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:12 schreef Le_Professeur het volgende:
alleen frass probeert je te beledigen.
volgens mij ben jij niet zo'n leeg persoon, jij kan je prima vermaken zonder werkquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:12 schreef zeer het volgende:
[..]
heb laatst al het hele huis hardcore schoon gemaakt
wordt tijd dat ik weer mag werken
bietje stelen bietje zuipenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
volgens mij ben jij niet zo'n leeg persoon, jij kan je prima vermaken zonder werk
nee vind nu dit fijnerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik heb ook nergens gezegd dat je nu pitje hebt, alleen frass probeert je te beledigen.
Ah oke, ik zeg langer en oil dat shit up
Jawel, geef mij een tuin of een schuur en ik ga shit maken. Ik heb alleen geen tuin, en geen schuur.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
volgens mij ben jij niet zo'n leeg persoon, jij kan je prima vermaken zonder werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |