Met een stijve wellicht.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:27 schreef JaneDoe het volgende:
lucnsloeg toch alleen maar zn armen om haar heen?
Jawel toch?quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:35 schreef DKUp het volgende:
Helaas heeft Regilio geen seks met Jill gehad, ik had die Kirsten willen zien huilen
Ik weet niet wat er precies gebeurde, maar goed was het nietquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een beetje voelen voor tv telt niet mee
Ik vind slechte programma's juist wel een soort van "tof"quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:22 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er precies gebeurde, maar goed was het niet
Ik kan dit programma officieel niet meer serieus nemen btw, echt wat een onzin(heb vooruit gekeken). Alsof je naar gtst kijkt.
Ik vind juist goed gecast, dat gedoe met Marvin/Louise/Chiara is toch wat je wilt als programmamaker.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind slechte programma's juist wel een soort van "tof"![]()
Leuk om te zien, slecht gecast etc.![]()
Precies mijn gedachte. Dat wegrennen en huilen op de grond lijkt me lastig zo te acteren. Anderzijds was de overgang bij Marvin van verstandig op de grond slapen en toch weer seks ook weer te bizar voor woorden.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:06 schreef De-Hamster het volgende:
Aan de ene kant snapte ik niet hoe Marvin en Louise zoiets kunnen 'spelen'. Je kan die reactie toch niet zo spelen als het allemaal niks was. Maar aan de andere kant snap ik ook niet hoe een jongen met schuldgevoel zovaak de fout in kan gaan.
Mja, aan volgende week is gewoon te zien dat het niet meer echt is. Dus die aflevering na volgende week maar die je volgende week vooruit zou kunnen kijken.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind slechte programma's juist wel een soort van "tof"![]()
Leuk om te zien, slecht gecast etc.![]()
Dat heb ik dus ook...snap het niet echt. Maar als er helemaal niks tussen die 2 waren hadden ze niet zo 'emotioneel' gedaan, ook niet zomaar geacteerd.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:06 schreef De-Hamster het volgende:
Aan de ene kant snapte ik niet hoe Marvin en Louise zoiets kunnen 'spelen'. Je kan die reactie toch niet zo spelen als het allemaal niks was. Maar aan de andere kant snap ik ook niet hoe een jongen met schuldgevoel zovaak de fout in kan gaan.
Ja hè pff, tien dagen geen seks is een ramp voor ze lijkt wel. Die regilio met z'n 'heb alles opgespaard'quote:Op vrijdag 25 maart 2016 02:45 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte. Dat wegrennen en huilen op de grond lijkt me lastig zo te acteren. Anderzijds was de overgang bij Marvin van verstandig op de grond slapen en toch weer seks ook weer te bizar voor woorden.
Verder doen de deelnemers net alsof het tien maanden zijn in plaats van tien dagen
Ja ik zag het. En had het al op de Facebook van Marvin gelezen. Had hem toegevoegd om te kunnen meegenieten van deze RLS en hij stuurde me meteen een priveberichtquote:Op vrijdag 25 maart 2016 08:56 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Mja, aan volgende week is gewoon te zien dat het niet meer echt is. Dus die aflevering na volgende week maar die je volgende week vooruit zou kunnen kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |