nee johquote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
moet je echt helemaal blanco zijn daarvoor?
Ik heb deze kloon niet voor niets gemaakt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat zou wat zijn ,dan blijven er weinig mensne over
alsof ik met elke nieuwe kloon blanco benquote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:03 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb deze kloon niet voor niets gemaakt.
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:04 schreef Crip het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs trouwens gisteren opgehaad, fucking raar gevoel nog steeds.
Je beperkt je toch wel tot ritjes in Limburgquote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:04 schreef Crip het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs trouwens gisteren opgehaad, fucking raar gevoel nog steeds.
Bij jou geldt dat denk ik niet ivm cross-clone-usage.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
alsof ik met elke nieuwe kloon blanco ben
dan had je me gisteren ook lunch kunnen brengenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:04 schreef Crip het volgende:
onzin, Ik heb elke keer een nieuw hoofdaccount...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bij jou geldt dat denk ik niet ivm cross-clone-usage.
Had je al een waggie?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:04 schreef Crip het volgende:
Kijk 'ns aan. Een Bob en ik hoef niet te koken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:04 schreef Crip het volgende:
Thanksquote:
Nee.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je beperkt je toch wel tot ritjes in Limburg
Gefeliciteerd xoxo
true maar heb nog geen autoquote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan had je me gisteren ook lunch kunnen brengen
en ik had geen lunchquote:
Ja als ik mijn auto maar niet crash in de berm.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:09 schreef Remqo het volgende:
Crip, ga je nu ook die stok zoeken en verplaatsen?
Kun je toch voor mij kopen, sugardaddy/quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:09 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ah, daar komt de tegenprestatie uit de mouw.
Swsquote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wel flinke upgrade, van bomgordel naar autobom
Hij vindt 400 baht voor een Thaise dame al duur, weet niet of hij wel goede sugardaddy zou zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Kun je toch voor mij kopen, sugardaddy/
Mercedes toch, what else?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Kun je toch voor mij kopen, sugardaddy/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |